Het verslag van het college van burgemeester en schepenen van 12 januari 2022 wordt goedgekeurd.
Wekelijks wijzigen de coronamaatregelen en worden ze toegepast op de gemeentelijke toestand.
Het college keurt de deponeringsovereenkomst met erfgoeddepot Trezoor uit Kortrijk voor de resten van het archeologisch onderzoek in de omgeving van de oude kerk goed.
Het college neemt kennis van het mailbericht van Leiedal d.d. 13 december 2021 m.b.t. tot de goedkeuring van de inwinning van nieuwe straatbeelden en orthofoto's door de Raad van Bestuur, en gaat in op de vraag van Leiedal om deelname aan de aankoop te bevestigen.
De 1ste schijf van het ereloon (50% - fase aanbesteding) voor de studieopdracht uitgevoerd door de aangestelde ontwerper wordt goedgekeurd.
Het college keurt de schuldvordering (factuur nr. 186 = 3de schijf: prestaties tot 31/12/21) voor de veiligheidscoördinatie van de herbouw St.-Jan De Doperkerk goed.
Het college neemt kennis van de aangebrachte aanpassingen aan het speelplein in Het Groene Poortje en plant een verder overleg in om de nog resterende tekortkomingen te bespreken met de betrokken partijen.
Het college keurt de schuldvordering van het architectenbureau voor de prestaties van december 2021 i.k.v. de opdracht 'Begeleiding project tijdelijke invulling site nieuw gemeentepunt' goed.
De opdracht wordt per perceel gegund aan de ondernemer met de economisch meest voordelige offerte (op basis van de prijs).
Het college keurt, als budgetbeheerder, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.
Belastingplichtigen kunnen steeds bezwaar indienen tegen door de gemeente vastgestelde en uitvoerbaar verklaarde belastingen. Het college van burgemeester en schepenen treedt hierbij op als administratieve overheid en oordeelt of het bezwaar al dan niet gegrond is, in overeenstemming met het reglement.
Belastingplichtigen kunnen steeds bezwaar indienen tegen door de gemeente vastgestelde en uitvoerbaar verklaarde belastingen. Het college van burgemeester en schepenen treedt hierbij op als administratieve overheid en oordeelt of het bezwaar al dan niet gegrond is, in overeenstemming met het reglement.
Belastingplichtigen kunnen steeds bezwaar indienen tegen door de gemeente vastgestelde en uitvoerbaar verklaarde belastingen. Het college van burgemeester en schepenen treedt hierbij op als administratieve overheid en oordeelt of het bezwaar al dan niet gegrond is, in overeenstemming met het reglement.
Belastingplichtigen kunnen steeds bezwaar indienen tegen door de gemeente vastgestelde en uitvoerbaar verklaarde belastingen. Het college van burgemeester en schepenen treedt hierbij op als administratieve overheid en oordeelt of het bezwaar al dan niet gegrond is, in overeenstemming met het reglement.
Belastingplichtigen kunnen steeds bezwaar indienen tegen door de gemeente vastgestelde en uitvoerbaar verklaarde belastingen. Het college van burgemeester en schepenen treedt hierbij op als administratieve overheid en oordeelt of het bezwaar al dan niet gegrond is, in overeenstemming met het reglement.
Belastingplichtigen kunnen steeds bezwaar indienen tegen door de gemeente vastgestelde en uitvoerbaar verklaarde belastingen. Het college van burgemeester en schepenen treedt hierbij op als administratieve overheid en oordeelt of het bezwaar al dan niet gegrond is, in overeenstemming met het reglement.
Belastingplichtigen kunnen steeds bezwaar indienen tegen door de gemeente vastgestelde en uitvoerbaar verklaarde belastingen. Het college van burgemeester en schepenen treedt hierbij op als administratieve overheid en oordeelt of het bezwaar al dan niet gegrond is, in overeenstemming met het reglement.
Belastingplichtigen kunnen steeds bezwaar indienen tegen door de gemeente vastgestelde en uitvoerbaar verklaarde belastingen. Het college van burgemeester en schepenen treedt hierbij op als administratieve overheid en oordeelt of het bezwaar al dan niet gegrond is, in overeenstemming met het reglement.
Belastingplichtigen kunnen steeds bezwaar indienen tegen door de gemeente vastgestelde en uitvoerbaar verklaarde belastingen. Het college van burgemeester en schepenen treedt hierbij op als administratieve overheid en oordeelt of het bezwaar al dan niet gegrond is, in overeenstemming met het reglement.
Belastingplichtigen kunnen steeds bezwaar indienen tegen door de gemeente vastgestelde en uitvoerbaar verklaarde belastingen. Het college van burgemeester en schepenen treedt hierbij op als administratieve overheid en oordeelt of het bezwaar al dan niet gegrond is, in overeenstemming met het reglement.
