Terug
Gepubliceerd op 15/07/2021

Besluitenlijst  Vast Bureau

do 08/07/2021 - 16:00 raadzaal van het hoofdgemeentehuis, de Vierschaar 1 te Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 30 juni 2021

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 30 juni 2021 wordt goedgekeurd.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 6 juli 2021.

    • Einde tewerkstelling artikel 60§7 in kader van tijdelijke werkervaring

      Goedgekeurd

      Het vast bureau beslist om een contract artikel 60§7-tewerkstelling te beëindigen in onderling akkoord.

    • Aanvraag vrijstelling selectieprocedure deeltijdse functie van schoonma(a)k(st)er

      Goedgekeurd

      Het vast bureau verleent deels  vrijstelling aan een kandidaat voor de selectieprocedure van de 2 vacante functies van schoonma(a)k(st)er.

Namens Vast Bureau,

Sonja Nuyttens
Algemeen directeur

Gino Devogelaere
Burgemeester - voorzitter