Terug
Gepubliceerd op 16/10/2025

Besluitenlijst  Vast Bureau

wo 08/10/2025 - 14:00 Vergaderzaal 1 - Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 2 oktober 2025

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 2 oktober 2025 wordt goedgekeurd.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 7 oktober 2025.

    • Digitaal Sociaal Dossier (DSD) - Aanpassing gebruiksomgeving

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt een aanpassing aan de gebruiksomgeving van de software Digitaal Sociaal Dossier (DSD) goed. 

    • Aanstelling halftijds maatschappelijk werker via interne procedure

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt intern een halftijds maatschappelijk werker (contractueel B1-3) aan.

    • Verslagen intergemeentelijke samenwerkingsverbanden

      Ter kennis genomen

      Het vast bureau neemt kennis van het verslag van de Raad van Bestuur van W13 van 19 september 2025.

Namens Vast Bureau,

Pauline Everaert
Waarnemend algemeen directeur

Pauline Van Marcke
Burgemeester