Het verslag van het college van burgemeester en schepenen van 6 oktober 2021 wordt goedgekeurd.
Het college gaat principieel akkoord om twee percelen in de Zilverberg kosteloos over te nemen in het gemeentelijk domein.
Het college gaat akkoord met het voorstel van eindafrekening van het studiebureau voor de studie van de nieuwe loods aan de Arena.
Het college beslist om de opdracht voor het leasen van bussen voor het bijzonder geregeld leerlingenvervoer uit te schrijven voor de periode van 1 september 2022 tem 31 december 2025.
Het college beslist Leiedal te verzoeken een marktbevraging op te starten om een deelfietsenproject uit te bouwen.
Het college beslist principieel in te gaan op de vraag van Leiedal om met de versterking van het team renovatiecoaches (via het subsidieproject SUPRA) minstens tot eind dit jaar in de gemeente zitmomenten te organiseren. De voorkeur gaat naar 2 halve dagen per maand, telkens op woensdagnamiddag, in het hoofdgemeentehuis.
Het college neemt kennis van de stand van zaken rond de bijkomende vaccinaties in het VC Waregem.
Het college neemt kennis van de data raadscommissies en het voorstel bijhorende agenda zoals voorgesteld door de respectieve voorzitters.
Het college beslist om twee rasterborden, met aanduiding hoe handelaren bereikbaar zijn, in de Vichtsesteenweg te voorzien.
Het college verlengt de opdracht met dezelfde ondernemers tegen dezelfde voorwaarden van de basisopdracht.
Het college beslist de gunningsprocedure, bij gebrek aan offertes, te hernemen.
Het college beslist de gunningsprocedure, bij gebrek aan offertes, te hernemen.
Het college keurt de schuldvordering van het studiebureau voor de prestaties van september voor de opdracht “Studieopdracht - Tijdelijke invulling site Escolys - technieken algemeen” goed.
Het college beslist de opdracht te gunnen aan de ondernemer met de enige offerte.
Het college beslist het defect aan de zetellift in het Antennepunt te herstellen.
Er wordt een landmeter aangesteld voor de opmaak van een opmetingsplan/schattingsverslag voor het Bronnenhuis, Warande, Melkerij en Cafetaria in het St. Arnolduspark in het kader van de procedure voor de opmaak van een toewijzingsleidraad in functie van de toekenning van een zakelijk recht onder de vorm van een erfpacht
Het college keurt, als budgetbeheerder, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.
Het college van burgemeester en schepenen neemt kennis van het ontwerpschema M2 - Staat van het financieel evenwicht - meerjarenplanaanpassing 2 en neemt een beslissing ivm de bepaling van de autofinancieringsmarge in dienstjaar 2025 (amjp 2)
Het college bevestigt dat de Stedelijke Kunstacademie Waregem – afdeling Ingooigem wordt aanzien als een Anzegemse onderwijsinstelling waardoor ze 24 maanden op voorhand reservatie aanvragen kunnen maken. Reservaties worden beperkt tot maximaal 1 week.
Het concessiecontract voor de uitbating van de pop-upbar in het Sint-Arnolduspark wordt goedgekeurd.
Het college van burgemeester en schepenen vraagt de uitzondering op punt 7.5.3. van de brandveiligheidsvoorschriften voor KC Jojo en KC Schildpad bij Kind&Gezin aan.
Het college kent een financieel ruggensteuntje toe aan een vereniging die zijn jubileum viert.
Het college beslist om bij het gemeentepunt aan de Heirbaan 73 een regenboogoversteekplaats te realiseren, nadat de bushalte er is aangebracht.
Het college verklaart de voltijdse functie van statutair administratief medewerker Burgerzaken vacant.
Het college neemt kennis van de besluiten van de algemeen directeur inzake het dagelijks personeelsbeheer van 12 oktober 2021.
Het college zet het tijdelijk, deeltijds (11,4) contract van een administratief medewerker om naar onbepaalde duur.
Het college besluit om samen met een firma te kijken of er optimalisaties mogelijk zijn inzake RSZ bijdragen en eventueel op termijn in de bedrijfsvoorheffing.
Het college stelt een halftijds (bepaalde duur - 6 maanden) contractueel administratief medewerker binnen cluster P&O alsook een halftijds (bepaalde duur - 6 maanden) contractueel administratief medewerker binnen cluster GI vanuit de bestaande werfreserve.
