Terug College van burgemeester en schepenen

Thu 27/03/2025 - 14:30 Vergaderzaal 1 - Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem

Verslagen

A-punt

Devogelaere Gino, Tweede schepen

Groendienst

B-punt

Van Marcke Pauline, Burgemeester

Jeugd

  • Speelruimte site Kleine Kluis

    Het college gaat akkoord met de plannen speelinrichting aan de Kleine Kluis en organiseert een toelichtingsmoment met de buurt.

Woonbeleid

Omgeving

  • Het college beslist om de waarborg openbaar domein gesteld in een stedenbouwkundig dossier vrij te geven naar aanleiding van het beëindigen van bouwwerken.

  • Het college beslist om de waarborg openbaar domein gesteld in een omgevingsdossier vrij te geven naar aanleiding van het beëindigen van bouwwerken.

  • Het college beslist dat de eerste 60% van de groenwaarborg van het omgevingsdossier met projectnummer OMV_2024099515 - 2024/163 terug te geven. 

  • Splitsing van percelen 2025/14

    Het college behandelt een verzoek van een notaris tot splitsing van percelen.

  • Splitsing van percelen 2025/16

    Het college behandelt een verzoek van een notaris tot splitsing van percelen.

  • Splitsing van percelen 2025/17

    Het college behandelt een verzoek van een notaris tot splitsing van percelen.

  • Het college beslist om de waarborg openbaar domein gesteld in een omgevingsdossier vrij te geven naar aanleiding van het beëindigen van bouwwerken.

  • Buyckstraat 2-4. Rooilijn.

    Het college beslist het plan met de rooilijn en de uiterste voorbouwlijn voor de percelen Buyckstraat 2-4 goed te keuren. Aan Agentschap Wegen en Verkeer zal gevraagd worden of er interesse is om deze percelen aan te kopen. 

Omgevingsdossiers

  • Het college verleent advies voor volgend omgevingsproject: Project OMV_2024131658 - het bouwen van twee loodsen, een kantoor en een uitbreiding van een toonzaal / verder exploiteren en veranderen van een inrichting klasse 1 (verandabouw) - Zonnestraat 3, 8573 Anzegem

  • Het college beslist om een verwaarloosd en leegstaand bedrijfsgebouw op te nemen op de inventaris leegstaande en verwaarloosde bedrijfsruimten en maakt het dossier ook over aan de politiezone Mira.

  • Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2025006431 – O/2025/10 - verbouwen handelszaak gelegen Vichtsesteenweg 110, 8570 Anzegem.

     

    Referentie omgevingsloket: Project OMV_2025006431

    Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: verbouwen handelszaak

    Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Vichtsesteenweg 108A, 8570 AnzegemVichtsesteenweg 110, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34002A0260/00G00234002A0260/00H002

    De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.

    De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:

    De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:

    Gemeentehuis Anzegem
    De Vierschaar 1 
    8570 Anzegem

    Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/ 
    (helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)

    Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61

    De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:

    Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.

    Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:

    Koning Leopold III-laan 41

    8200 Brugge

    Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .

    Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.

    Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem. 

    Vermeld in het beroepschrift het volgende:
    - je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
    - de volgende referentie: Project OMV_2025006431
    - de redenen waarom je beroep aantekent;
    - een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
    - of je gehoord wenst te worden.

    Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.

    De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.

  • Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2024133851 – O/2024/244 Inrichten van een KMO-zone, gelegen Hoekstraat 35-35A 8570 Anzegem, kadastraal gekend: 6e afdeling (Vichte), sectie B, nrs. 0079X2, 0083F, 0082H en 0079M2.

    Referentie omgevingsloket: Project OMV_2024133851

    Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: inrichten van een KMO-zone

    Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Hoekstraat 35-35A 8570 Anzegem, kadastraal gekend: 6e afdeling (Vichte), sectie B, nrs. 0079X2, 0083F, 0082H en 0079M2

    De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.

    De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:

    De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:

    Gemeentehuis Anzegem
    De Vierschaar 1 
    8570 Anzegem

    Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/ 
    (helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)

    Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61

    De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:

    Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.

    Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:

    Koning Leopold III-laan 41

    8200 Brugge

    Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .

    Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.

    Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem. 

    Vermeld in het beroepschrift het volgende:
    - je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
    - de volgende referentie: Project OMV_2024133851
    - de redenen waarom je beroep aantekent;
    - een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
    - of je gehoord wenst te worden.

    Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.

    De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.

  • Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2025025851 – O/2025/43 - bouwen van een poolhouse met zwembad en bijkomende verhardingen gelegen Zwevegemstraat 34, 8570 Anzegem.

     

    Referentie omgevingsloket: Project OMV_2025025851

    Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: bouwen van een poolhouse met zwembad en bijkomende verhardingen

    Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Zwevegemstraat 34, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34018C0197/00L000

    De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.

    De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:

    De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:

    Gemeentehuis Anzegem
    De Vierschaar 1 
    8570 Anzegem

    Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/ 
    (helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)

    Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61

    De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:

    Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.

    Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:

    Koning Leopold III-laan 41

    8200 Brugge

    Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .

    Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.

    Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem. 

    Vermeld in het beroepschrift het volgende:
    - je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
    - de volgende referentie: Project OMV_2025025851
    - de redenen waarom je beroep aantekent;
    - een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
    - of je gehoord wenst te worden.

    Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.

    De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015

  • Het college neemt kennis van de ontwerp synthesebesluiten van advocatenbureau Publius - Kortrijk met betrekking tot een rechtszaak bij het Hof van Beroep.

  • Het college neemt kennis van de ontwerp besluiten van advocatenbureau Publius - Kortrijk met betrekking tot een rechtszaak bij het Hof van Beroep.

Sociale huisvesting

  • Het College van burgemeester en schepenen neemt een principebeslissing te nemen om verder te werken met de IGS Beter Wonen. De definitieve subsidieaanvraag en de samenwerkingsovereenkomst tussen de lokale besturen en Leiedal worden opgemaakt tegen uiterlijk 30/09/2025.

Degroote Louis, Eerste schepen

Openbare werken

Patrimonium

Financiën

Devogelaere Gino, Tweede schepen

Openbare werken

Groendienst

  • Het college gunt de opdracht aan de ondernemer met de economisch meest voordelige offerte (op basis van de prijs) en kan 2 keer verlengd worden mits uitdrukkelijke beslissing.

  • Goedkeuren tegeltuin

    Het college geeft toelating om een tegeltuintje te plaatsen.

Desmet Anja, Derde schepen

Erediensten

  • Overleg CKB-CBS: plannen overleg

    Er wordt een bijeenkomst gepland tussen het Centraal Kerkbestuur en het college van burgmeester en schepenen. 

Cultuur

Bibliotheek

  • Heel 2025 wordt een feestjaar voor Davidsfonds Vlaanderen, maar in regio Zuid-West-Vlaanderen ligt de focus op de veertiendaagse van 17 tot 31 mei. Tijdens die twee weken, maar ook enige tijd voordien en nadien, willen zij graag zo aanwezig en zichtbaar mogelijk zijn, en dat zeker in omgevingen waar de belangstelling en de nieuwsgierigheid het meest voor de hand liggen. Daarom vragen zij de toestemming om gedurende die periode een infostand te mogen plaatsen in de bibliotheek.

Toerisme

Sport

Devos Petra, Vierde schepen

Administratieve organisatie

Personeel

Onderwijs

Demets Davy, Vijfde schepen

Gelijke kansen

Internationale solidariteit

C-punt

Van Marcke Pauline, Burgemeester

(Buitenschoolse) kinderopvang

Degroote Louis, Eerste schepen

Financiën

  • Memorial Day Ingooigem - 22 mei 2025

    Het college kent   de nodige logistieke en financiële ondersteuning toe voor de geplande herdenkingsplechtigheid op 22 mei 2025 ter nagedachtenis van Octaaf Desmet (org. American Overseas Memorial Day Association Belgium).

Devos Petra, Vierde schepen

Onderwijs

Demets Davy, Vijfde schepen

Inspraak & communicatie

  • Persberichten

    Wekelijks worden persberichten verspreid. Deze worden vooraf voorgelegd aan het college van burgemeester en schepenen ter goedkeuring.

Energie en nutsleidingen

Mobiliteit

D-punt

Van Marcke Pauline, Burgemeester

Woonbeleid

Omgeving

  • Openbaarheid van bestuur

    Het college neemt kennis van de beslissing van de Algemeen Directeur waarbij ingegaan wordt op de vraag om een kopie te ontvangen van de architectennota en het inplantingsplan in een omgevingsdossier.

