Het verslag van het college van burgemeester en schepenen van 4 december 2024 wordt goedgekeurd.
Het college beslist zijn besluit van 6 november 2024 inzake de aankoop van waardebonnen voor de eindejaarsactie 2024 in te trekken en te hernemen.
Een raadslid stelde een vraag i.v.m. het scheiden van afvalwater en regenwater. Het college formuleert een antwoord.
Een raadslid stelt een vraag i.v.m. werken in de Berglaan. Het college formuleert een antwoord.
Het college keurt de technische beschrijving met nr. 2024/647, de raming en gunningswijze voor het afhalen op afroep van warme asfalt 2025 goed en gunt de opdracht aan de ondernemer met de economisch meest voordelige weerhouden offerte.
Het college keurt de lastvoorwaarden, de raming, de gunningswijze, de uit te nodigen ondernemers en de limiettermijn voor het indienen van een offerte goed.
Het college beslist om voor 11 panden een epc-nr te laten opmaken en acties op te lijsten om te voldoen aan de epc-labelplicht in de toekomst.
Het college beslist de kosten voor het herstel van de elektrische installatie in De Wortel aan te rekenen aan de jeugdvereniging.
Het college keurt, als budgetbeheerder, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.
Er wordt een belasting op masten en pylonen gevestigd dewelke zich bevinden op het grondgebied van Anzegem. Het college stelt het kohier vast en verklaart het uitvoerbaar.
Het college van burgemeester en schepenen wordt gevraagd akkoord te gaan om de voorgestelde indicatoren als norm te gebruiken bij de opmaak van de financiële nota meerjarenplan 2026-2031.
Het college stelt het belastingkohier vast en verklaart het uitvoerbaar, in dit geval voor wat betreft tweede verblijven te Anzegem.
Er wordt een ambtshalve belasting niet-geadresseerde drukwerken en gelijkgestelde producten geheven. Het college stelt het kohier vast en verklaart het uitvoerbaar.
De gemeente heft een belasting op ongeadresseerde drukwerken. Het college behandelt de vraag van een verspreider om niet belast te worden gezien een bedeling verkeerdelijk in Anzegem werd gepost.
Om de vlotte werking te garanderen van het zwembad beslist het college akkoord te gaan om te werken met een 'open bestelbon' -procedure voor wat betreft dagdagelijkse benodigdheden.
Het college legt onderling de bevoegdheidsverdeling vast.
Het college duidt een voorzitter voor het Comité Preventie en Bescherming aan.
Het college neemt kennis van de tijdige, geldige en volledige kandidaturen voor de 2 voltijdse functies van technisch assistent.
Het college geeft goedkeuring aan de Jeugdraad voor het gebruik van enkele lokalen van de gemeenteschool in kader van hun opleiding op 15 februari 2025.
Na onderzoek blijkt een voormalig inwoner daadwerkelijk de gemeente verlaten te hebben om zich te vestigen op een nieuw adres zonder de vereiste aangifte gedaan te hebben. De plaats van de nieuwe verblijfplaats kon niet vastgesteld worden.
Na onderzoek blijkt een voormalig inwoner daadwerkelijk de gemeente verlaten te hebben om zich te vestigen op een nieuw adres zonder de vereiste aangifte gedaan te hebben. De plaats van de nieuwe verblijfplaats kon niet vastgesteld worden.
Op elk drukwerk dat in verschillende exemplaren wordt uitgegeven en bij een publiek wordt verspreid, moet de naam en de woonplaats staan van de verantwoordelijke uitgever. Dat is de persoon die voor de inhoud van het drukwerk verantwoordelijk is en in het geval van laster en eerroof aansprakelijk is. De verantwoordelijke uitgever moet een fysieke persoon zijn. Het adres mag eventueel dat van de organisatie zijn. Het college duidt Pauline Van Marcke aan als verantwoordelijke uitgever voor het drukwerk van gemeente Anzegem.
