Terug College van burgemeester en schepenen

Wed 16/02/2022 - 14:30 Zaal Escobox- Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem

Verslagen

A-punt

Demets Davy, Vijfde schepen

Natuur en klimaat

Energie en nutsleidingen

  • De regionale overeenkomst met Leiedal ikv het Lokaal Energie- en Klimaatpact zal, na goedkeuring door de Raad van bestuur van Leiedal, voor goedkeuring voorgelegd worden aan de gemeenteraad

B-punt

Devogelaere Gino, Burgemeester - voorzitter

Handhaving

  • Coronamaatregelen

    Week na week wijzigen de coronamaatregelen opgelegd door het overlegcomité. De crisiscel geeft advies naar implementatie ervan in het gemeentelijk beleid.

Groenonderhoud- en parken

Degroote Louis, Eerste schepen

Patrimonium

Financiën

Ducatteeuw Yannick, Tweede schepen

Toerisme

Jeugd

  • Het college beslist om de nodige publiciteit te voorzien teneinde nieuwe animatoren aan te trekken voor speelplein De Ploeter.

  • Leefweek KAj Anzegem

    KAJ Anzegem doet een aanvraag om toelating te krijgen om met de leden en hun leiding te overnachten (21- 25 februari 2022) in de lokalen van KAJ Anzegem in de Wortel. Het college geeft toelating mits gunstig advies Fluvia.

(Buitenschoolse) kinderopvang

  • Gebruik vuurkorven mamacafé

    Het college geeft toelating om op het mamacafé van 10 maart 2022   een vuurkorf te voorzien in open lucht, mits het naleven van de veiligheidsmaatregelen.  

Desmet Anja, Derde schepen

Administratieve organisatie

  • Werven onthaal & telefonie: bezoeken

    In het kader van het traject dienstverlening gaat het schepencollege akkoord dat iedere dienst één tot maximum twee bezoeken doet aan andere steden en gemeenten om kennis te maken met moderne manieren van onthaal en dienstverlening en de goed praktijken meeneemt naar de werven.

  • PFAS/ textielindustrie/ ESCOLYS

    Een raadslid vraagt een bestuursdocument op. Dit wordt bezorgd.

Personeel

Onderwijs

  • Middagtoezicht - betoelaging 2021

    Het college neemt kennis van de bedragen inzake subsidies aan Anzegemse basisscholen in kader van het organiseren van middagtoezicht voor het jaar 2021.

Vandererven Christophe, Vierde schepen

Burgerlijke stand en Burgerzaken

Lokale economie

  • Garageverkoop op 20 maart 2022

    Het college verleent toelating aan de Gezinsbond Vichte om een garageverkoop te organiseren op 20 maart 2022.

Demets Davy, Vijfde schepen

Omgeving

  • Melding lichthinder

    De gemeente zal in Aktiv van oktober (Nacht van de Duisternis) specifieke aandacht schenken aan de problematiek rond lichthinder.

  • Splitsing van percelen 2022/04

    Het college behandelt een verzoek van een notaris tot splitsing van percelen.

  • Splitsing van percelen 2022/05

    Het college behandelt een verzoek van een notaris tot splitsing van percelen.

Urbanisatie - Ruimtelijke Ordening

  • Het college neemt kennis van het e-mailbericht van de Provinciale Ontwikkelingsmaatschappij van West-Vlaanderen (POM) met betrekking tot een onderzoek dat kadert in het ruimtelijk beleid voor bedrijvigheid van de provincie West-Vlaanderen. De POM vraagt bijkomende gegevens uit het gemeentelijk vergunningenregister van onbebouwde percelen in industriegebied die in aanmerking komen voor planologische ruil. Het college maakt deze gegevens over.

Omgevingsdossiers

  • Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject Project OMV OMV_2021144641 – O/2021/259, Kürt Verbauwhede voor herbouwen woning, gelegen Zwevegemstraat 19, 8570 Anzegem.

    Referentie omgevingsloket: Project OMV_2021144641

    Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: herbouwen woning

    Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Zwevegemstraat 19, 8570 Ingooigem (Anzegem)Zwevegemstraat 19, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34018C0844/00B00034018C0844/00C000

    Naam van de aanvrager of exploitant: Kürt Verbauwhede 

    De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.

    De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:

    De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:

    Gemeentehuis Anzegem
    De Vierschaar 1 
    8570 Anzegem

    Je kan de beslissing ook raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek 
    (helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)

    Wegens de maatregelen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan vragen wij om een afspraak te maken voor inzage. Dit kan via het nummer 056 69 44 61.

    De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:

    Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.

    Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:

    Koning Leopold III-laan 41

    8200 Brugge

    Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .

    Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.

    Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem. 

    Vermeld in het beroepschrift het volgende:
    - je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
    - de volgende referentie: Project OMV_2021144641
    - de redenen waarom je beroep aantekent;
    - een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
    - of je gehoord wenst te worden.

    Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.

    De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.

  • Het college vergunt een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2021163042 – O/2021/286, Linus Demeulemeester voor functiewijziging van landbouwerswonig naar residentiële woning, gelegen Krommestraat 9, 8570 Anzegem.

    Referentie omgevingsloket: Project OMV_2021163042

    Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: functiewijziging van landbouwerswonig naar residentiële woning

    Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Krommestraat 9, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34002E0069/00A000

    Naam van de aanvrager of exploitant: Linus Demeulemeester 

    De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.

    De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:

    De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:

    Gemeentehuis Anzegem
    De Vierschaar 1 
    8570 Anzegem

    Je kan de beslissing ook raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek 
    (helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)

    Wegens de maatregelen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan vragen wij om een afspraak te maken voor inzage. Dit kan via het nummer 056 69 44 61.

    De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:

    Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.

    Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:

    Koning Leopold III-laan 41

    8200 Brugge

    Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .

    Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.

    Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem. 

    Vermeld in het beroepschrift het volgende:
    - je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
    - de volgende referentie: Project OMV_2021163042
    - de redenen waarom je beroep aantekent;
    - een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
    - of je gehoord wenst te worden.

    Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.

    De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.

  • Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2021159847 – O/2021/280 Kris Vanderplasschen, Pastoor Verrieststraat 65 8570 Anzegem voor functiewijziging landbouwloods naar opslagloods, gelegen Hoogkouter 1A - kadastraal gekend: 5e afdeling (Tiegem), sectie B, nummer 0594E. 

    Referentie omgevingsloket: Project OMV_2021159847

    Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: functiewijziging landbouwloods naar opslagloods

    Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag:  Hoogkouter 1A - kadastraal gekend: 5e afdeling (Tiegem), sectie B, nummer 0594E 

    Naam van de aanvrager of exploitant: Kris Vanderplasschen 

    De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.

    De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:

    De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:

    Gemeentehuis Anzegem
    De Vierschaar 1 
    8570 Anzegem

    Je kan de beslissing ook raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek 
    (helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)

    Wegens de maatregelen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan vragen wij om een afspraak te maken voor inzage. Dit kan via het nummer 056 69 44 61.

    De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:

    Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.

    Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:

    Koning Leopold III-laan 41

    8200 Brugge

    Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .

    Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.

    Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem. 

    Vermeld in het beroepschrift het volgende:
    - je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
    - de volgende referentie: Project OMV_2021159847
    - de redenen waarom je beroep aantekent;
    - een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
    - of je gehoord wenst te worden.

    Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.

    De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.

     

  • Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2021171336 – O/2021/290, Sandra Tomme voor aanbouwen luifel aan tuinhuis, gelegen Ter Schabbe 3, 8570 Anzegem.

    Referentie omgevingsloket: Project OMV_2021171336

    Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: aanbouwen luifel aan tuinhuis

    Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Ter Schabbe 3, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34002C0136/00E000

    Naam van de aanvrager of exploitant: Sandra Tomme 

    De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.

    De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:

    De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:

    Gemeentehuis Anzegem
    De Vierschaar 1 
    8570 Anzegem

    Je kan de beslissing ook raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek 
    (helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)

    Wegens de maatregelen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan vragen wij om een afspraak te maken voor inzage. Dit kan via het nummer 056 69 44 61.

    De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:

    Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.

    Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:

    Koning Leopold III-laan 41

    8200 Brugge

    Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .

    Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.

    Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem. 

    Vermeld in het beroepschrift het volgende:
    - je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
    - de volgende referentie: Project OMV_2021171336
    - de redenen waarom je beroep aantekent;
    - een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
    - of je gehoord wenst te worden.

    Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.

    De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.

  • Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2021186550 – O/2021/326, Ward Moerman en Kelly Vandenbussche voor plaatsen van een wand en sectionale poort aan een carport, gelegen Houtzagerijstraat 6, 8570 Anzegem.

    Referentie omgevingsloket: Project OMV_2021186550

    Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: plaatsen van een wand en sectionale poort aan een carport

    Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Houtzagerijstraat 6, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34002F0361/00T000

    Naam van de aanvrager of exploitant: Ward Moerman en Kelly Vandenbussche 

    De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.

    De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:

    De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:

    Gemeentehuis Anzegem
    De Vierschaar 1 
    8570 Anzegem

    Je kan de beslissing ook raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek 
    (helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)

    Wegens de maatregelen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan vragen wij om een afspraak te maken voor inzage. Dit kan via het nummer 056 69 44 61.

    De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:

    Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.

    Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:

    Koning Leopold III-laan 41

    8200 Brugge

    Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .

    Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.

    Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem. 

    Vermeld in het beroepschrift het volgende:
    - je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
    - de volgende referentie: Project OMV_2021186550
    - de redenen waarom je beroep aantekent;
    - een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
    - of je gehoord wenst te worden.

    Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.