Het college gaat principieel akkoord om aan het Gemeentepunt een fysieke prikklok te hangen.
De diensten sluiten allen op dinsdag 26 oktober 2021 van 9u30 tot 12u wegens een algemene personeelsvergadering.
Het college neemt kennis van het verslag van Bonanza van 14 september 2021.
Het college keurt het bestek nr. 2021/288, de raming, de plaatsingsprocedure, de uit te nodigen ondernemers en de limietdatum en -uur voor het indienen van een offerte goed.
Het college van burgemeester en schepenen gaat akkoord met het voorstel van Leiedal om een zaal in het toekomstige gemeentepunt te gebruiken voor een infomoment over "klimaatadaptatie door water en bodembeheer in Leie-Schelde interfluvium". Dit infomoment vindt plaats op donderdag 18 november om 14u.
Het schepencollege beslist een retributiereglement op te maken in het kader van de opendeurdagen in het toekomstige gemeentepunt, onder voorbehoud van bekrachtiging door de gemeenteraad.
In kader van de opmaak van het vuilnisbakkenplan beslist het college om de aanpassingen aan de plaatsingen uit te voeren zodat deze nog kunnen opgevolgd. De opvolgingen worden geanalyseerd en gerapporteerd. In december volgt dan de verdere uitwerking om begin 2022 tot een definitief vuilnisbakkenplan te komen.
Het college beslist welke doorgang wordt vrijgemaakt voor de bewoners van de Klokketuin tijdens de rioleringswerken in de Vichtsesteenweg.
Het college van burgemeester en schepenen beslist niet in te gaan op de vraag om de fluo-actie van het Sint-Vincentiusinstituut te ondersteunen.
Het college stelt het aanvullend verkeersreglement strekkende tot het plaatsen van een verkeersbord 'Gevaar Overstekend wild' in de Scheldestraat vast.
Het college stelt het aanvullend verkeersreglement strekkende tot het plaatsen van een verkeersbord 'Gevaar Overstekend wild' in de Wortegemsesteenweg vast.
Het college neemt kennis van de beslissing van de Algemeen Directeur waarbij ingegaan wordt op de vraag om een afschrift te ontvangen van het gemeentelijk leegstandsregister.
Het college beslist om de waarborg openbaar domein gesteld in een stedenbouwkundig dossier vrij te geven naar aanleiding van het beëindigen van bouwwerken.
Het college beslist om de waarborg openbaar domein gesteld in een stedenbouwkundig dossier vrij te geven naar aanleiding van het beëindigen van bouwwerken.
Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2021113456 – O/2021/188, Johan René Rommens voor bouwen van een serre, gelegen Kalkstraat 52, 8570 Anzegem.
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2021113456
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: bouwen van een serre
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Kalkstraat 52, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34002C0283/00E000
Naam van de aanvrager of exploitant: Johan René Rommens
De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:
De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de beslissing ook raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Wegens de maatregelen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan vragen wij om een afspraak te maken voor inzage. Dit kan via het nummer 056 69 44 61.
De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:
Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:
Koning Leopold III-laan 41
8200 Brugge
Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .
Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.
Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem.
Vermeld in het beroepschrift het volgende:
- je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
- de volgende referentie: Project OMV_2021113456
- de redenen waarom je beroep aantekent;
- een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
- of je gehoord wenst te worden.
Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.
Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2021137931 – O/2021/243, Angelo Laurent Vanrostenberghe voor plaatsen van een omheining, gelegen Tempeliersstraat 5, 8570 Anzegem.
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2021137931
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: plaatsen van een omheining
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Tempeliersstraat 5, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34002A0611/00H000
Naam van de aanvrager of exploitant: Angelo Laurent Vanrostenberghe
De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:
De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de beslissing ook raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Wegens de maatregelen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan vragen wij om een afspraak te maken voor inzage. Dit kan via het nummer 056 69 44 61.
De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:
Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:
Koning Leopold III-laan 41
8200 Brugge
Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .
Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.
Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem.
Vermeld in het beroepschrift het volgende:
- je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
- de volgende referentie: Project OMV_2021137931
- de redenen waarom je beroep aantekent;
- een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
- of je gehoord wenst te worden.
Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.
Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2021139777 – O/2021/247, Jessy Van den Heede voor Bouwen van een tuinhuis, gelegen Schaagstraat 46A, 8570 Anzegem
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2021139777
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: Bouwen van een tuinhuis
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Schaagstraat 46A, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 1e afdeling, Sectie A, nummer 286C
Naam van de aanvrager of exploitant: Jessy Van den Heede
De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:
De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de beslissing ook raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Wegens de maatregelen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan vragen wij om een afspraak te maken voor inzage. Dit kan via het nummer 056 69 44 61.
De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:
Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:
Koning Leopold III-laan 41
8200 Brugge
Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .
Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.
Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem.
Vermeld in het beroepschrift het volgende:
- je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
- de volgende referentie: Project OMV_2021139777
- de redenen waarom je beroep aantekent;
- een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
- of je gehoord wenst te worden.
Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.
Het college keurt de aankoop concessie op de begraafplaatsen goed.
Raadsleden hebben het recht om bestuursdocumenten op te vragen. Van deze opvraging wordt kennis genomen en toelating verleend door het college.
Het college neemt kennis van de besluiten genomen door de burgemeester van maandag 4 oktober 2021 tot en met zondag 10 oktober 2021.
Raadsleden hebben het recht om bestuursdocumenten op te vragen. Van deze opvraging wordt kennis genomen en toelating verleend door het college.
Het college stelt vrijwilligers aan voor de functie van logistiek medewerker voor de opendeurdagen 'Gemeentepunt' op 16 en 17 oktober 2021.
Wekelijks worden persberichten verspreid. Deze worden vooraf voorgelegd aan het college van burgemeester en schepenen ter goedkeuring.
OVAM heeft de procedure opgestart voor het opstellen van het plan-MER voor het Uitvoeringsplan huishoudelijk afval en gelijkaardig bedrijfsaval. Het Team Mer verklaarde de kennisgeving van dit dossier volledig op 28/09/2021. De gemeentes dienen mee in te staan voor de terinzagelegging en het verzamelen van de opmerkingen in dit dossier.
De periode van terinzagelegging van de kennisgeving/ontwerp-MER zal lopen van 18 oktober 2021 tot en met 16 november 2021.
Het college neemt kennis van het openbaar onderzoek voor het omgevingsproject project OMV_2021103182 – O/2021/245 Rex Projects (Laurens Steen), Sint-Lievenslaan 272 9000 Gent voor Deerlijkstraat 28C en 28D – 8570 Anzegem Kadastraal gekend: 6de afdeling, sectie A, nummer 0357Y2.
Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen met als onderwerp: het bouwen van twee halfopen woningen
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2021103182
Periode openbaar onderzoek: 11 oktober 2021 tot en met 9 november 2021
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen en milieuhandelingen, kort samengevat: het bouwen van twee halfopen woningen
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Deerlijkstraat 28C en 28D 8570 Anzegem
Naam van de aanvrager of exploitant: Rex Projects (Laurens Steen)
De overheid die bevoegd is voor de vergunningsaanvraag: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de aanvraag ter inzage ligt:
De aanvraag ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de aanvraag tijdens het openbaar onderzoek ook digitaal raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Wegens de maatregelen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan vragen wij om een afspraak te maken voor inzage. Dit kan via het nummer 056 69 44 61.
De mogelijkheid om standpunten, opmerkingen en bezwaren in te dienen over de vergunningsaanvraag:
De bezwaren of opmerkingen over de aanvraag kunnen aangetekend of tegen ontvangstbewijs worden ingediend bij het college van burgemeester en schepenen, De Vierschaar 1, 8570 Anzegem, of (bij voorkeur) digitaal via het omgevingsloket https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek (Project OMV_2021103182) vóór het einde van het openbaar onderzoek.
Het college neemt kennis van het openbaar onderzoek voor het omgevingsproject OMV_2021126014 – O/2021/223Frederik Vandeputte , Wortegemsesteenweg 42 8570 Anzegem voor aanleg van een zwembad, gelegen Wortegemsesteenweg 42A - 8570 Anzegem
Kadastraal gekend: 1e afdeling, sectie D, nummer 0031H
Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen met als onderwerp: aanleg van een zwembad
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2021126014
Periode openbaar onderzoek: 13 oktober 2021 tot en met 11 november 2021
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen en milieuhandelingen, kort samengevat: aanleg van een zwembad
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Wortegemsesteenweg 42A 8570 Anzegem
Naam van de aanvrager of exploitant: Vandeputte Frederik
De overheid die bevoegd is voor de vergunningsaanvraag: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de aanvraag ter inzage ligt:
De aanvraag ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de aanvraag tijdens het openbaar onderzoek ook digitaal raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Wegens de maatregelen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan vragen wij om een afspraak te maken voor inzage. Dit kan via het nummer 056 69 44 61.
