Terug
Gepubliceerd op 22/09/2022

Besluitenlijst  College van burgemeester en schepenen

wo 14/09/2022 - 16:30 Vergaderzaal 1 (voormalige zaal Escobox)- Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
  • Verslagen

    • Goedkeuring verslag zitting 7 september 2022

      Goedgekeurd

      Het verslag van het college van burgemeester en schepenen van 7 september 2022 wordt goedgekeurd.

  • B-punt

    • Devogelaere Gino, Burgemeester - voorzitter

      • Landbouw & tuinbouw

        • Commissie tot vaststelling van schade aan teelten

          Goedgekeurd

          Het college stelt de leden aan van de commissie tot vaststelling van de schade aan teelten.

    • Degroote Louis, Eerste schepen

      • Patrimonium

        • Studieopdracht - Tijdelijke invulling site nieuw gemeentepunt - technieken algemeen - schuldvordering studiebureau (prestaties juli en augustus 2022)

          Goedgekeurd

          Het college keurt de schuldvordering van het studiebureau voor de prestaties van juli en augustus 2022 voor de opdracht “Studieopdracht - Tijdelijke invulling site nieuw gemeentepunt - technieken algemeen” goed.

        • Begeleiding project tijdelijke invulling site nieuw gemeentepunt- schuldvordering architectenbureau (prestaties mei 2022)

          Goedgekeurd

          Het college keurt de schuldvordering van het architectenbureau voor de prestaties van mei 2022 i.k.v. de opdracht 'Begeleiding project tijdelijke invulling site nieuw gemeentepunt' goed.

        • Begeleiding project tijdelijke invulling site nieuw gemeentepunt- schuldvordering architectenbureau (prestaties juni 2022)

          Goedgekeurd

          Het college keurt de schuldvordering van het architectenbureau voor de prestaties van juni 2022 i.k.v. de opdracht 'Begeleiding project tijdelijke invulling site nieuw gemeentepunt' goed.

        • Nieuw gemeentepunt: Bouwen van een nieuw administratief centrum, onthaal, bibliotheek, dienstencentrum en cafetaria, inclusief realisatie binnentuin – aanstellen ontwerper - versturen uitnodigingen tot indienen offerte

          Goedgekeurd

          Het college beslist de uitnodiging aan de geselecteerde kandidaten om voor de vastgelegde limietdatum -en uur een offerte in te dienen, te versturen.

      • Erediensten

        • Goedkeuring jaarrekeningen 2021 Anzegemse kerkfabrieken

          Ter kennis genomen

          Het college neemt er kennis van dat de gouverneur  de jaarrekening 2021 van 2 Anzegemse kerkfabrieken goedkeurde. 

      • Financiën

        • Invorderingen/bestelbonnen

          Goedgekeurd

          Het college keurt, als budgetbeheerder, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

        • Vraag van raadslid inzake gemaakte kosten zaak gemeentebestuur/Johan Delrue

          Goedgekeurd

          Het college verstrekt een antwoord op een vraag van een raadslid inzake de gemaakte kosten in hogervermeld dossier.

      • Feestelijkheden

        • Aankoop relatiegeschenk - boek 'Koersdorp Ter Vichten'.

          Goedgekeurd

          Het college beslist om 30  boeken 'het Koersdorp ter Vichten' aan te kopen als relatiegeschenk. 

    • Desmet Anja, Derde schepen

      • Personeel

        • Kennisgeving van de besluiten van de algemeen directeur inzake het dagelijks personeelsbeheer

          Goedgekeurd

          Het college neemt kennis van de besluiten van de algemeen directeur inzake het dagelijks personeelsbeheer van 13 september 2022.

        • Selectieprocedure statutair voltijds coördinator administratie infrastructuur (B4-5) via bevordering

          Goedgekeurd

          Het college legt de selectieprocedure en -jury vast voor de voltijdse, statutaire functie van coördinator administratie infrastructuur (B4-5) via bevordering.

        • Selectieprocedure aanwerving contractueel voltijds projectcoördinator-preventieadviseur (B4-5)

          Goedgekeurd

          Het college legt de selectieprocedure en -jury vast voor de voltijdse, contractuele functie van projectcoördinator-preventieadviseur (B4-5 - onbepaalde duur) via aanwerving.

