Wed 27/04/2022 - 16:30 Zaal Escobox- Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
Het verslag van het college van burgemeester en schepenen van 20 maart 2022 wordt goedgekeurd.
De voorzitter van de gemeenteraad stelt de agenda voor aan het college voor de raad van 10 mei a.s. De agenda wordt vastgesteld.
Het college gaat in op de vraag van Syntra West voor het gebruik van het Sint-Arnolduspark voor opleiding te geven.
Het college beslist de beslissing van 23 juni 2021 betreffende bushaltes centrum Heirweg in kader van charter masterplan toegankelijke haltes in te trekken.
De opdracht wordt gegund aan de ondernemer met de economisch meest voordelige (op basis van de prijs) offerte.
Het college keurt de vorderingsstaat 1A voor de opdracht “Ombouwen van raamgehelen naar opendraaiende nooddeuren in de toekomstige expo in het nieuw gemeentepunt” goed.
Het college beslist voor de relighting van het nieuwe gemeentepunt een subsidieaanvraag in te dienen bij de provincie West-Vlaanderen.
Het college beslist principieel om de procedure voor het aanstellen van een ontwerper voor het schipdeel van de kerk Anzegem via Winvorm te laten verlopen en hiervoor een aanvraag in te dienen.
Het college keurt, als budgetbeheerder, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.
Het college keurt het bestek nr. 2022/339 ‘Leveren van schoolmaaltijden gemeentescholen schooljaar 2022-2023’, de raming, de plaatsingsprocedure, de uit te nodigen ondernemers en de uiterste termijn om een offerte in te dienen, goed.
Het college neemt kennis van het ontwerpschema ‘Staat van het financieel evenwicht op 31 december 2021’ van de geconsolideerde jaarrekening 2021 en van het gevolg op het financieel evenwicht van de integratie van die jaarrekening 2021 in de lopende meerjarenplanaanpassing na overdracht investeringskredieten.
Het college stelt het tijdelijk verkeersreglement strekkende tot het nemen van verkeersmaatregelen voor een veilig verloop van het schoolfeest van GBS De Wegelink op 14 mei 2022.
De opdracht voor het drukwerk van de nieuwe seizoensbrochure voor GC De Zinnen wordt toegewezen
De college beslist akkoord te gaan met een elektronische mededeling van persoonsgegevens van het Lokaal Bestuur Anzegem naar het Departement Cultuur, Jeugd en Media (DCJM) van de Vlaamse overheid, dit in functie van een onderzoek die het KU Leuven Instituut in opdracht van het DCJM uitvoert naar de efficiëntie en effectiviteit van de gratis vrijwilligersverzekering die aangeboden wordt door de Vlaamse Overheid aan verenigingen. Dit besluit met bijhorend protocol wordt ter bekrachtiging voorgelegd aan de raad van 10 mei 2022.
N.a.v. het verlengd weekend van 26-29 mei a.s. beslist het college niet bijeen te komen op 25 mei.
Het college verklaart deeltijdse functies van schoonmaker/schoonmaakster vacant.
Het college legt de selectieprocedure vast voor de deeltijdse functie van schoonmaker/schoonmaakster.
Het college neemt kennis van de besluiten van de algemeen directeur inzake het dagelijks personeelsbeheer van 26 april 2022.
Het college aanvaardt het ontslag van een schoonmaakster.
Het college beslist om passende werkkledij te voorzien voor bepaalde taken in de Operationele Technische Dienst.
Het college formuleert een antwoord op een vraag van een raadslid inzake aankoop laptops in het onderwijs.
Het college neemt kennis van het voorstel voor de vernieuwing en uitbreiding van het kopiemachinepark via het raamcontract 'print-as-a-service via een productcatalogus' van de stad Kortrijk.
Het college keurt de aanvraag om de bewegwijzering van "De Beukennoot" te vervangen naar de nieuwe naam "VBS DEWEGELINK" goed.
Het college behandelt een verzoek van een notaris tot splitsing van percelen.
Het college beslist om een bankgarantie voor 10% vrij te geven na definitieve oplevering voor de uitrustingswerken van een verkaveling.
Op zaterdag 30 april 2022 gaat het lente-ontmoetingsmoment voor de burgers van Anzegem door in de gebouwen van het Gemeentepunt - Heirbaan 73.
Het college formuleert een advies voor de screeningsnota (plan-MER-screening) opgesteld voor de aanvraag tot planologisch attest voor het bedrijf Chocolaterie Ickx, vestiging Pralibel, Jagershoek 21, 8570 Anzegem.
Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2021190589 – O/2022/35, Wouter Cornette voor verbouwen eengezinswoning, gelegen Statiestraat 65, 8570 Anzegem.
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2021190589
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: verbouwen eengezinswoning
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Statiestraat 65, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34002D0017/00D003
Naam van de aanvrager of exploitant: Wouter Cornette
De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:
De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de beslissing ook raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Wegens de maatregelen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan vragen wij om een afspraak te maken voor inzage. Dit kan via het nummer 056 69 44 61.
De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:
Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:
Koning Leopold III-laan 41
8200 Brugge
Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .
Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.
Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem.
Vermeld in het beroepschrift het volgende:
- je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
- de volgende referentie: Project OMV_2021190589
- de redenen waarom je beroep aantekent;
- een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
- of je gehoord wenst te worden.
Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.
Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2022042624 – O/2022/79, Jan Arthur Tibergyn voor renovatie voorgevel + plaatsen luifel, gelegen Dorpsplein 28, 8570 Anzegem.
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2022042624
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: renovatie voorgevel + plaatsen luifel
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Dorpsplein 28, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34002E0147/00L000
Naam van de aanvrager of exploitant: Jan Arthur Tibergyn
De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:
De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de beslissing ook raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Wegens de maatregelen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan vragen wij om een afspraak te maken voor inzage. Dit kan via het nummer 056 69 44 61.
De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:
Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:
Koning Leopold III-laan 41
8200 Brugge
Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .
Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.
Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem.
Vermeld in het beroepschrift het volgende:
- je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
- de volgende referentie: Project OMV_2022042624
- de redenen waarom je beroep aantekent;
- een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
- of je gehoord wenst te worden.
Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.
Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject:
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2021192671 (2022/41)
Voorwerp van de aanvraag: exploiteren van een klasse 2-inrichting (schapenhouderij)
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Oudepontstraat 2, 8572 Anzegem
Naam van de aanvrager of exploitant: Jean Van Ginderachter, Oudepontstraat 2, 8572 Anzegem
De overheid die bevoegd is voor de vergunningsaanvraag: Het college van burgemeester en schepenen
De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:
De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de beslissing ook raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:
Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:
Koning Leopold III-laan 41
8200 Brugge
Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .
Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.
Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem.
Vermeld in het beroepschrift het volgende:
- je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
- de volgende referentie: Project OMV_2021192671
- de redenen waarom je beroep aantekent;
- een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
- of je gehoord wenst te worden.
Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.
Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2022006946 – O/2022/19, Léonie Pauwels voor bouwen van een tuinhuis, gelegen Ter Schabbe 13, 8570 Anzegem.
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2022006946
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: bouwen van een tuinhuis
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Ter Schabbe 13, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34002C0409/00D000
Naam van de aanvrager of exploitant: Léonie Pauwels
De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:
De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de beslissing ook raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Wegens de maatregelen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan vragen wij om een afspraak te maken voor inzage. Dit kan via het nummer 056 69 44 61.
De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:
Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:
Koning Leopold III-laan 41
8200 Brugge
Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .
Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.
Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem.
Vermeld in het beroepschrift het volgende:
- je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
- de volgende referentie: Project OMV_2022006946
- de redenen waarom je beroep aantekent;
- een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
- of je gehoord wenst te worden.
Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.
Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2022032777 – O/2022/61, DOUTERLOIGNE BETON voor plaatsing tellercabine, gelegen Vichtsesteenweg 159, 8570 Anzegem.
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2022032777
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: plaatsing tellercabine
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Vichtsesteenweg 159, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34002F0401/00M000
Naam van de aanvrager of exploitant: DOUTERLOIGNE BETON
De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:
De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de beslissing ook raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Wegens de maatregelen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan vragen wij om een afspraak te maken voor inzage. Dit kan via het nummer 056 69 44 61.
De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:
Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:
Koning Leopold III-laan 41
8200 Brugge
Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .
Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.
Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem.
Vermeld in het beroepschrift het volgende:
- je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
- de volgende referentie: Project OMV_2022032777
- de redenen waarom je beroep aantekent;
- een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
- of je gehoord wenst te worden.
Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.
Het college keurt de aankoop concessies op de begraafplaatsen goed.
Het college neemt kennis van de notulen van de kerkraad van 7 april 2022 van de kerkfabriek Sint-Petrus.