Belastingplichtigen kunnen steeds bezwaar indienen tegen door de gemeente vastgestelde en uitvoerbaar verklaarde belastingen. Het college van burgemeester en schepenen treedt hierbij op als administratieve overheid en oordeelt of het bezwaar al dan niet gegrond is, in overeenstemming met het reglement.
Belastingplichtigen kunnen steeds bezwaar indienen tegen door de gemeente vastgestelde en uitvoerbaar verklaarde belastingen. Het college van burgemeester en schepenen treedt hierbij op als administratieve overheid en oordeelt of het bezwaar al dan niet gegrond is, in overeenstemming met het reglement.
Belastingplichtigen kunnen steeds bezwaar indienen tegen door de gemeente vastgestelde en uitvoerbaar verklaarde belastingen. Het college van burgemeester en schepenen treedt hierbij op als administratieve overheid en oordeelt of het bezwaar al dan niet gegrond is, in overeenstemming met het reglement.
Belastingplichtigen kunnen steeds bezwaar indienen tegen door de gemeente vastgestelde en uitvoerbaar verklaarde belastingen. Het college van burgemeester en schepenen treedt hierbij op als administratieve overheid en oordeelt of het bezwaar al dan niet gegrond is, in overeenstemming met het reglement.
Belastingplichtigen kunnen steeds bezwaar indienen tegen door de gemeente vastgestelde en uitvoerbaar verklaarde belastingen. Het college van burgemeester en schepenen treedt hierbij op als administratieve overheid en oordeelt of het bezwaar al dan niet gegrond is, in overeenstemming met het reglement.
Belastingplichtigen kunnen steeds bezwaar indienen tegen door de gemeente vastgestelde en uitvoerbaar verklaarde belastingen. Het college van burgemeester en schepenen treedt hierbij op als administratieve overheid en oordeelt of het bezwaar al dan niet gegrond is, in overeenstemming met het reglement.
Het college rekent een boete aan voor een GAS-inbreuk.
Het college rekent een boete aan voor een GAS-inbreuk.
Het college rekent een boete aan voor een GAS-inbreuk.
Het college neemt kennis van het verslag Gemeentelijke Verkeerscommissie dd. 6 december 2021 en treft de nodige beslissingen omtrent de geadviseerde aanvragen.
Om de vlotte werking te garanderen van het zwembad beslist het college akkoord te gaan om te werken met een 'open bestelbon' -procedure voor wat betreft dagdagelijkse benodigdheden.
Het college hecht goedkeuring aan een noodzakelijk onderhoudscontract ten behoeve van de dagdagelijkse exploitatie van het zwembad;
Het college neemt kennis van het bezwaarschrift ingediend door een raadslid bij de Raad voor Verkiezingsbetwistingen.
Het college verleent inzage in diverse vertrouwelijke poststukken aan een raadslid.
Het college neemt kennis van de besluiten van de algemeen directeur inzake het dagelijks personeelsbeheer van 19 januari 2022.
Het college beantwoordt enkele praktische vragen van een raadslid omtrent de toepassing sharepoint waarin de correspondentie kan geraadpleegd worden.
Het college kent 12/36 loopbaanonderbreking medische bijstand toe aan een administratief medewerker binnen het onderwijs.
Het college stelt een tijdelijke administratief medewerker voor de gemeenteschool aan.
Na onderzoek blijkt een voormalig inwoner daadwerkelijk de gemeente verlaten te hebben om zich te vestigen op een nieuw adres zonder de vereiste aangifte gedaan te hebben. De plaats van de nieuwe verblijfplaats kon niet vastgesteld worden.
Na onderzoek blijkt een voormalig inwoner daadwerkelijk de gemeente verlaten te hebben om zich te vestigen op een nieuw adres zonder de vereiste aangifte gedaan te hebben. De plaats van de nieuwe verblijfplaats kon niet vastgesteld worden.
Het college behandelt een verzoek van een notaris tot splitsing van percelen.
Het college verleent advies m.b.t het omgevingsproject OMV_2021094149 - 2021/167 - bouwen van meergezinswoningen + garages en carports na afbraak woning - Vichtsesteenweg 101 8570 Anzegem in de beroepsprocedure aan de deputatie.
Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2021168351 – O/2021/293 Kari Van De Wiele en Thijs Parmentier, Nieuwpoortstraat 3 8570 Anzegem voor verbouwen van ééngezinswoning, gelegen Nieuwpoortstraat 3, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 1e afdeling, sectie F, nummer 0941A.
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2021168351
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: verbouwen van ééngezinswoning.
