Wed 20/10/2021 - 20:00 raadzaal van het hoofdgemeentehuis, de Vierschaar 1 te Anzegem
Het verslag van het vast bureau van 13 oktober 2021 wordt goedgekeurd.
Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.
Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 19 oktober 2021.
Het vast bureau beslist om een personeelslid i.k.v. art.60§7 wet M.I. aan te stellen.
Het vast bureau legt de selectieprocedure vast voor 2 functies van schoonma(a)k(st)er (bepaalde duur - 6 maanden).
Het vast bureau stelt een vrijwilliger aan binnen het dorpsnetwerk ANNAH bij het Sociaal Huis.
De OCMW raad van 12 november 2019 besliste om in te stappen in het systeem van de minimale levering aardgas.
Het vast bureau neemt akte van het hernieuwde instappen in de minimale levering budgetmeter aardgas.