De kalender van de marktdagen in 2025 wordt vastgelegd.
Het college neemt kennis van de aanvraag voor het uitvoeren van dakwerken ter hoogte van Dorpsplein 4 en dak- en gevelwerken ter hoogte van Kerkstraat 25 in december 2024 en opteert ervoor om eerst de werken op het Dorpsplein 4 (13 tem 20 december 2024) uit te voeren en daarna de werken in de Kerkstraat 25 (na 20 december 2024).
Het college beslist dat de tweede helft van de groenwaarborg van het omgevingsdossier met projectnummer OMV_2021186871- 2021/327 terug te geven nadat door het gemeentebestuur vastgesteld werd dat aan de opgelegde verplichting inzake het aanplanten van het groenscherm werd voldaan waarbij het groenscherm zich voldoende ontwikkeld heeft en in goede staat wordt gehouden.
Het college behandelt een verzoek van een notaris tot splitsing van percelen.
Het college behandelt een verzoek van een notaris tot splitsing van percelen.
Het college verleent advies m.b.t het omgevingsproject OMV_2024019543 – O/2024/88 voor functiewijziging landbouw naar woning met woningbijgebouwen, gelegen Goed ter Motestraat 41 - 8570 Ingooigem (Anzegem), kadastraal gekend: 3e afdeling (Ingooigem), sectie B, nrs. 0391D, 0391C en 0389E.
Het college neemt een standpunt in m.b.t. het verzoek tot initiatief voor de vrijgave van een WUG - vraag tot overleg te Borreberg 32.
Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2024131012 – O/2024/204 - aanleg van een zwembad gelegen René Declercqstraat 24, 8570 Anzegem.
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2024131012
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: aanleg van een zwembad
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: René Declercqstraat 24, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34018B0232/00D000
De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:
De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61
De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:
Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:
Koning Leopold III-laan 41
8200 Brugge
Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .
Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.
Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem.
Vermeld in het beroepschrift het volgende:
- je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
- de volgende referentie: Project OMV_2024131012
- de redenen waarom je beroep aantekent;
- een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
- of je gehoord wenst te worden.
Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.
Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2024120354 – O/2024/196 - regulariseren van een carport, tuinhuis, bijgebouw, veranda, een vijver en verharding in de achtertuin gelegen Hoogveld 3, 8570 Anzegem.
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2024120354
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: regulariseren van een carport, tuinhuis, bijgebouw, veranda, een vijver en verharding in de achtertuin
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Hoogveld 3, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34018B0718/00Y002
De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:
De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61
De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:
Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:
Koning Leopold III-laan 41
8200 Brugge
Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .
Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.
Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem.
Vermeld in het beroepschrift het volgende:
- je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
- de volgende referentie: Project OMV_2024120354
- de redenen waarom je beroep aantekent;
- een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
- of je gehoord wenst te worden.
Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.
In uitvoering van het subsidiereglement voor projecten in het kader van ontwikkelingssamenwerking wordt subsidie verleend aan 5 Anzegemse aanvragers die projecten lopende hebben in Kameroen, Zuid-Afrika, Rwanda, Brazilië en Nicaragua.
Het college kent een financiële ondersteuning toe aan de organisatoren van dit evenement.
Een sportvereniging wordt een financieel ruggensteuntje toegekend voor zijn werking in 2024.
Het college neemt kennis van de vraag van een vereniging tot het bekomen van een toelage. Rekening houdende met deze die in het verleden werd uitbetaald en met een minimumbedrag van 30 euro zoals voorzien in het reglement, wordt beslist op 50 euro toe te kennen voor 2024.
Het college geeft toelating aan de volgende jeugdverenigingen om te overnachten in/aan hun lokalen:
Het college keurt de informatiebrochure en de kriebelkrant van de vrije tijdsdiensten tijdens de krokus- en paasvakantie goed.
Het college geeft toelating aan de burgemeester om een opleiding te volgen.