De mogelijkheid om standpunten, opmerkingen en bezwaren in te dienen over de vergunningsaanvraag:
De bezwaren of opmerkingen over de aanvraag kunnen aangetekend of tegen ontvangstbewijs worden ingediend bij het college van burgemeester en schepenen, De Vierschaar 1, 8570 Anzegem, of (bij voorkeur) digitaal via het omgevingsloket https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek (Project OMV_2021126014) vóór het einde van het openbaar onderzoek.
Het college neemt kennis van het openbaar onderzoek voor het omgevingsproject OMV_2021136777 – O/2021/257Jolieke Maiheu en Jonathan Desmet , Spinnerijstraat 8 8580 Avelgem voor Verbouwen van een halfopen eengezinswoning gelegen Nieuwstraat 25 - 8570 Anzegem
Kadastraal gekend: 6e afdeling, sectie B, nummer 0290Z
Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen met als onderwerp: Verbouwen van een halfopen eengezinswoning
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2021136777
Periode openbaar onderzoek: 13 oktober 2021 tot en met 11 november 2021
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen en milieuhandelingen, kort samengevat: Verbouwen van een halfopen eengezinswoning
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Nieuwstraat 25 8570 Anzegem
Naam van de aanvrager of exploitant: Maiheu Jolieke en Desmet Jonathan
De overheid die bevoegd is voor de vergunningsaanvraag: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de aanvraag ter inzage ligt:
De aanvraag ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de aanvraag tijdens het openbaar onderzoek ook digitaal raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Wegens de maatregelen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan vragen wij om een afspraak te maken voor inzage. Dit kan via het nummer 056 69 44 61.
De mogelijkheid om standpunten, opmerkingen en bezwaren in te dienen over de vergunningsaanvraag:
De bezwaren of opmerkingen over de aanvraag kunnen aangetekend of tegen ontvangstbewijs worden ingediend bij het college van burgemeester en schepenen, De Vierschaar 1, 8570 Anzegem, of (bij voorkeur) digitaal via het omgevingsloket https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek (Project OMV_2021136777) vóór het einde van het openbaar onderzoek.
Het college neemt kennis van het openbaar onderzoek voor het omgevingsproject OMV_2021144848 – O/2021/258 Carla Windels , Henri Heffinckstraat 45 8570 Anzegem voor bouwen van een tuinhuis en verbreden oprit, gelegen Henri Heffinckstraat 45 - 8570 Anzegem
Kadastraal gekend: 1e afdeling, sectie C, nummer 0136H
Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen met als onderwerp: bouwen van een tuinhuis en verbreden oprit
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2021144848
Periode openbaar onderzoek: 13 oktober 2021 tot en met 11 november 2021
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen en milieuhandelingen, kort samengevat: bouwen van een tuinhuis en verbreden oprit
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Henri Heffinckstraat 45 8570 Anzegem
Naam van de aanvrager of exploitant: Windels Carla
De overheid die bevoegd is voor de vergunningsaanvraag: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de aanvraag ter inzage ligt:
De aanvraag ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de aanvraag tijdens het openbaar onderzoek ook digitaal raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Wegens de maatregelen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan vragen wij om een afspraak te maken voor inzage. Dit kan via het nummer 056 69 44 61.
De mogelijkheid om standpunten, opmerkingen en bezwaren in te dienen over de vergunningsaanvraag:
De bezwaren of opmerkingen over de aanvraag kunnen aangetekend of tegen ontvangstbewijs worden ingediend bij het college van burgemeester en schepenen, De Vierschaar 1, 8570 Anzegem, of (bij voorkeur) digitaal via het omgevingsloket https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek (Project OMV_2021144848) vóór het einde van het openbaar onderzoek.
Namens College van burgemeester en schepenen,
Sonja Nuyttens
Algemeen directeur
Gino Devogelaere
Burgemeester - voorzitter