Het college kent logistieke en financiële ondersteuning toe aan een vereniging voor de organisatie van de ommegangsfeesten Anzegem van 24 tot 26 juni 2022.
Het college kent een bloemstuk en de nodige logistieke ondersteuning toe voor de geplande herdenkingsplechtigheid op 25 mei 2022 ter nagedachtenis van Octaaf Desmet (org. American Overseas Memorial Day Association Belgium).
Het college stelt een tijdelijk verkeersreglement met betrekking tot het verkeersvrij maken van de Pastoor Verrieststraat (tussen Guido Gezellestraat en Pastoor Verriestraat 21A) naar aanleiding van de 'Buurtfeesten' van de chiro jongens Ingooigem op zondag 1 mei 2022 van 9u tot 10u vast.
Het college stelt het tijdelijk verkeersreglement vast met betrekking tot het verkeersvrij maken van de parking tussen BKO Kapoen en het Klokske op weekdagen, telkens van 7u tem 18u en dit van 30 juni 2022 tem 20 juli 2022 en van 16 tem 31 augustus 2022.
Het college neemt kennis van de besluiten genomen door de burgemeester van maandag 18 april 2022 tot en met zondag 24 april 2022.
Raadsleden hebben het recht om bestuursdocumenten op te vragen. Het college neemt kennis van de poststukken die digitaal ontsloten worden naar de raadsleden.
Het college stelt vrijwilligers aan voor de logistieke ondersteuning tijdens de Lentereceptie die doorgaat op zaterdag 30 april 2022.
Het college stelt vrijwilligers aan als logistiek medewerker gemeentelijke recepties en/of evenementen om te helpen op het event 'KunstZe'
Het college neemt kennis dat er wijkwerkers worden ingeschakeld voor de logistieke ondersteuning op de lentereceptie.
Wekelijks worden persberichten verspreid. Deze worden vooraf voorgelegd aan het college van burgemeester en schepenen ter goedkeuring.
Het college geeft toelating voor het voeren van
Promotie op de buitenschermen (twee weken) van 15 april tot 29 april voor voorstelling 'Weekendje Bouillon' van Pasar Anzegem
Promotie op de buitenschermen (twee weken) van 2 mei tot 16 mei voor KM Sint-Cecilia Vichte meets Günther Neefs "Roots66" (21 mei) van Koninklijke Muziekvereniging Sint-Cecilia Vichte vzw
Het college verleent toelating voor het uitvoeren van de werken op openbaar domein, aangevraagd door Fluvius Leie-Schelde, onder de gebruikelijke voorwaarden.
Het college neemt kennis en geeft toelating aan Hertetrappers Hertsberge uit 8020 Oostkamp voor de doortocht en bepijling van de cycoltocht Hertsbergse Pijil op zaterdag 14 mei 2022.
Het college neemt kennis van het openbaar onderzoek voor het omgevingsproject OMV_2022039839 – O/2022/69 Frederick Migneau , Domien Veysstraat 18c 8570 Anzegem voor Buitentoilet bij bestaande poolhouse plaatsen, gelegen Domien Veysstraat 18c – 8570 Anzegem
Kadastraal gekend: 6e afdeling, sectie A, nummer 0432A2
Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen met als onderwerp: Buitentoilet bij bestaande poolhouse plaatsen
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2022039839
Periode openbaar onderzoek: 29 april 2022 tot en met 28 mei 2022
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen en milieuhandelingen, kort samengevat: Buitentoilet bij bestaande poolhouse plaatsen
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Domien Veysstraat 18c, 8570 Anzegem
Naam van de aanvrager of exploitant: Migneau Frederick
De overheid die bevoegd is voor de vergunningsaanvraag: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de aanvraag ter inzage ligt:
De aanvraag ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de aanvraag tijdens het openbaar onderzoek ook digitaal raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Wegens de maatregelen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan vragen wij om een afspraak te maken voor inzage. Dit kan via het nummer 056 69 44 61.
De mogelijkheid om standpunten, opmerkingen en bezwaren in te dienen over de vergunningsaanvraag:
De bezwaren of opmerkingen over de aanvraag kunnen aangetekend of tegen ontvangstbewijs worden ingediend bij het college van burgemeester en schepenen, De Vierschaar 1, 8570 Anzegem, of (bij voorkeur) digitaal via het omgevingsloket https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek (Project OMV_2022039839) vóór het einde van het openbaar onderzoek.
Het college neemt kennis van de adviesvragen voor het omgevingsproject Project OMV_2022044801 – O/2022/83