Terug
Gepubliceerd op 16/09/2021

Besluitenlijst  Vast Bureau

wo 08/09/2021 - 16:00 raadzaal van het hoofdgemeentehuis, de Vierschaar 1 te Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 1 september 2021

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 1 september 2021 wordt goedgekeurd.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

    • Eedaflegging in dienst getreden personeelsleden 2020-2021

      Goedgekeurd

      Jaarlijks worden de nieuwe personeelsleden uitgenodigd op de eedaflegging. Dit jaar gaat dit door op donderdag 21 oktober 2021 in zaal Escora, Escolys.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 7 september 2021.

    • Gunning 'kleine klussen en opfrissingswerken doorgangswoning' Otegemstraat 67

      Goedgekeurd

      De renovatie van de aangekochte doorgangswoning gelegen in de Otegemstraat, wordt gegund aan de economisch meest voordelige bieder.

Namens Vast Bureau,

Sonja Nuyttens
Algemeen directeur

Gino Devogelaere
Burgemeester - voorzitter