Het college geeft toestemming om de jongeren persoonlijk uit te nodigen voor de nieuwjaarsreceptie voor de jeugd die doorgaat 15 februari 2025.
Het college keurt de bestelling "exploitatiewerken Rijksregister 2025" goed.
Wekelijks worden persberichten verspreid. Deze worden vooraf voorgelegd aan het college van burgemeester en schepenen ter goedkeuring.
Het college neemt kennis van de aanvraag van de organisator van 'Dino Expo (14 december 2024 tem 5 januari 2025) om publiciteit te mogen voorzien langs gemeentewegen, meer bepaald langs de Oudenaardestraat en Heirbaan en geeft toelating mits het naleven van de gebruikelijke voorwaarden.
Het college geeft toelating voor het organiseren van een rommelmarkt op het Statieplein op zaterdag 24 mei 2025 en op het kerkplein Tiegem op zaterdag 30 augustus 2025. Er wordt een tijdelijk verkeersreglement voorzien.
Het college neemt kennis en geeft toelating aan Hemicuda uit 8930 Lauwe voor de doortocht van een navigatierit met oldtimers 'Ronde door Vlaanderen' op zaterdag 25 januari 2025.
Het college verleent goedkeuring aan een aanvraag tot subsidie voor het buiten gebruik stellen van een stookolietank.
Het college neemt kennis van het verslag van de bijeenkomst van de kerkraad Sint-Jan d.d. 22 november 2024.
Het college van burgemeester en schepenen wordt gevraagd kennis te nemen van het tijdspad ter voorbereiding van de financiële nota van het meerjarenplan 2026-2031.
Het college van burgemeester en schepenen wordt gevraagd kennis te nemen van de principes budgetverantwoordelijkheid en de herschikking van de budgetverantwoordelijken in functie van de opmaak van het nieuwe meerjarenplan.
Het college van burgemeester en schepenen wordt gevraagd kennis te nemen van de Imog-rapportering 3KW2024 en een eerste voorbeschouwing meerjarenplan 2026-2031.
Het college neemt kennis van de besluiten genomen door de burgemeester van maandag 2 december 2024 tot en met zondag 8 december 2024.
Raadsleden hebben het recht om bestuursdocumenten op te vragen. Het college neemt kennis van de poststukken die digitaal ontsloten worden naar de raadsleden.
Het college neemt akte van de feitelijke afwezigheid van de burgemeester en diens vervanging tijdens de kerstperiode.
Het college neemt kennis van de besluiten van de algemeen directeur inzake het dagelijks personeelsbeheer van 10 december 2024.
Een personeelslid voert in bijberoep een zelfstandige activiteit uit. Het college neemt hiervan kennis.
Het college neemt kennis van het verslag van Bonanza van 11 december 2024. In kader van het komende rookverbod in de omgeving van de scholen, bezorgt de gemeente een brief aan de scholen ter communicatie aan de ouders. Daarnaast krijgt iedere school 5 stickers met verbodsteken om uit te hangen.
Het college neemt kennis van de teksten voor Aktiv januari 2024.
Het college neemt kennis van de adviesvragen voor het omgevingsproject Project OMV_2024066550 – O/2024/181
Het college neemt kennis van de stilzwijgende aktename door het Vlaams Omgevingsloket van project :
Referentie omgevingsloket: OMV_2024154270 (2024/235)
Voorwerp van de melding: exploiteren van een tijdelijke inrichting klasse 3 (bronbemaling)
Ligging van het voorwerp van de melding: Grote Leiestraat 38-40, 8570 Anzegem
Naam van de exploitant: Michiel Vandeputte, Grote Leiestraat 38, 8570 Anzegem
Beroepsmogelijkheid
U kan tegen de stilzwijgende aktename een verzoekschrift tot schorsing en/of vernietiging indienen bij de Raad voor Vergunningsbetwistingen op het volgende adres:
Raad voor Vergunningsbetwistingen
p/a Dienst van de Bestuursrechtscolleges
Koning Albert II-laan 35 bus 81
1030 Brussel
U doet dit op straffe van onontvankelijkheid per beveiligde zending (dit is per aangetekende brief of door neerlegging ter griffie) binnen een vervaltermijn van 45 dagen die ingaat de dag na de betekening van deze beslissing.
