Terug
Gepubliceerd op 24/10/2025

Besluitenlijst  Vast Bureau

wo 15/10/2025 - 14:00 Vergaderzaal 1 - Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 8 oktober 2025

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 8 oktober 2025 wordt goedgekeurd.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 14 oktober 2025.

    • Aanpassingswerken buurthuis in residentie Heirwege - Goedkeuring schuldvordering

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau keurt de schuldvordering goed voor de opdracht “Aanpassingswerken buurthuis in residentie Heirwege”.

    • Leveren van fietsen (leasing) voor het personeel via de raamovereenkomst provincie West-Vlaanderen – Goedkeuring instap

      Goedgekeurd

      Het vast bureau beslist het instapformulier goed te keuren en over te maken aan de provincie West-Vlaanderen (aankoopcentrale) en de opdrachtnemer voor het leveren van fietsen (leasing) voor het personeel met ingang van 1 januari 2026.

Namens Vast Bureau,

Pauline Everaert
Waarnemend algemeen directeur

Pauline Van Marcke
Burgemeester