    De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.

C-punt

Devogelaere Gino, Burgemeester - voorzitter

Openbare werken

Degroote Louis, Eerste schepen

Patrimonium

Erediensten

Mobiliteit en verkeersveiligheid

Ducatteeuw Yannick, Tweede schepen

Jeugd

  • Chiro Ingooigem organiseert een speelweekend voor de leden van de speelclub in het weekend van 25-27 februari 2022.Het college beslist om dit speelweekend te laten doorgaan in het Bronnenhuis St-Arnolduspark.  

Desmet Anja, Derde schepen

Administratieve organisatie

  • Inzage

    Raadsleden hebben het recht om bestuursdocumenten op te vragen. Het college neemt kennis van de poststukken die digitaal ontsloten worden naar de raadsleden.

  • Kennisname burgemeesterbesluiten

    Het college neemt kennis van de besluiten genomen door de burgemeester van maandag 7 februari 2022 tot en met zondag 13 februari 2022.

Vandererven Christophe, Vierde schepen

Communicatie & inspraak

  • Persberichten

    Wekelijks worden persberichten verspreid. Deze worden vooraf voorgelegd aan het college van burgemeester en schepenen ter goedkeuring.

  • Aanvraag publicatie buitenschermen

    Het college geeft toelating voor het voeren van promotie voor een nieuwe handelszaak en voor een buitenactiviteit.

     

Demets Davy, Vijfde schepen

Energie en nutsleidingen

D-punt

Devogelaere Gino, Burgemeester - voorzitter

Openbare werken

  • Het college neemt kennis van de aanvraag van vzw KWC Hand in Hand om ter gelegenheid van de wielerwedstrijd E3 Saxi Bank Classic Elite Heren tijdelijke veiligheidsstootkussens te plaatsen voor de veiligheid van de renners op de N36 en verleent toelating met naleving advies AWV.  

  • Het college neemt kennis van de aanvraag van Buitenschool De Bergop om ter gelegenheid van de carnavalsstoet op vrijdagnamiddag 25 maart 2022 met hun leerlingen door de enkele straten van Tiegem te stappen. Er wordt enkel gebruik gemaakt van de voetpaden en de oversteekplaatsen. Goedkeuring wordt verleend mits het naleven van de verkeersregels, het dragen van fluohesjes en het naleven van de op dat moment geldende coronamaatregelen. Ter hoogte van de oversteekplaatsen dient de begeleiding uitgerust te zijn met een seingeversbordje.

  • Het college neemt kennis van de aanvraag van de vzw De Textieltrekkers en geeft toelating voor de bepijling voor de wandeltocht (6-9-12-18-24-32km) 19de Aktivtochten op zondag 27 februari 2022.  

Degroote Louis, Eerste schepen

Mobiliteit en verkeersveiligheid

Vandererven Christophe, Vierde schepen

Communicatie & inspraak

  • Teksten Aktiv maart

    Het college neemt kennis van de teksten voor Aktiv maart 2022.

Demets Davy, Vijfde schepen

Omgevingsdossiers

  • Het college neemt kennis van het openbaar onderzoek voor het omgevingsproject OMV_2022014041 – O/2022/34 Benoit Faveere, Egaalstraat 24 9790 Wortegem-Petegem, voor slopen van bestaande bebouwing + bouwen woning met bijgebouw, gelegen Krommestraat 5 – 8570 Anzegem, kadastraal gekend: 1e afdeling, sectie E, nrs. 076B, 076C.

    Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen met als onderwerp: slopen van bestaande bebouwing + bouwen woning met bijgebouw.

    Referentie omgevingsloket: Project OMV_2022014041

    Periode openbaar onderzoek: 28 februari 2022 tot en met 29 maart 2022

    Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: slopen van bestaande bebouwing + bouwen woning met bijgebouw.

    Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Krommestraat 5 8570 Anzegem

    Naam van de aanvrager of exploitant: Faveere Benoit

    De overheid die bevoegd is voor de vergunningsaanvraag: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.

    De plaats waar de aanvraag ter inzage ligt:

    De aanvraag ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:

    Gemeentehuis Anzegem
    De Vierschaar 1 
    8570 Anzegem

    Je kan de aanvraag tijdens het openbaar onderzoek ook digitaal raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek  
    (helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)

    Wegens de maatregelen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan vragen wij om een afspraak te maken voor inzage. Dit kan via het nummer 056 69 44 61.

    De mogelijkheid om standpunten, opmerkingen en bezwaren in te dienen over de vergunningsaanvraag:

    De bezwaren of opmerkingen over de aanvraag kunnen aangetekend of tegen ontvangstbewijs worden ingediend bij het college van burgemeester en schepenen, De Vierschaar 1, 8570 Anzegem, of (bij voorkeur) digitaal via het omgevingsloket https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek (Project OMV_2022014041) vóór het einde van het openbaar onderzoek.