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Nieuwpoortstraat 3, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34002F0941/00A000
Naam van de aanvrager of exploitant: Kari Van De Wiele en Thijs Parmentier
De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:
De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de beslissing ook raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Wegens de maatregelen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan vragen wij om een afspraak te maken voor inzage. Dit kan via het nummer 056 69 44 61.
De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:
Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:
Koning Leopold III-laan 41
8200 Brugge
Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .
Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.
Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem.
Vermeld in het beroepschrift het volgende:
- je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
- de volgende referentie: Project OMV_2021168351
- de redenen waarom je beroep aantekent;
- een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
- of je gehoord wenst te worden.
Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.
Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2021173825 – O/2021/306, Jeffrey Speleers en Kim Nuyttens voor sloop en herbouw van woning en bijgebouw, verbouwen bestaande schuur en sloop bergruimte, gelegen Kaankouter 11, 8573 Tiegem (Anzegem)Kaankouter 11, 8573 Anzegem.
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2021173825
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: sloop en herbouw van woning en bijgebouw, verbouwen bestaande schuur en sloop bergruimte
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: gelegen Kaankouter 11, 8573 Anzegem - kadastraal bekend: 5e afdeling, sectie B, nummer 585D,585.
Naam van de aanvrager of exploitant: Jeffrey Speleers en Kim Nuyttens
De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:
De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de beslissing ook raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Wegens de maatregelen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan vragen wij om een afspraak te maken voor inzage. Dit kan via het nummer 056 69 44 61.
De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:
Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:
Koning Leopold III-laan 41
8200 Brugge
Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .
Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.
Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem.
Vermeld in het beroepschrift het volgende:
- je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
- de volgende referentie: Project OMV_2021173825
- de redenen waarom je beroep aantekent;
- een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
- of je gehoord wenst te worden.
Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.
Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2021168460 – O/2021/298, Kirchen Dumortier voor aanbouwen van tuinhuis met overdekt terras, gelegen Nieuwpoortstraat 30, 8570 Anzegem.
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2021168460
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: aanbouwen van tuinhuis met overdekt terras
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Nieuwpoortstraat 30, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34002F0888/00C002
Naam van de aanvrager of exploitant: Kirchen Dumortier
De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:
De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de beslissing ook raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Wegens de maatregelen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan vragen wij om een afspraak te maken voor inzage. Dit kan via het nummer 056 69 44 61.
De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:
Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:
Koning Leopold III-laan 41
8200 Brugge
Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .
Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.
Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem.
Vermeld in het beroepschrift het volgende:
- je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
- de volgende referentie: Project OMV_2021168460
- de redenen waarom je beroep aantekent;
- een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
- of je gehoord wenst te worden.
Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.
Een huurwaarborg voor een gemeentelijke bejaardenwoning kan vrijgegeven worden.
Een werkbezoek naar de partnergemeente Pèrèrè (Benin) wordt goedgekeurd.
Het college kent een jaarvergunning 2022 toe voor het plaatsen van werfsignalisatie in de gemeente Anzegem.
Het college keurt de aankoop concessies op de begraafplaatsen goed.
Het college keurt de schuldvordering (factuur VED/21/0467) voor de prestaties geleverd in de periode 01/07/2021-30/09/2021 in het kader van het project ‘Opmaak van een geïntegreerd beheersplan Sint-Arnolduspark' goed.
Het college keurt de schuldvordering voor de prestaties geleverd in de periode 01/07/2021-31/12/2021 voor de projectregie van de site van het nieuw gemeentepunt goed.
Het college neemt kennis van de notulen van de kerkraad van 25 december 2021 van de kerkfabriek Sint-Stefanus.
Het college kent bij de opening van een nieuwe handelszaak een financieel ruggensteuntje toe in de vorm van een Anzegembon ter waarde van 50 euro.
Het college neemt kennis van de besluiten genomen door de burgemeester van maandag 10 januari 2022 tot en met zondag 16 januari 2022.
Raadsleden hebben het recht om bestuursdocumenten op te vragen. Het college neemt kennis van de poststukken die digitaal ontsloten worden naar de raadsleden.
Er wordt een vrijwilliger aangesteld als zaalwachter Sportinfrastructuur.
Wekelijks worden persberichten verspreid. Deze worden vooraf voorgelegd aan het college van burgemeester en schepenen ter goedkeuring.
Het college neemt kennis van RVB Leiedal van 10 december 2021.
Het college neemt kennis van de teksten voor Aktiv februari 2022.
