Wed 06/11/2024 - 15:00 Vergaderzaal 1 - Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
Het verslag van het vast bureau van 23 oktober 2024 wordt goedgekeurd.
Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.
De OCMW raad van 12 november 2019 besliste om in te stappen in het systeem van de minimale levering aardgas.
Het vast bureau neemt akte van het hernieuwde instappen in de minimale levering budgetmeter aardgas.
De stad Kortrijk heeft een raamcontract afgesloten voor gespecialiseerde ICT-diensten, zodat zijzelf maar ook gemeentes in de regio gebruik kunnen maken van expertise in verschillende ICT domeinen zoals data, GIS en netwerkbeveiliging.
Deze samenwerking biedt de mogelijkheid om gedurende vier jaar (met een optie tot verlenging) specifieke IT-ondersteuning aan te vragen (zonder verplichte afname).
Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 5 november 2024.
Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 29 oktober 2024.
Het Vast Bureau beslist de voorraad van de voedselbedeling opnieuw aan te vullen door middel van een eindejaarsactie.
Het vast bureau neemt kennis van de data en locatie voor het jaarlijks geneeskundig onderzoek 2025 voor het OCMW-personeel dat wordt uitgevoerd door de Arbeidsgeneeskundige dienst vzw IDEWE.
Het vast bureau beslist om een personeelslid i.k.v. art.60§7 wet M.I. aan te stellen.
Op vraag van de vrijwilligers beslist het VB om te onderzoeken of de openingsuren van 't Winkelke kunnen aangepast worden.
Het vast bureau breidt tweemaal het contract onbepaalde duur van een schoonmaakster binnen het dienstenchequebedrijf uit met 4u.
Het vast bureau verklaart een deeltijdse functie van 24u als schoonma(a)k(st)er dienstencheques vacant voor onbepaalde duur.
Het vast bureau stelt meerdere deeltijdse/voltijdse schoonmaaksters dienstencheques aan voor onbepaalde duur.