Het verslag van het college van burgemeester en schepenen van 10 april 2024 wordt goedgekeurd.
Het college geeft toelating aan een nieuwe Anzegemse politieke partij om - cf.het huurprijzenreglement - eenmaal per maand gratis gebruik te maken van de culturele infrastructuur voor zijn bestuursvergaderingen.
Het college keurt ereloonnota 4 (tot 70% - fase c en fase e) van de architect voor de opdracht “Studieopdracht - Uitbreiden gemeenteschool Ingooigem” goed.
Het college gunt de opdracht aan de economisch meest voordelige regelmatige bieder (op basis van de prijs).
Het college keurt, als budgetbeheerder, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.
Belastingplichtigen kunnen steeds bezwaar indienen tegen door de gemeente vastgestelde en uitvoerbaar verklaarde belastingen. Het college van burgemeester en schepenen treedt hierbij op als administratieve overheid en oordeelt of het bezwaar al dan niet gegrond is, in overeenstemming met het reglement.
Belastingplichtigen kunnen steeds bezwaar indienen tegen door de gemeente vastgestelde en uitvoerbaar verklaarde belastingen. Het college van burgemeester en schepenen treedt hierbij op als administratieve overheid en oordeelt of het bezwaar al dan niet gegrond is, in overeenstemming met het reglement.
Het college wijst een bergruimte toe aan een organisatie.
De bibliotheek van Anzegem is in het zomerverlof collectief gesloten van 1 t.e.m. 15 augustus. Verkeerdelijk werd een brug gemaakt van 15 augustus t.e.m. 17 augustus. Dit wensen we nu recht te zetten met een verschuiving van de collectieve sluiting naar voor: maandag 29 juli t.e.m. 15 augustus.
De financieel directeur is in volle onafhankelijkheid verantwoordelijk voor de inning van de ontvangsten. Het college van burgemeester en schepenen viseert het dwangbevel en verklaart het uitvoerbaar waardoor de financieel directeur het kan uitvaardigen.
Het college beslist om toelating te geven aan LOKA en Bibliotheek Anzegem om een tuutjeswandeling te organiseren van 26 mei tot en met 31 augustus 2024. Dit in het kader van Week van de Opvoeding (16-23 mei 2024) en Boekstartdag (18 mei 2024).
Het college van burgemeester en schepenen keurt de toepassing van het Huishoudelijk Reglement Buitenschoolse Kinderopvang inzake veiligheid in de buitenschoolse kinderopvang toe.
Het college neemt kennis van de besluiten van de algemeen directeur inzake het dagelijks personeelsbeheer van 16 april 2024.
Het college verklaart de voltijdse functie van coördinator planning en voorraadbeheer vacant voor onbepaalde duur (B1-3, contractueel).
Het college kent een financieel ruggensteuntje toe aan een Anzegems initiatief 'Kapellen doen Vertellen'.
Na onderzoek blijkt een voormalig inwoner daadwerkelijk de gemeente verlaten te hebben om zich te vestigen op een nieuw adres zonder de vereiste aangifte gedaan te hebben. De plaats van de nieuwe verblijfplaats kon niet vastgesteld worden.
Het college kent huisnummers toe aan de 2 woningen gelegen Gijzelbrechtegemstraat 38 en 38/A000 - 8570 Anzegem
Het ministerie van financiën zal 1 zitdag voor belastingen organiseren en dit op donderdag 6 juni in het Sociaal Huis. Het college neemt hiervan kennis en publiceert de data via de geijkte kanalen.
Een aanvraag van een marktkramer tot het bekomen van een vaste standplaats op de markt en wordt op de wachtlijst geplaatst.
Het college neemt kennis van het verslag van de Gemeentelijke Verkeerscommissie d.d. 19 maart 2024 en treft de nodige beslissingen omtrent de geadviseerde aanvragen.
Het college beslist om de waarborg openbaar domein gesteld in een stedenbouwkundig dossier te crediteren naar aanleiding van het beëindigen van bouwwerken.
Het college beslist om de waarborg openbaar domein gesteld in een omgevingsdossier vrij te geven naar aanleiding van het beëindigen van bouwwerken.
Het college beslist om de waarborg openbaar domein gesteld in een stedenbouwkundig dossier vrij te geven naar aanleiding van het beëindigen van bouwwerken.