  • Openbaarheid van bestuur

    Het college neemt kennis van de beslissing van de Algemeen Directeur waarbij ingegaan wordt op de vraag om een kopie te ontvangen van getekende plannen + architectennota in een omgevingsdossier.

Omgevingsdossiers

  • Het college neemt kennis van het openbaar onderzoek voor het omgevingsproject OMV_2025028040 – O/2025/39 wijzigen lot 6 i.f.v plaatsen aangebouwd bijgebouw + overdekt terras, gelegen Houtzagerijstraat 6 - 8570 Anzegem - kadastraal gekend: Afdeling ANZEGEM 1 AFD, sectie F, nummer 0361T

    Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen met als onderwerp: wijzigen lot 6 i.f.v plaatsen aangebouwd bijgebouw + overdekt terras

    Referentie omgevingsloket: Project OMV_2025028040

    Periode openbaar onderzoek: 28 maart 2025 tot en met 26 april 2025

    Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen en milieuhandelingen, kort samengevat: wijzigen lot 6 i.f.v plaatsen aangebouwd bijgebouw + overdekt terras

    Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Houtzagerijstraat 6 8570 Anzegem

    De overheid die bevoegd is voor de vergunningsaanvraag: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.

    De plaats waar de aanvraag ter inzage ligt:

    De aanvraag ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:

    Gemeentehuis Anzegem
    De Vierschaar 1 
    8570 Anzegem

    Je kan de aanvraag tijdens het openbaar onderzoek ook digitaal raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/
    (helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)

    Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61

    De mogelijkheid om standpunten, opmerkingen en bezwaren in te dienen over de vergunningsaanvraag:

    De bezwaren of opmerkingen over de aanvraag kunnen aangetekend of tegen ontvangstbewijs worden ingediend bij het college van burgemeester en schepenen, De Vierschaar 1, 8570 Anzegem, of (bij voorkeur) digitaal via het omgevingsloket https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek (Project OMV_2025028040) vóór het einde van het openbaar onderzoek.

  • Het college neemt kennis van het onderzoek scheidingsmuren of muren die in aanmerking komen voor gemene eigendom voor het omgevingsproject OMV_2025031121 – O/2025/48 voor bouwen garage.

  • Het college neemt kennis van de aktename, door de deputatie van de provincie West-Vlaanderen, van de melding van de overdracht van een omgevingsvergunning wat betreft de exploitatie van een ingedeelde inrichting of activiteit: Project OMV_2025020781 - Elstweg 46, 8570 Anzegem

  • Het college neemt kennis van de stilzwijgende aktename door het Vlaams Omgevingsloket van project :

    Referentie omgevingsloket: OMV_2025026920 (2025/37)
    Voorwerp van de melding: exploiteren van een tijdelijke inrichting klasse 3 (bronbemaling)
    Ligging van het voorwerp van de melding: Schernaai 17, 8570 Anzegem
    Naam van de  exploitant: Bernard Mullie, Gaverstraat 5, 9790 Wortegem-Petegem

    Beroepsmogelijkheid

    U kan tegen de stilzwijgende aktename een verzoekschrift tot schorsing en/of vernietiging indienen bij de Raad voor Vergunningsbetwistingen op het volgende adres:

    Raad voor Vergunningsbetwistingen

    p/a Dienst van de Bestuursrechtscolleges

    Koning Albert II-laan 35 bus 81

    1030 Brussel

     U doet dit op straffe van onontvankelijkheid per beveiligde zending (dit is per aangetekende brief of door neerlegging ter griffie) binnen een vervaltermijn van 45 dagen die ingaat de dag na de betekening van deze beslissing.

    Het verzoekschrift wordt in vijfvoud ingediend, namelijk één origineel en vier afschriften (fotokopies of een digitale kopie). Gelijktijdig met de indiening van het verzoekschrift stuurt u een afschrift van het verzoekschrift ter informatie aan de verwerende partij (dit is de overheid die de beslissing genomen heeft).

    U bent een rolrecht verschuldigd van:

    -          200 euro bij het indienen van een verzoekschrift tot vernietiging;

    -          100 euro bij het indienen van een verzoekschrift tot schorsing of tot schorsing wegens uiterst dringende noodzakelijkheid.