        • Kennisname kandidaturen contractueel voltijds projectcoördinator-preventieadviseur (B4-5)

          Goedgekeurd

          Het college neemt kennis van de tijdige, geldige en volledige kandidaturen voor de voltijdse, contractuele functie van projectcoördinator-preventieadviseur (B4-5 - onbepaalde duur) via aanwerving.

        • Selectieprocedure en -jury voltijds coördinator ICT en GIS (A1-3 of B4-5) - onbepaalde duur

          Goedgekeurd

          Het college legt de selectieprocedure en -jury vast voor de voltijdse, contractuele functie (onbepaalde duur) van coördinator ICT en GIS (A1-3 of B4-5) via aanwerving.

        • Kennisname kandidaturen halftijds stafmedewerker

          Goedgekeurd

          Het college neemt kennis van de tijdige, geldige en volledige kandidaturen voor de halftijdse functie van stafmedewerker (Sportdienst).

        • Aanstelling vrijwilliger - logistieke ondersteuning schoolrefter

          Goedgekeurd

          Het college stelt een vrijwilliger aan om te voorzien in logistieke ondersteuning in Gemeenteschool Ingooigem.

        • Verlengen termijn indienen kandidaturen voor een halftijds mobiliteitsdeskundige (B1-3)

          Goedgekeurd

          Het college verlengt de termijn voor de kandidatuurstelling voor de halftijdse functie mobiliteitsdeskundige bij aanwerving.

        • Wijziging selectiejury Jeugdanimator

          Goedgekeurd

          Het college wijzigt de samenstelling van de selectiecommissie voor de selectie van Jeugdanimator.

        • Kennisname kandidaturen tijdelijk contract Jeugdanimator (C1-3)

          Goedgekeurd

          Het college neemt kennis van de tijdelijke, geldige en volledige kandidaturen voor de selectie van Jeugdanimator.

      • Onderwijs

        • Logo en huisstijl gemeenteschool Het Wijsternest Ingooigem - Goedkeuring gunning

          Goedgekeurd

          De opdracht wordt gegund aan de ondernemer met de enige offerte

    • Vandererven Christophe, Vierde schepen

      • Communicatie & inspraak

        • Vraag raadslid 'toegang digitaal communicatieplatform Marta'

          Goedgekeurd

          Het college kreeg de vraag om raadsleden toegang te verlenen tot het intranet voor personeel 'Marta'. Er wordt niet op deze vraag ingegaan.

      • Afval en recyclageparken

        • week van de handhaving zwerfvuil en sluikstorten

          Goedgekeurd mits aanpassing

          Het college neemt kennis van organisatie van de Week van de Handhaving en beslist om deel te nemen.

      • Lokale economie

        • Markt Vichte – aanvraag vaste standplaats

          Goedgekeurd

          Een vaste standplaats op de markt te Vichte wordt toegekend aan een marktkramer.

    • Demets Davy, Vijfde schepen

      • Omgeving

        • Splitsing van percelen 2022/24

          Goedgekeurd

          Het college behandelt een verzoek van een notaris tot splitsing van percelen.

        • Splitsing van percelen 2022/27

          Goedgekeurd

          Het college behandelt een verzoek van een notaris tot splitsing van percelen.

        • Splitsing van percelen 2022/25

          Goedgekeurd

          Het college behandelt een verzoek van een notaris tot splitsing van percelen.

      • Omgevingsdossiers

        • Beslissing omgevingsproject OMV_2022088641 - veranderen van een inrichting klasse 2 (rundveehouderij) - Tempeliersstraat 20, 8570 Anzegem

          Goedgekeurd

          Het college verleent een omgevingsvergunning  voor het omgevingsproject:

          Referentie omgevingsloket: Project OMV_2022088641 (2022/180)
          Voorwerp van de aanvraag:  veranderen van een klasse 2-inrichting (rundveehouderij)
          Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Tempeliersstraat 20, 8570 Anzegem, kadastraal bekend: Anzegem 1e afdeling sectie A percelen 304N, 306A, 308C
          Naam van de aanvrager of exploitant: Geert Vindevoghel, Tempeliersstraat 20, 8570 Anzegem
          Vereenvoudigde procedure 
          De overheid die bevoegd is voor de vergunningsaanvraag: Het college van burgemeester en schepenen

          De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:

          De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving, op volgend adres:

          Gemeentehuis Anzegem
          De Vierschaar 1 
          8570 Anzegem

          Je kan de beslissing ook raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek 
          (helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)

          De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:

          Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.

          Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:

          Koning Leopold III-laan 41

          8200 Brugge

          Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .

          Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.

          Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem. 

          Vermeld in het beroepschrift het volgende:
          - je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
          - de volgende referentie: Project OMV_2022088641
          - de redenen waarom je beroep aantekent;
          - een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
          - of je gehoord wenst te worden.

          Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.

          De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.

        • Beslissing project OMV_2022074174 – O/2022/155, voor verbouwen van een woning, gelegen Neerbeekstraat 8, 8572 Kaster (Anzegem) - kadastraal bekend: 4de Anzegem, sectie A, nummer 0551N.

          Goedgekeurd

          Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject Project OMV OMV_2022074174 – O/2022/155, Marlyse Montignies en Mathieu Vanderaspoilden voor Verbouwen van een woning, gelegen Neerbeekstraat 8, 8572 Anzegem.

          Referentie omgevingsloket: Project OMV_2022074174

          Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: Verbouwen van een woning

          Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Neerbeekstraat 8, 8572 Kaster (Anzegem) - kadastraal bekend: 34019A0551/00N000

          Naam van de aanvrager of exploitant: Marlyse Montignies en Mathieu Vanderaspoilden 

          De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.

          De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:

          De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:

          Gemeentehuis Anzegem
          De Vierschaar 1 
          8570 Anzegem

          Je kan de beslissing ook raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek 
          (helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)

          Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61

          De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:

          Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.

          Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:

          Koning Leopold III-laan 41

          8200 Brugge

          Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .

          Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.

          Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem. 

          Vermeld in het beroepschrift het volgende:
          - je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
          - de volgende referentie: Project OMV_2022074174
          - de redenen waarom je beroep aantekent;
          - een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
          - of je gehoord wenst te worden.

          Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.

          De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.

      • Internationale solidariteit

        • Goedkeuring storting vanuit federaal programma aan partnergemeente Pèrèrè

          Goedgekeurd

          Het resterende bedrag van de ontvangen subsidie voor het federaal programma wordt overgemaakt naar de partnergemeente Pèrèrè.

  • C-punt

    • Degroote Louis, Eerste schepen

      • Patrimonium

        • Opmaak geïntegreerd beheersplan Sint-Arnolduspark – schuldvordering periode 01/01/2022-31/03/2022

          Goedgekeurd

          Het college keurt de schuldvordering (factuur VED/22/0069) voor de prestaties geleverd in de periode 01/01/2022-31/03/2022 in het kader van het project ‘Opmaak van een geïntegreerd beheersplan Sint-Arnolduspark' goed.

        • Opmaak geïntegreerd beheersplan Sint-Arnolduspark – schuldvordering periode 01/04/2022-30/06/2022

          Goedgekeurd

          Het college keurt de schuldvordering (factuur VED/22/0292) voor de prestaties geleverd in de periode 01/04/2022-30/06/2022 in het kader van het project ‘Opmaak van een geïntegreerd beheersplan Sint-Arnolduspark' goed.

      • Financiën

        • Gewestkampioenen Vinkeniers Gewest Vichte - zondag 25 september 2022

          Goedgekeurd

          Het college kent een toelage toe n.a.v. de viering van de gewestkampioenen vinkenzang op zondag 25 september a.s.

      • Mobiliteit en verkeersveiligheid

        • Tijdelijk verkeersreglement - zaterdag 24 september 2022 - Torrebosstraat - buurtfeest

          Goedgekeurd

          In de Torrebosstraat gaat op zaterdag 24 september 2022 een buurtfeest door. Er wordt een tijdelijk verkeersreglement voorzien.

