Terug
Gepubliceerd op 14/11/2024

Besluitenlijst  Vast Bureau

wo 06/11/2024 - 15:00 Vergaderzaal 1 - Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 23 oktober 2024

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 23 oktober 2024 wordt goedgekeurd.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

    • Minimale levering aardgas

      Goedgekeurd

      De OCMW raad van 12 november 2019 besliste om in te stappen in het systeem van de minimale levering aardgas.

      Het vast bureau neemt akte van het hernieuwde instappen in de minimale levering budgetmeter aardgas.  

    • Raamovereenkomst IT experten - digitale regio Kortrijk - Goedkeuring deelname

      Goedgekeurd

      De stad Kortrijk heeft een raamcontract afgesloten voor gespecialiseerde ICT-diensten, zodat zijzelf maar ook gemeentes in de regio gebruik kunnen maken van expertise in verschillende ICT domeinen zoals data, GIS en netwerkbeveiliging.
      Deze samenwerking biedt de mogelijkheid om gedurende vier jaar (met een optie tot verlenging) specifieke IT-ondersteuning aan te vragen (zonder verplichte afname).

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 5 november 2024.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 29 oktober 2024.

    • Gift in a box

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau beslist de voorraad van de voedselbedeling opnieuw aan te vullen door middel van een eindejaarsactie.  

    • Jaarlijks geneeskundig onderzoek OCMW 2025

      Ter kennis genomen

      Het vast bureau neemt kennis van de data en locatie voor het jaarlijks geneeskundig onderzoek 2025 voor het OCMW-personeel dat wordt uitgevoerd door de Arbeidsgeneeskundige dienst vzw IDEWE. 

    • Principiële goedkeuring aanstelling artikel 60§7

      Goedgekeurd

      Het vast bureau beslist om een personeelslid i.k.v. art.60§7 wet M.I. aan te stellen.

    • Aanpassing openingsuren 't Winkelke

      Goedgekeurd

      Op vraag van de vrijwilligers beslist het VB om te onderzoeken of de openingsuren van 't Winkelke kunnen aangepast worden.

    • Interne uitbreiding tewerkstellingsgraad schoonmaaksters dienstenchequebedrijf

      Goedgekeurd

      Het vast bureau breidt tweemaal het contract onbepaalde duur van een schoonmaakster binnen het dienstenchequebedrijf uit met 4u.

    • Vacantverklaring deeltijdse functie schoonma(a)k(st)er

      Goedgekeurd

      Het vast bureau verklaart een deeltijdse functie van 24u als schoonma(a)k(st)er dienstencheques vacant voor onbepaalde duur.

    • Aanstelling schoonma(a)k(st)ers Thuiszorgdienst

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt meerdere deeltijdse/voltijdse schoonmaaksters dienstencheques aan voor onbepaalde duur.

Namens Vast Bureau,

Sonja Nuyttens
Algemeen directeur

Gino Devogelaere
Burgemeester