Terug
Gepubliceerd op 28/10/2021

Besluitenlijst  Vast Bureau

wo 20/10/2021 - 20:00 raadzaal van het hoofdgemeentehuis, de Vierschaar 1 te Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 13 oktober 2021

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 13 oktober 2021 wordt goedgekeurd.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 19 oktober 2021.

    • Principiële goedkeuring aanstelling artikel 60§7

      Goedgekeurd

      Het vast bureau beslist om een personeelslid i.k.v. art.60§7 wet M.I. aan te stellen.

    • Selectieprocedure 2 functies schoonma(a)k(st)er

      Goedgekeurd

      Het vast bureau legt de selectieprocedure vast voor 2 functies van schoonma(a)k(st)er (bepaalde duur - 6 maanden).

    • Aanstelling vrijwilliger - Medewerker dorpsnetwerk ANNAH

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt een vrijwilliger aan binnen het dorpsnetwerk ANNAH bij het Sociaal Huis. 

    • Minimale levering aardgas

      Goedgekeurd

      De OCMW raad van 12 november 2019 besliste om in te stappen in het systeem van de minimale levering aardgas.

      Het vast bureau neemt akte van het hernieuwde instappen in de minimale levering budgetmeter aardgas.  

Namens Vast Bureau,

Sonja Nuyttens
Algemeen directeur

Gino Devogelaere
Burgemeester - voorzitter