    • Desmet Anja, Derde schepen

      • Administratieve organisatie

        • Kennisname burgemeesterbesluiten

          Ter kennis genomen

          Het college neemt kennis van de besluiten genomen door de burgemeester van maandag 5 september 2022 tot en met zondag 11 september 2022.

        • Inzage

          Ter kennis genomen

          Raadsleden hebben het recht om bestuursdocumenten op te vragen. Het college neemt kennis van de poststukken die digitaal ontsloten worden naar de raadsleden.

      • Personeel

        • Aanstelling vrijwilliger - gemachtigd opzichter VBS Tiegem

          Goedgekeurd

          Het college stelt een vrijwilliger aan als gemachtigd opzichter.

    • Vandererven Christophe, Vierde schepen

      • Communicatie & inspraak

        • Persberichten

          Goedgekeurd

          Wekelijks worden persberichten verspreid. Deze worden vooraf voorgelegd aan het college van burgemeester en schepenen ter goedkeuring.

        • Aanvraag publicatie buitenschermen

          Goedgekeurd

          Het college geeft toelating voor het voeren va

          Promotie op de buitenschermen (twee weken) voor Veldcross der Vichtenaren, 17/09

          Promotie op de buitenschermen (twee weken) van Textielprijs, 20/09

          Promotie op de buitenschermen (twee weken), opendeurdag PZ Mira op 2/10

           

  • D-punt

    • Ducatteeuw Yannick, Tweede schepen

      • Sport

        • verkoopautomaat met zwemartikelen in Aquandé

          Goedgekeurd

          Het college beslist om een automaat met zwembadmateriaal in zwembad Aquandé te plaatsen.

    • Desmet Anja, Derde schepen

      • Administratieve organisatie

        • Verslagen intergemeentelijke samenwerkingsverbanden

          Goedgekeurd

          Het college neemt kennis van:

          verslag RVB Leiedal van 26 augustus 2022.

    • Vandererven Christophe, Vierde schepen

      • ICT, archief en digitalisering

        • Werkingsverslag gemeentelijke archiefdienst 2021 - 2022

          Goedgekeurd

          Werkingsverslag van de gemeentelijke archiefdienst over de periode september 2021 tot met augustus 2022.

    • Demets Davy, Vijfde schepen

      • Omgeving

        • Kennisgeving antwoord Omgevingsinspectie ivm meldingen geurhinder

          Ter kennis genomen

          Het college neemt kennis van het antwoord van Omgevingsinspectie met betrekking tot meldingen geurhinder van een klasse 1-inrichting.

        • Openbaarheid van bestuur

          Ter kennis genomen

          Het college neemt kennis van de beslissing van de Algemeen Directeur waarbij ingegaan wordt op de vraag om een kopie te ontvangen van inplantingsplan project Oostdorp in een omgevingsdossier.

      • Omgevingsdossiers

        • Openbaar onderzoek project OMV_2022085587 – O/2022/177 voor bouwen van een meergezinswoning met 13 wooneenheden, gelegen Ingooigemplaats 56 - 8570 Anzegem, kadastraal gekend: 3e afdeling (Ingooigem), sectie B, nummer 0730M.

          Ter kennis genomen

          Het college neemt kennis van het openbaar onderzoek voor het omgevingsproject OMV_2022085587 – O/2022/177 Bouwkantoor Danneels, Sint-Baafskerkstraat 1 8200 Brugge, voor bouwen van een meergezinswoning met 13 wooneenheden, gelegen Ingooigemplaats 56 - 8570 Anzegem, kadastraal gekend: 3e afdeling (Ingooigem), sectie B, nummer 0730M.

          Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen met als onderwerp: bouwen van een meergezinswoning met 13 wooneenheden.

          Referentie omgevingsloket: Project OMV_2022085587

          Periode openbaar onderzoek: 21 september 2022 tot en met 21 oktober 2022

          Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: bouwen van een meergezinswoning met 13 wooneenheden.

          Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Ingooigemplaats 56 8570 Anzegem

          Naam van de aanvrager of exploitant: Bouwkantoor Danneels

          De overheid die bevoegd is voor de vergunningsaanvraag: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.