     

    U betaalt het rolrecht binnen een termijn van 15 dagen, die ingaat de dag na deze van de betekening van het verzoek daartoe door de griffier van de Raad. Als het bedrag niet binnen de termijn van 15 dagen is gestort wordt het beroep niet-ontvankelijk verklaard. 

     

    Meer info

    De procedure voor de Raad van Vergunningsbetwistingen wordt geregeld in

    -               het decreet van 4 april 2014 betreffende de organisatie en de rechtspleging van sommige Vlaamse bestuursrechtscolleges,

    -               het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning

    -               het besluit van de Vlaamse Regering van 16 mei 2014 houdende de rechtspleging voor sommige Vlaamse     Bestuursrechtscolleges.

    Meer info vindt u op de website van de Raad voor Vergunningsbetwistingen. (http://www.dbrc.be/vergunningsbetwistingen)

  • Het college neemt kennis van het openbaar onderzoek voor het omgevingsproject OMV_2025029812 – O/2025/49 reliëfwijziging van akkerland voor professionele landbouwactiviteiten ikv verbeterd bodembeheer, gelegen Schernaai – 8573 Anzegem Kadastraal: Afdeling 5, sectie A, nummer 0279A en 0271A

     

     

    Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen met als onderwerp: reliëfwijziging van akkerland voor professionele landbouwactiviteiten ikv verbeterd bodembeheer

    Referentie omgevingsloket: Project OMV_2025029812

    Periode openbaar onderzoek: 31 maart 2025 tot en met 29 april 2025

    Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen en milieuhandelingen, kort samengevat: reliëfwijziging van akkerland voor professionele landbouwactiviteiten ikv verbeterd bodembeheer

    Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag:

    De overheid die bevoegd is voor de vergunningsaanvraag: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.

    De plaats waar de aanvraag ter inzage ligt:

    De aanvraag ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:

    Gemeentehuis Anzegem
    De Vierschaar 1 
    8570 Anzegem

    Je kan de aanvraag tijdens het openbaar onderzoek ook digitaal raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/
    (helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)

    Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61

    De mogelijkheid om standpunten, opmerkingen en bezwaren in te dienen over de vergunningsaanvraag:

    De bezwaren of opmerkingen over de aanvraag kunnen aangetekend of tegen ontvangstbewijs worden ingediend bij het college van burgemeester en schepenen, De Vierschaar 1, 8570 Anzegem, of (bij voorkeur) digitaal via het omgevingsloket https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek (Project OMV_2025029812) vóór het einde van het openbaar onderzoek.

  • Het college neemt kennis van het onderzoek scheidingsmuren of muren die in aanmerking komen voor gemene eigendom voor het omgevingsproject OMV_2025004972 – O/2025/36 voor verbouwen en uitbreiden van een woning.

  • Het college neemt kennis van de adviesvragen voor het omgevingsproject OMV_2025030586 – O/2025/45 voor verbouwen en uitbreiden woning met praktijkruimte, gelegen Berglaan 3, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 1e afdeling (Anzegem), sectie E, nummer 0113K.

  • Het college neemt kennis van de adviesvragen voor het omgevingsproject OMV_2025005321 – O/2025/24 Greta Moerman en Frans Balcaen, Ter Meulenstraat 4 9771 Kruisem, voor verbouwen van een pand naar 2 stapelwoningen gelegen Beukenhofstraat 69A, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 6e afdeling (Vichte), sectie B, nummer 0368Z.  

Devos Petra, Vierde schepen

Administratieve organisatie

  • Kennisname burgemeesterbesluiten

    Het college neemt kennis van de besluiten genomen door de burgemeester van maandag 17 maart 2025 tot en met zondag 23 maart 2025.

  • Inzage

    Raadsleden hebben het recht om bestuursdocumenten op te vragen. Het college neemt kennis van de poststukken die digitaal ontsloten worden naar de raadsleden.

  • Het college neemt kennis van de laatste stand van zaken betreffende de Europese AI-verordening

  • Het college neemt kennis van:

    De agenda van de vergadering van de Raad van bestuur van 28 maart 2025 van Leiedal, het verslag van de vergadering van de Raad van bestuur van 14 maart 2025 van Leiedal en de nota's van de vergadering van de raad van bestuur van 28 maart 2025 van Leiedal.

Personeel

Onderwijs