Terug
Gepubliceerd op 30/05/2024

Besluitenlijst  Vast Bureau

wo 22/05/2024 - 16:00 Vergaderzaal 1 - Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 15 mei 2024

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 15 mei 2024 wordt goedgekeurd.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 21 mei 2024.

    • Traumazorg aan en psychologische begeleiding van cliënten met een vluchttrauma en ondersteuning van de hulpverleners - samenwerking via raamovereenkomst W13

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau beslist een samenwerking te starten via de raamovereenkomst van W13 in het kader van de traumazorg aan en psychologische begeleiding van cliënten met een vluchttrauma.

    • Stopzetting opnameovereenkomst assistentiewoning 11

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau gaat akkoord om de opnameovereenkomst van een bewoner te beëindigen, omwille van verhuis naar het woonzorgcentrum.

Namens Vast Bureau,

Sonja Nuyttens
Algemeen directeur

Gino Devogelaere
Burgemeester