          De plaats waar de aanvraag ter inzage ligt:

          De aanvraag ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:

          Gemeentehuis Anzegem
          De Vierschaar 1 
          8570 Anzegem

          Je kan de aanvraag tijdens het openbaar onderzoek ook digitaal raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek  
          (helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)

          Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61

          De mogelijkheid om standpunten, opmerkingen en bezwaren in te dienen over de vergunningsaanvraag:

          De bezwaren of opmerkingen over de aanvraag kunnen aangetekend of tegen ontvangstbewijs worden ingediend bij het college van burgemeester en schepenen, De Vierschaar 1, 8570 Anzegem, of (bij voorkeur) digitaal via het omgevingsloket https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek (Project OMV_2022085587) vóór het einde van het openbaar onderzoek.

        • Aktename melding -OMV_2022106217 - O2022/209, vergroten van een raamopening in de achtergevel gelegen te Paul Wielemansstraat 4, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 6e afdeling, sectie A, 375L2

          Ter kennis genomen

          Het college neemt akte van het omgevingsproject OMV_2022106217 - O2022/209, Bram Vanhoutte voor vergroten van een raamopening in de achtergevel te Paul Wielemanstraat 4, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 6e afdeling, sectie A, 375L2

          Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen met als onderwerp:  Vergroten van een raamopening in de achtergevel

          Referentie omgevingsloket: OMV_2022106217 

          Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: Vergroten van een raamopening in de achtergevel

          Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag Paul Wielemanstraat 4, 8570 Anzegem

          Naam van de aanvrager of exploitant: Bram Vanhoutte

          De overheid die de akte heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.

          De plaats waar de meldingsakte ter inzage ligt:  De cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres: 

          Gemeentehuis Anzegem
          De Vierschaar 1 
          8570 Anzegem

          Je kan de meldingsakte ook raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek 
          (helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)

          Beroepsmogelijkheid

          U kan tegen deze meldingsakte een verzoekschrift tot schorsing en/of vernietiging indienen bij de Raad voor Vergunningsbetwistingen op het volgende adres:

          Raad voor Vergunningsbetwistingen

          p/a Dienst van de Bestuursrechtscolleges

          Koning Albert II-laan 35 bus 81

          1030 Brussel

          U doet dit op straffe van onontvankelijkheid per beveiligde zending (dit is per aangetekende brief of door neerlegging ter griffie) binnen een vervaltermijn van 45 dagen die ingaat de dag na de betekening van deze beslissing.

          Het verzoekschrift wordt in vijfvoud ingediend, namelijk één origineel en vier afschriften (fotokopies of een digitale kopie). Gelijktijdig met de indiening van het verzoekschrift stuurt u een afschrift van het verzoekschrift ter informatie aan de verwerende partij (dit is de overheid die de beslissing genomen heeft).

          U bent een rolrecht verschuldigd van:

          -          200 euro bij het indienen van een verzoekschrift tot vernietiging;

          -          100 euro bij het indienen van een verzoekschrift tot schorsing of tot schorsing wegens uiterst dringende noodzakelijkheid.

          U betaalt het rolrecht binnen een termijn van 15 dagen, die ingaat de dag na deze van de betekening van het verzoek daartoe door de griffier van de Raad. Als het bedrag niet binnen de termijn van 15 dagen is gestort wordt het beroep niet-ontvankelijk verklaard. 

          Meer info

          De procedure voor de Raad van Vergunningsbetwistingen wordt geregeld in

          -               het decreet van 4 april 2014 betreffende de organisatie en de rechtspleging van sommige Vlaamse bestuursrechtscolleges,

          -               het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning

          -               het besluit van de Vlaamse Regering van 16 mei 2014 houdende de rechtspleging voor sommige Vlaamse     Bestuursrechtscolleges.

          Meer info vindt u op de website van de Raad voor Vergunningsbetwistingen. (http://www.dbrc.be/vergunningsbetwistingen

Namens College van burgemeester en schepenen,

Sonja Nuyttens
Algemeen directeur

Gino Devogelaere
Burgemeester - voorzitter