Terug College van burgemeester en schepenen

Thu 08/05/2025 - 14:30 Vergaderzaal 1 - Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem

Verslagen

A-punt

Devos Petra, Vierde schepen

Administratieve organisatie

  • Het college beslist een gezamenlijk schrijven te richten aan de intergemeentelijke samenwerkingsverbanden in de regio met volgende inhoud:

    Op de burgemeestersconferentie werd de problematiek besproken waarbij lokale besturen financieel onder druk staan door enerzijds een combinatie van dalende ontvangsten, stijgende uitgaven en de (on)zekerheid rond het verderzetten van bepaalde bovenlokale subsidielijnen, en anderzijds de substantiële dotatie-verhogingen van sommige organisaties.

    Met de steden en gemeenten in de regio kwam een gemeenschappelijk standpunt van de lokale besturen  tot stand naar de externe organisaties om zo de verwachtingen die leven over de dotaties 2026-2031 en onze mogelijkheden beter op elkaar af te stemmen. 

    Deze brief zou worden gericht aan alle intercommunales en organisaties, die in de komende budgetbesprekingen voor (een deel van) hun financiering afhankelijk zijn van (gemeente).

Lokale economie

B-punt

Van Marcke Pauline, Burgemeester

Landbouw

Omgeving

Omgevingsdossiers

  • Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2024150079 – O/2024/266 - bouwen van een woning gelegen De Limburg Stirumdreef 8, 8570 Anzegem .

     

    Referentie omgevingsloket: Project OMV_2024150079

    Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: bouwen van een woning

    Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: De Limburg Stirumdreef 8, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34002F0922/00M000

    De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.

    De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:

    De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:

    Gemeentehuis Anzegem
    De Vierschaar 1 
    8570 Anzegem

    Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/ 
    (helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)

    Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61

    De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:

    Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.

    Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:

    Koning Leopold III-laan 41

    8200 Brugge

    Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .

    Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.

    Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem. 

    Vermeld in het beroepschrift het volgende:
    - je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
    - de volgende referentie: Project OMV_2024150079
    - de redenen waarom je beroep aantekent;
    - een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
    - of je gehoord wenst te worden.

    Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.

    De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.

  • Het college verleent een verkoopbaarheidsattest m.b.t. een recent verleende verkavelingsvergunning (bijstelling) te Westdorp 39-41 (lot 3 en 4)(2019/124). 

  • Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2024068796 – O/2024/252 - bouwen van een landbouwloods - verder exploiteren en veranderen van een inrichting klasse 2 (landbouwbedrijf) gelegen Kruiskestraat 2, 8570 Anzegem.

     

    Referentie omgevingsloket: Project OMV_2024068796

    Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: bouwen van een landbouwloods - verder exploiteren en veranderen van een inrichting klasse 2 (landbouwbedrijf)

    Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Kruiskestraat 2, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34002D0203/00_00034002D0206/00E00034002D0199/00F00034002D0209/00A00034002D0199/00H00034002D0206/00D000

    De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.

    De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:

    De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:

    Gemeentehuis Anzegem
    De Vierschaar 1 
    8570 Anzegem

    Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/ 
    (helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)

    Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61

    De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:

    Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.

    Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:

    Koning Leopold III-laan 41

    8200 Brugge

    Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .

    Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.

    Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem. 

    Vermeld in het beroepschrift het volgende:
    - je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
    - de volgende referentie: Project OMV_2024068796
    - de redenen waarom je beroep aantekent;
    - een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
    - of je gehoord wenst te worden.

    Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.

    De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.

  • Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2025023159 – O/2025/35 - slopen van gebouwen gelegen Buyckstraat 2-4, 8570 Anzegem.

    Referentie omgevingsloket: Project OMV_2025023159

    Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: slopen van gebouwen

    Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Buyckstraat 2-4, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34002F1042/00P00034002F1042/00K00034002F1042/00N000

    De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.

    De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:

    De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:

    Gemeentehuis Anzegem
    De Vierschaar 1 
    8570 Anzegem

    Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/ 
    (helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)

    Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61

    De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:

    Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.

    Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:

    Koning Leopold III-laan 41

    8200 Brugge

    Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .

    Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.

    Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem. 

    Vermeld in het beroepschrift het volgende:
    - je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
    - de volgende referentie: Project OMV_2025023159
    - de redenen waarom je beroep aantekent;
    - een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
    - of je gehoord wenst te worden.

    Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.

    De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.

     

  • Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2025004972 – O/2025/36 - verbouwen en uitbreiden van een woning gelegen Otegemstraat 26, 8570 Anzegem.

     

    Referentie omgevingsloket: Project OMV_2025004972

    Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: verbouwen en uitbreiden van een woning

    Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Otegemstraat 26, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34038B0219/00G00234038B0219/00M00234038B0219/00F002

    De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.

    De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:

    De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:

    Gemeentehuis Anzegem
    De Vierschaar 1 
    8570 Anzegem

    Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/ 
    (helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)

    Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61

    De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:

    Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.

    Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:

    Koning Leopold III-laan 41

    8200 Brugge

    Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .

    Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.

    Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem. 

    Vermeld in het beroepschrift het volgende:
    - je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
    - de volgende referentie: Project OMV_2025004972
    - de redenen waarom je beroep aantekent;
    - een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
    - of je gehoord wenst te worden.

    Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.

    De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.

  • Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2025030586 – O/2025/45 voor verbouwen en uitbreiden woning met praktijkruimte, gelegen Berglaan 3, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 1e afdeling (Anzegem), sectie E, nummer 0113K.