Het verzoekschrift wordt in vijfvoud ingediend, namelijk één origineel en vier afschriften (fotokopies of een digitale kopie). Gelijktijdig met de indiening van het verzoekschrift stuurt u een afschrift van het verzoekschrift ter informatie aan de verwerende partij (dit is de overheid die de beslissing genomen heeft).
U bent een rolrecht verschuldigd van:
- 200 euro bij het indienen van een verzoekschrift tot vernietiging;
- 100 euro bij het indienen van een verzoekschrift tot schorsing of tot schorsing wegens uiterst dringende noodzakelijkheid.
U betaalt het rolrecht binnen een termijn van 15 dagen, die ingaat de dag na deze van de betekening van het verzoek daartoe door de griffier van de Raad. Als het bedrag niet binnen de termijn van 15 dagen is gestort wordt het beroep niet-ontvankelijk verklaard.
Meer info
De procedure voor de Raad van Vergunningsbetwistingen wordt geregeld in
- het decreet van 4 april 2014 betreffende de organisatie en de rechtspleging van sommige Vlaamse bestuursrechtscolleges,
- het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning
- het besluit van de Vlaamse Regering van 16 mei 2014 houdende de rechtspleging voor sommige Vlaamse Bestuursrechtscolleges.
Meer info vindt u op de website van de Raad voor Vergunningsbetwistingen. (http://www.dbrc.be/vergunningsbetwistingen)
Het college neemt kennis van de stilzwijgende aktename van volgende omgevingsmelding:
Referentie omgevingsloket: OMV_2024135833
Voorwerp van de melding: aanpassen raamopening achtergevel + interne verbouwing eengezinswoning
Ligging van het voorwerp van de melding: Klokketuin 74, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 1ste afdeling, sectie F, nr. 0442L
Naam van de aanvrager of exploitant: Evelyne Vanherreweghe & Frédéric Libbrecht, Klokketuin 74, 8570 Anzegem
Beroepsmogelijkheid
U kan tegen de stilzwijgende aktename een verzoekschrift tot schorsing en/of vernietiging indienen bij de Raad voor Vergunningsbetwistingen op het volgende adres:
Raad voor Vergunningsbetwistingen
p/a Dienst van de Bestuursrechtscolleges
Koning Albert II-laan 35 bus 81
1030 Brussel
U doet dit op straffe van onontvankelijkheid per beveiligde zending (dit is per aangetekende brief of door neerlegging ter griffie) binnen een vervaltermijn van 45 dagen die ingaat de dag na de betekening van deze beslissing.
Het verzoekschrift wordt in vijfvoud ingediend, namelijk één origineel en vier afschriften (fotokopies of een digitale kopie). Gelijktijdig met de indiening van het verzoekschrift stuurt u een afschrift van het verzoekschrift ter informatie aan de verwerende partij (dit is de overheid die de beslissing genomen heeft).
U bent een rolrecht verschuldigd van:
- 200 euro bij het indienen van een verzoekschrift tot vernietiging;
- 100 euro bij het indienen van een verzoekschrift tot schorsing of tot schorsing wegens uiterst dringende noodzakelijkheid.
U betaalt het rolrecht binnen een termijn van 15 dagen, die ingaat de dag na deze van de betekening van het verzoek daartoe door de griffier van de Raad. Als het bedrag niet binnen de termijn van 15 dagen is gestort wordt het beroep niet-ontvankelijk verklaard.
