Terug
Gepubliceerd op 02/07/2021

Besluitenlijst  Vast Bureau

wo 23/06/2021 - 16:00 raadzaal van het hoofdgemeentehuis, de Vierschaar 1 te Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 16 juni 2021

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 16 juni 2021 wordt goedgekeurd.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 22 juni 2021.

    • Bedrijfscontinuïteitsplan: kennisname

      Goedgekeurd

      Om er voor te zorgen dat de meest noodzakelijke dienstverlening van het lokaal bestuur Anzegem tijdens het voordoen van een calamiteit (bijv. hacking, brand, pandemie, e.a.) gegarandeerd kan blijven, werd een basis continuïteitsplan opgesteld. Het vast bureau neemt kennis van het voorliggende ontwerp van het basis continuïteitsplan dat voorgelegd zal worden aan de raad ter goedkeuring.

    • Selectieprocedure deeltijdse functies van schoonma(a)k(st)er

      Goedgekeurd

      Het vast bureau legt de selectieprocedure vast voor 2 vacante functies van schoonma(a)k(st)er.

Namens Vast Bureau,

Sonja Nuyttens
Algemeen directeur

Gino Devogelaere
Burgemeester - voorzitter