Het college beslist om de waarborg openbaar domein gesteld in een omgevingsdossier vrij te geven naar aanleiding van het beëindigen van bouwwerken.
Het college beslist om de waarborg openbaar domein gesteld in een omgevingsdossier vrij te geven naar aanleiding van het beëindigen van bouwwerken.
Het college beslist om de waarborg openbaar domein gesteld in een stedenbouwkundig dossier vrij te geven naar aanleiding van het beëindigen van bouwwerken.
Het college beslist om de waarborg openbaar domein gesteld in een stedenbouwkundig dossier vrij te geven naar aanleiding van het beëindigen van bouwwerken.
Het college beslist om de waarborg openbaar domein gesteld in een stedenbouwkundig dossier vrij te geven naar aanleiding van het beëindigen van bouwwerken.
Het college beslist om de waarborg openbaar domein gesteld in een stedenbouwkundig dossier vrij te geven naar aanleiding van het beëindigen van bouwwerken.
Het college behandelt een verzoek van een notaris tot splitsing van percelen.
Het college behandelt een verzoek van een notaris tot splitsing van percelen.
Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2024032638 – O/2024/53 - aanbrengen van isolatie en gevelbekleding gelegen Koornbloemstraat 12, 8570 Anzegem.
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2024032638
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: aanbrengen van isolatie en gevelbekleding
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Koornbloemstraat 12, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34038B0045/00A002
De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:
De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61
De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:
Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:
Koning Leopold III-laan 41
8200 Brugge
Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .
Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.
Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem.
Vermeld in het beroepschrift het volgende:
- je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
- de volgende referentie: Project OMV_2024032638
- de redenen waarom je beroep aantekent;
- een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
- of je gehoord wenst te worden.
Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.
Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2023135346 – O/2024/50 - Verbinding tussen twee bouwdelen gelegen Kalkstraat 36, 8570 Anzegem.
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2023135346
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: Verbinding tussen twee bouwdelen
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Kalkstraat 36, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34002C0354/00D000
De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:
De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61
De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:
Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:
Koning Leopold III-laan 41
8200 Brugge
Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .
Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.
Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem.
Vermeld in het beroepschrift het volgende:
- je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
- de volgende referentie: Project OMV_2023135346
- de redenen waarom je beroep aantekent;
- een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
- of je gehoord wenst te worden.
Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.
Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2024018008 – O/2024/27 - bouwen van 2 eengezinswoningen - koppelbouw - Overakker lot 8&9 gelegen Overakker 42 en 44, 8570 Anzegem .
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2024018008
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: bouwen van 2 eengezinswoningen - koppelbouw - Overakker lot 8&9
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Overakker 42 en 44, 8570 Anzegem- kadastraal bekend: 34038A0595/00N00034038A0595/00M000
De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:
De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61
De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:
Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:
Koning Leopold III-laan 41
8200 Brugge
Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .
Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.
Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem.
Vermeld in het beroepschrift het volgende:
- je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
- de volgende referentie: Project OMV_2024018008
- de redenen waarom je beroep aantekent;
- een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
- of je gehoord wenst te worden.
Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.
Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2024001026 – O/2024/32 - verbouwen woning gelegen Kapellestraat 31, 8573 Anzegem.
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2024001026
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: verbouwen woning
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Kapellestraat 31, 8573 Anzegem - kadastraal bekend: 34037A1025/00K002
De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:
De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61
De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:
Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:
Koning Leopold III-laan 41
8200 Brugge
Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .
Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.
Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem.
Vermeld in het beroepschrift het volgende:
- je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
- de volgende referentie: Project OMV_2024001026
- de redenen waarom je beroep aantekent;
- een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
- of je gehoord wenst te worden.
Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.
Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2024025373 – O/2024/41 - rooien van 3 populieren gelegen Groeningestraat 1B, 8572 Anzegem.
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2024025373
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: rooien van 3 populieren
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Groeningestraat 1B, 8572 Anzegem - kadastraal bekend: 34019A0302/00K000
De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:
De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61
De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:
Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:
Koning Leopold III-laan 41
8200 Brugge
Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .
Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.
Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem.
Vermeld in het beroepschrift het volgende:
- je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
- de volgende referentie: Project OMV_2024025373
- de redenen waarom je beroep aantekent;
- een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
- of je gehoord wenst te worden.
Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.
