Terug
Gepubliceerd op 03/10/2024

Besluitenlijst  Vast Bureau

wo 25/09/2024 - 14:00 Vergaderzaal 1 - Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 18 september 2024

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 18 september 2024 wordt goedgekeurd.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

       

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 24 september 2024.

    • Consolidatie arbeidsongeval dd. 19 februari 2024

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van het arbeidsongeval van 19 februari 2024 overkomen aan een medewerker waarbij geen blijvende arbeidsongeschiktheid werd vastgesteld.

    • Huuraanvraag assistentiewoning Heirwege

      Goedgekeurd

      Het vast bureau beslist een aanvrager te noteren op de wachtlijst voor het huren van een assistentiewoning in de Residentie Heirwege.

    • Agenda OCMW-raad 8 oktober 2024: vaststelling

      Ter kennis genomen

      Het vast bureau neemt kennis van de agenda OCMW-raad 8 oktober 2024 zoals voorgesteld door de Voorzitter.

Namens Vast Bureau,

Sonja Nuyttens
Algemeen directeur

Gino Devogelaere
Burgemeester