Meer info
De procedure voor de Raad van Vergunningsbetwistingen wordt geregeld in
- het decreet van 4 april 2014 betreffende de organisatie en de rechtspleging van sommige Vlaamse bestuursrechtscolleges,
- het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning
- het besluit van de Vlaamse Regering van 16 mei 2014 houdende de rechtspleging voor sommige Vlaamse Bestuursrechtscolleges.
Meer info vindt u op de website van de Raad voor Vergunningsbetwistingen. (http://www.dbrc.be/vergunningsbetwistingen)
Het college neemt kennis van het onderzoek scheidingsmuren of muren die in aanmerking komen voor gemene eigendom voor het omgevingsproject OMV_2024160083 – O/2024/245 voor regularisatie aangebouwde garage.
Het college neemt kennis van het openbaar onderzoek voor het omgevingsproject OMV_2024133461 – O/2024/231 Bouwen van 5 woningen en parkeervoorzieningen, gelegen Vichtsesteenweg 130-132-134 8570 Anzegem, kadstraal gekend: 1e afdeling, sectie A, nrs. 0253B2, 223C2 en 253A2.
Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen met als onderwerp: bouwen van 5 woningen en parkeervoorzieningen.
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2024133461
Periode openbaar onderzoek: 23 december 2024 tot en met 21 januari 2025
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen en IIOA, kort samengevat: bouwen van 5 woningen en parkeervoorzieningen en 5 buitenunits voor warmtepomp.
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Vichtsesteenweg 130-132-134 8570 Anzegem, kadstraal gekend: 1e afdeling, sectie A, nrs. 0253B2, 223C2 en 253A2.
De overheid die bevoegd is voor de vergunningsaanvraag: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de aanvraag ter inzage ligt:
De aanvraag ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de aanvraag tijdens het openbaar onderzoek ook digitaal raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61
De mogelijkheid om standpunten, opmerkingen en bezwaren in te dienen over de vergunningsaanvraag:
De bezwaren of opmerkingen over de aanvraag kunnen aangetekend of tegen ontvangstbewijs worden ingediend bij het college van burgemeester en schepenen, De Vierschaar 1, 8570 Anzegem, of (bij voorkeur) digitaal via het omgevingsloket https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek (Project OMV_2024133461) vóór het einde van het openbaar onderzoek.
Het college neemt kennis van het openbaar onderzoek voor het omgevingsproject OMV_2024133851 – O/2024/244 Inrichten van een KMO-zone, gelegen Hoekstraat 35-35A 8570 Anzegem, kadastraal gekend: 6e afdeling (Vichte), sectie B, nrs. 0079X2, 0083F, 0082H en 0079M2.
Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen met als onderwerp: inrichten van een KMO-zone
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2024133851
Periode openbaar onderzoek: 23 december 2024 tot en met 21 januari 2025
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: inrichten van een KMO-zone
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Hoekstraat 35-35A 8570 Anzegem, kadastraal gekend: 6e afdeling (Vichte), sectie B, nrs. 0079X2, 0083F, 0082H en 0079M2
Het openbaar onderzoek start op 23 december 2024 en eindigt op 21 januari 2025.
De overheid die bevoegd is voor de vergunningsaanvraag: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de aanvraag ter inzage ligt:
De aanvraag ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de aanvraag tijdens het openbaar onderzoek ook digitaal raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61
De mogelijkheid om standpunten, opmerkingen en bezwaren in te dienen over de vergunningsaanvraag:
De bezwaren of opmerkingen over de aanvraag kunnen aangetekend of tegen ontvangstbewijs worden ingediend bij het college van burgemeester en schepenen, De Vierschaar 1, 8570 Anzegem, of (bij voorkeur) digitaal via het omgevingsloket https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek (Project OMV_2024133851) vóór het einde van het openbaar onderzoek.
Namens College van burgemeester en schepenen,
Sonja Nuyttens
Algemeen directeur
Pauline Van Marcke
Aangewezen burgemeester