De bedrijfskaart en 4 bestuurderskaarten voor de digitale tachograaf van de vrachtwagens vervallen eind juni 2024. Het college beslist de verlenging deze kaarten aan te vragen bij de dienst Digitach.
Het college verleent toelating aan een inwoner voor het plaatsen van laadkabels over het voetpad thv zijn woning en dit voor het opladen van een elektrisch of hybride voertuig.
Het college kent een financieel ruggensteuntje toe t.g.v. een buurtfeest in de Kleiveldweg/Butsegem/Groeningestraat.
Het college kent een financieel ruggensteuntje toe voor een wijkfeest op 19 mei a.s.
Het college geeft toelating aan KSA Ter Vichten om te overnachten op 30 april aan hun lokalen.
Het college neemt kennis van de aanpassing datum raadscommissie Financiën en Algemene zaken (van 7 mei naar 6 mei).
Net zoals vorig jaar wordt een buitenspeeldag voor de Anzegemse jeugd georganiseerd, een initiatief vanuit de gemeentelijke Sportdienst, Jeugddienst en Buitenschoolse Kinderopvang. Graag doet de dienst beroep op vrijwilligers die tijdens verschillende activiteiten kunnen begeleiden.
Wekelijks worden persberichten verspreid. Deze worden vooraf voorgelegd aan het college van burgemeester en schepenen ter goedkeuring.
Het college neemt kennis en geeft toelating aan DCC Rally Team uit 8550 Zwevegem voor de doortocht van een rondrit met oldtimers Zoute Family Rally op zondag 28 april 2024.
Het college neemt kennis van de besluiten genomen door de burgemeester van maandag 8 april 2024 tot en met zondag 14 april 2024.
Raadsleden hebben het recht om bestuursdocumenten op te vragen. Het college neemt kennis van de poststukken die digitaal ontsloten worden naar de raadsleden.
Het college neemt kennis van de geplande datum van de jaarlijkse bijeenkomst gemachtigde opzichters en buschauffeurs.
Het college neemt kennis van de teksten voor Aktiv mei 2024.
Het college neemt kennis van de adviesvragen voor het omgevingsproject Project OMV_2024035384 – O/2024/65 voor verbouwen en uitbreiden van een woning, gelegen Steenbruggestraat 7, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 1e afdeling (Anzegem), sectie A, nummer 0678C.
Het college neemt kennis van het openbaar onderzoek voor het omgevingsproject OMV_2024023624 – O/2024/43 regularisatie uitbouw, gelegen Olekenbosstraat 18 - 8570 Anzegem
Kadastraal gekend: Afdeling ANZEGEM 6 AFD (VICHTE), sectie A, nummer 0198D 4
Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen met als onderwerp: regularisatie uitbouw
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2024023624
Periode openbaar onderzoek: 22 april 2024 tot en met 21 mei 2024
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen en milieuhandelingen, kort samengevat: regularisatie uitbouw
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Olekenbosstraat 18 8570 Anzegem
De overheid die bevoegd is voor de vergunningsaanvraag: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de aanvraag ter inzage ligt:
De aanvraag ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de aanvraag tijdens het openbaar onderzoek ook digitaal raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61
De mogelijkheid om standpunten, opmerkingen en bezwaren in te dienen over de vergunningsaanvraag:
De bezwaren of opmerkingen over de aanvraag kunnen aangetekend of tegen ontvangstbewijs worden ingediend bij het college van burgemeester en schepenen, De Vierschaar 1, 8570 Anzegem, of (bij voorkeur) digitaal via het omgevingsloket https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek (Project OMV_2024023624) vóór het einde van het openbaar onderzoek.
Het college neemt kennis van het onderzoek scheidingsmuren of muren die in aanmerking komen voor gemene eigendom voor het omgevingsproject OMV_2024032925 – O/2024/64 voor gedeeltelijk slopen + functiewijziging van een bestaande woning op het gelijkvloers (ruimte te voorzien van kleine eetgelegenheid met maximum bezetting van 26 à 30 personen), gelegen Ingooigemplaats 1 en 3, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 3e afdeling (Ingooigem), sectie C, nrs. 0433K en 0431G.
Namens College van burgemeester en schepenen,
Sonja Nuyttens
Algemeen directeur
Gino Devogelaere
Burgemeester