Terug
Gepubliceerd op 05/12/2024

Besluitenlijst  Vast Bureau

wo 27/11/2024 - 15:00 Vergaderzaal 1 - Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 20 november 2024

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 20 november 2024 wordt goedgekeurd.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 26 november 2024.

    • Principiële goedkeuring aanstelling artikel 60§7

      Goedgekeurd

      Het vast bureau beslist om een personeelslid i.k.v. art.60§7 wet M.I. aan te stellen.

    • Uitvoeren van begrafenissen en crematies voor rekening van OCMW Anzegem - Goedkeuring lastvoorwaarden, gunningswijze en uit te nodigen ondernemers

      Goedgekeurd

      Het vast bureau beslist de procedure (bestek nr. 2024/588), bij gebrek aan offertes, stop te zetten en keurt het bestek nr. 2024/650, de raming, de gunningswijze en de uit te nodigen ondernemers om tegen de vastgelegde limiettermijn een offerte in te dienen, goed.

    • Aanstelling schoonma(a)k(st)ers Thuiszorgdienst - aanpassing

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt de aanpassing van contract goed van een schoonmaakster  dienstencheques.

Namens Vast Bureau,

Sonja Nuyttens
Algemeen directeur

Gino Devogelaere
Burgemeester