    Referentie omgevingsloket: Project OMV_2025030586

    Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: verbouwen en uitbreiden woning met praktijkruimte

    Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Berglaan 3, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34002E0113/00K000

    De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.

    De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:

    De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:

    Gemeentehuis Anzegem
    De Vierschaar 1 
    8570 Anzegem

    Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/ 
    (helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)

    Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61

    De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:

    Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.

    Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:

    Koning Leopold III-laan 41

    8200 Brugge

    Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .

    Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.

    Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem. 

    Vermeld in het beroepschrift het volgende:
    - je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
    - de volgende referentie: Project OMV_2025030586
    - de redenen waarom je beroep aantekent;
    - een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
    - of je gehoord wenst te worden.

    Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.

    De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.

  • Het college verleent/weigert een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2025031121 – O/2025/48 - bouwen garage gelegen Sint Antoniusstraat 56, 8570 Anzegem.

     

    Referentie omgevingsloket: Project OMV_2025031121

    Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: bouwen garage

    Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Sint Antoniusstraat 56, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34018B0810/00B003

    De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.

    De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:

    De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:

    Gemeentehuis Anzegem
    De Vierschaar 1 
    8570 Anzegem

    Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/ 
    (helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)

    Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61

    De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:

    Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.

    Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:

    Koning Leopold III-laan 41

    8200 Brugge

    Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .

    Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.

    Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem. 

    Vermeld in het beroepschrift het volgende:
    - je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
    - de volgende referentie: Project OMV_2025031121
    - de redenen waarom je beroep aantekent;
    - een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
    - of je gehoord wenst te worden.

    Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.

    De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.

  • Het college verleent een verkoopbaarheidsattest m.b.t. een recent verleende verkavelingsvergunning in de Hoekstraat 24 (2023/202). 

Degroote Louis, Eerste schepen

Patrimonium

Financiën

Devogelaere Gino, Tweede schepen

Openbare werken

Desmet Anja, Derde schepen

Sport

Feestelijkheden

Devos Petra, Vierde schepen

Administratieve organisatie

Personeel

Onderwijs

Demets Davy, Vijfde schepen

Inspraak & communicatie

  • Aangepast ontwerp bord Drie Kaven

    Het college neemt kennis van het ontwerp van het bord voor de Drie Kaven.

  • Deelname Straatvinken

    Gemeente Anzegem ondersteunt de campagne voor de achtste editie van Straatvinken, het mobiliteitsproject waarbij burgers het verkeer in hun straat tellen.

Internationale solidariteit

Mobiliteit

C-punt

Degroote Louis, Eerste schepen

Patrimonium

Financiën

  • Het college neemt kennis van de vraag van buurtcomité Groenstraat betreffende de organisatie van een buurtfeest in de Groenstraat 8570 Anzegem en dit op 29 juni 2025. 

  • Het college beslist het buurtfeest dat op 25 mei 2025 georganiseerd werd in de Ommegangstraat te ondersteunen.

Feestelijkheden

Devogelaere Gino, Tweede schepen

Begraafplaatsen

Desmet Anja, Derde schepen

(Buitenschoolse) kinderopvang

  • Stage student BKO

    Het college van burgemeester en schepenen is akkoord om een student uit het 6e secundair Rhizo zorgkracht Kortrijk die de opleiding 'Opvoeding en Begeleiding'  stage te laten lopen in  Gemeenteschool Ingooigem, afdeling Engelhoek en in de buitenschoolse kinderopvang, BKO Speelhuis Ingooigem gedurende 84,5 uren in de periode 28 april -16 mei 2025.  

Devos Petra, Vierde schepen

Personeel

Demets Davy, Vijfde schepen

Inspraak & communicatie

  • Persberichten

    Wekelijks worden persberichten verspreid. Deze worden vooraf voorgelegd aan het college van burgemeester en schepenen ter goedkeuring.

Energie en nutsleidingen

Mobiliteit

D-punt

Van Marcke Pauline, Burgemeester

Handhaving

Woonbeleid

Omgeving

  • Openbaarheid van bestuur

    Het college neemt kennis van de beslissing van de Algemeen Directeur waarbij ingegaan wordt op de vraag om een kopie te ontvangen van de bezwaren in een omgevingsdossier.

Omgevingsdossiers

Desmet Anja, Derde schepen

Erediensten

Devos Petra, Vierde schepen

Administratieve organisatie

  • Het college neemt kennis van de besluiten genomen door de burgemeester van maandag 21 april 2025 tot en met zondag 27 april 2025.

  • Inzage postlijst 21 tem 27 april 2025

    Raadsleden hebben het recht om bestuursdocumenten op te vragen. Het college neemt kennis van de poststukken die digitaal ontsloten worden naar de raadsleden.

  • Het college neemt kennis van de besluiten genomen door de burgemeester van maandag 28 april 2025 tot en met zondag 4 mei 2025.

  • Raadsleden hebben het recht om bestuursdocumenten op te vragen. Het college neemt kennis van de poststukken die digitaal ontsloten worden naar de raadsleden.

  • Het college neemt kennis van:

    De agendapunten van de algemene vergadering van 26 juni 2025 van Fluvius, het verslag van de raad van bestuur van 25 april 2025 van Leiedal, de agenda en nota's van de raad van bestuur van 9 mei 2025 van Leiedal, het proces-verbaal van de bijzondere algemene vergadering van 26 maart 2025 van Psilon en de aangevulde agenda met bijlagen van de algemene vergadering van 20 juni 2025 van Farys.

Personeel

Demets Davy, Vijfde schepen

Afval en recyclageparken