Wed 01/09/2021 - 16:00 raadzaal van het hoofdgemeentehuis, de Vierschaar 1 te Anzegem
Het verslag van het vast bureau van 25 augustus 2021 wordt goedgekeurd.
Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.
Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 31 augustus 2021.
Het Vast Bureau neemt kennis van het 'Rapport van de financieel directeur over het eerste semester 2021'.
Er wordt principieel mee akkoord gegaan om de ondersteuning van het wijkwerken in Anzegem over te dragen aan W13.
Het vast bureau verklaart twee deeltijdse functies van schoonmaker/schoonmaakster vacant in een arbeidsovereenkomst van 6 maanden, nl. één voor 32 uren per week en één voor 20 uren per week. De werfreserve zal bevraagd worden.
Het vast bureau neemt kennis van de agenda OCMW-raad van 14 september 2021 zoals voorgesteld door de voorzitter gemeenteraad. Tevens wordt de praktische organisatie afgestemd met de voorzitter.
Het vast bureau besluit de selectieprocedure betreffende de aanwerving van twee schoonmakers/schoonmaaksters in een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur, nl één voor 24 uren per week en één voor 32 uren per week, stop te zetten.