Het college neemt kennis van het openbaar onderzoek voor het omgevingsproject OMV_2021187430 – O/2022/7 Gemeentebestuur Anzegem, De Vierschaar 1 8570 Anzegem voor aanleg van buitenstockage technische dienst en parking nieuw gemeentepunt, gelegen Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
Kadastraal gekend: 3de afdeling, sectie A, nummers 0201E2 en 0204B en sectie B, nummer 0148M2
Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen met als onderwerp: aanleg van buitenstockage technische dienst en parking nieuw gemeentepunt
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2021187430
Periode openbaar onderzoek: 17 januari 2022 tot en met 15 februari 2022
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen en milieuhandelingen, kort samengevat: aanleg van buitenstockage technische dienst en parking nieuw gemeentepunt
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Heirbaan 73 8570 Anzegem
Naam van de aanvrager of exploitant: Gemeentebestuur Anzegem
De overheid die bevoegd is voor de vergunningsaanvraag: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de aanvraag ter inzage ligt:
De aanvraag ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de aanvraag tijdens het openbaar onderzoek ook digitaal raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Wegens de maatregelen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan vragen wij om een afspraak te maken voor inzage. Dit kan via het nummer 056 69 44 61.
De mogelijkheid om standpunten, opmerkingen en bezwaren in te dienen over de vergunningsaanvraag:
De bezwaren of opmerkingen over de aanvraag kunnen aangetekend of tegen ontvangstbewijs worden ingediend bij het college van burgemeester en schepenen, De Vierschaar 1, 8570 Anzegem, of (bij voorkeur) digitaal via het omgevingsloket https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek (Project OMV_2021187430) vóór het einde van het openbaar onderzoek.
Het college neemt kennis van het openbaar onderzoek voor het omgevingsproject OMV_2021197522 – O/2021/351 Janne Van Canneyt, André Demedtsstraat 5 8710 Wielsbeke voor functiewijziging, gelegen Lange Winterstraat 46 - 8570 Anzegem, kadastraal gekend: 1e afdeling, sectie F, nrs. 0799G, 0802A, 0797F, 0973A, 0796C, 0801B.
Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen met als onderwerp: functiewijziging.
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2021197522
Periode openbaar onderzoek: 24 januari 2022 tot en met 22 februari 2022
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: functiewijziging.
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Lange Winterstraat 46 8570 Anzegem
Naam van de aanvrager of exploitant: Van Canneyt Janne
De overheid die bevoegd is voor de vergunningsaanvraag: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de aanvraag ter inzage ligt:
De aanvraag ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de aanvraag tijdens het openbaar onderzoek ook digitaal raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Wegens de maatregelen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan vragen wij om een afspraak te maken voor inzage. Dit kan via het nummer 056 69 44 61.
De mogelijkheid om standpunten, opmerkingen en bezwaren in te dienen over de vergunningsaanvraag:
De bezwaren of opmerkingen over de aanvraag kunnen aangetekend of tegen ontvangstbewijs worden ingediend bij het college van burgemeester en schepenen, De Vierschaar 1, 8570 Anzegem, of (bij voorkeur) digitaal via het omgevingsloket https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek (Project OMV_2021197522) vóór het einde van het openbaar onderzoek.
Het college neemt kennis van het openbaar onderzoek voor het omgevingsproject OMV_2021185074 – O/2021/343 Stephanie Driegelinck en Arno Jean Walravens, Molenstraat 82 8790 Waregem voor bouwen van een eengezinswoning, gelegen Heuntjesstraat 36A - kadastraal gekend: 1e afdeling, sectie B, nr. 0237H en sectie C, nr. 0412B.
Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen met als onderwerp: bouwen van een eengezinswoning.
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2021185074
Periode openbaar onderzoek: 26 januari 2022 tot en met 24 februari 2022
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: bouwen van een eengezinswoning.
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Heuntjesstraat 36A - kadastraal gekend: 1e afdeling, sectie B, nr. 0237H en sectie C, nr. 0412B.
Naam van de aanvrager of exploitant: Driegelinck Stephanie en Walravens Arno Jean
De overheid die bevoegd is voor de vergunningsaanvraag: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de aanvraag ter inzage ligt:
De aanvraag ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de aanvraag tijdens het openbaar onderzoek ook digitaal raadplegen op https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Wegens de maatregelen om het verspreiden van het coronavirus tegen te gaan vragen wij om een afspraak te maken voor inzage. Dit kan via het nummer 056 69 44 61.
De mogelijkheid om standpunten, opmerkingen en bezwaren in te dienen over de vergunningsaanvraag:
De bezwaren of opmerkingen over de aanvraag kunnen aangetekend of tegen ontvangstbewijs worden ingediend bij het college van burgemeester en schepenen, De Vierschaar 1, 8570 Anzegem, of (bij voorkeur) digitaal via het omgevingsloket https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek (Project OMV_2021185074) vóór het einde van het openbaar onderzoek.
Namens College van burgemeester en schepenen,
Sonja Nuyttens
Algemeen directeur
Gino Devogelaere
Burgemeester - voorzitter