Terug
Gepubliceerd op 29/08/2024

Besluitenlijst  College van burgemeester en schepenen

wo 21/08/2024 - 16:00 Vergaderzaal 1 - Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
  • Verslagen

    • Goedkeuring verslag zitting 14 augustus 2024

      Goedgekeurd

      Het verslag van het college van burgemeester en schepenen van 14 augustus 2024 wordt goedgekeurd.

  • B-punt

    • Devogelaere Gino, Burgemeester

      • Openbare werken

        • Erosiebestrijdingswerken Borrestraat - aanstellen landmeter en notaris.

          Goedgekeurd

          Het college stelt een landmeter aan om een as-builtplan van de uitgevoerde werken op te maken, en stelt een notaris aan om de inhoud van de voorlopige overeenkomsten in een notariële akte te gieten.  

        • Wegeniswerken Schaagstraat - schuldvorderingen ontwerper (gemeentelijk aandeel ereloon - fase uitvoering - juni en juli 2024)

          Goedgekeurd

          Het college keurt de schuldvorderingen van de ontwerper (gemeentelijk aandeel - fase uitvoering - juni en juli 2024) voor de wegeniswerken in de Schaagstraat goed.

    • Degroote Louis, Eerste schepen

      • Patrimonium

        • Invulling site nieuw gemeentepunt - leveren en plaatsen branddetectie

          Goedgekeurd

          Het college gunt de opdracht voor het leveren en plaatsen van de branddetectie in de toneelzaal, polyvalente zaal, leskeuken en foyer van het nieuwe gemeentepunt.

        • Studieopdracht - Invulling nieuw gemeentepunt - akoestiek - Goedkeuring schuldvordering 5

          Goedgekeurd

          Het college keurt de schuldvordering 5 van het studiebureau voor de opdracht “Studieopdracht - Invulling site nieuw gemeentepunt - akoestiek ” goed.

      • Financiën

        • Invorderingen/bestelbonnen

          Goedgekeurd

          Het college keurt, als budgetbeheerder, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

        • Bezwaar gemeentelijke belasting leegstaande woningen en gebouwen AJ 2023 - organisatie hoorzitting

          Goedgekeurd

          Belastingplichtigen die bezwaar indienen tegen een door de gemeente gestelde belasting, hebben het recht om gehoord te worden.  Het college beslist een hoorzitting te organiseren.

      • Cultuur

        • Aanpassingen gebruiksreglement polyvalente zaal, leskeuken en theaterzaal Gemeentepunt : goedkeuring

          Goedgekeurd

          Het gebruiksreglement op proef voor de polyvalente zaal, leskeuken en theaterzaal van het Gemeentepunt wordt met enkele kleinere bijsturingen aan het college voorgelegd. 

    • Van Marcke Pauline, Derde schepen

      • Feestelijkheden

        • Opening zalen Gemeentepunt

          Goedgekeurd

          De Theaterzaal, Leskeuken, Polyvalente Zaal zijn bijna klaar om gebruikt te worden. Daarom wordt er op 19 september een opening voorzien voor het personeel en op 21 september voor de inwoners. Het college neemt kennis van het verloop van deze openingen en gaat akkoord met de voorstellen.

        • Vraag logistieke ondersteuning voor 'Ronde van Lara' - opening 22 september.

          Goedgekeurd

          Aanvullend bij het collegebesluit van 29 mei ll. waarbij een subsidie werd toegekend,  wordt ook logistieke ondersteuning toegestaan.

    • Vandererven Christophe, Vierde schepen

      • Burgerlijke stand en Burgerzaken

        • Verkiezingen 13 oktober 2024 - toevoeging geografisch deelgebied n.a.v. fijnmazige stemresultaten

          Goedgekeurd

          Voor de lokale en provinciale verkiezingen van 2024 dient de indeling van kiezers te gebeuren op basis van geografische deelgebieden.  Het doel van deze geografische indeling is om meer fijnmazige stemresultaten te verkrijgen.  Het staat de gemeente vrij om deze geografische deelgebieden zelf te bepalen.

      • Communicatie & inspraak

        • Opening Waregemstraat

          Goedgekeurd

          Riopact en Aquafin startten op 24 oktober 2022  met het aanleggen van een nieuwe gescheiden riolering in de Waregemstraat. Samen met de provincie West-Vlaanderen maakten we gebruik van deze projecten om meteen ook de weg heraan te leggen én vooral om betere fietspaden te voorzien. De Waregemstraat werd midden juli 2024 terug opengesteld voor al het verkeer. Nu de werken bijna afgerond zijn, organiseert Anzegem daarom een feestelijk moment op zondag 15 september om 11u30.

    • Demets Davy, Vijfde schepen

      • Omgevingsdossiers

        • Beslissing project OMV_2024080618 – O/2024/130, voor plaatsen van een geprefabriceerde betonnen hoogspanningscabine voor openbaar nut gelegen - kadastraal bekend: 4de afdeling, sectie B, nummer 0216D.

          Goedgekeurd

          Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2024080618 – O/2024/130 - plaatsen van een geprefabriceerde betonnen hoogspanningscabine voor openbaar nut gelegen .

          Referentie omgevingsloket: Project OMV_2024080618

          Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: plaatsen van een geprefabriceerde betonnen hoogspanningscabine voor openbaar nut

          Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Scheldestraat, 8572 Anzegem - kadastraal bekend: 34019B0216/00D000

          De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.

          De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:

          De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:

          Gemeentehuis Anzegem
          De Vierschaar 1 
          8570 Anzegem

          Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/ 
          (helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)

          Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61

          De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:

          Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.

          Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:

          Koning Leopold III-laan 41

          8200 Brugge

          Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .

          Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.

          Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem. 

          Vermeld in het beroepschrift het volgende:
          - je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
          - de volgende referentie: Project OMV_2024080618
          - de redenen waarom je beroep aantekent;
          - een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
          - of je gehoord wenst te worden.

          Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.

          De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.

        • Beslissing project OMV_2024076622 – O/2024/122, voor regularisatie bijgebouw gelegen Kalkstraat 31, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 1ste afdeling, sectie C, nummer 0176E.

          Goedgekeurd

          Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2024076622 – O/2024/122 - regularisatie bijgebouw gelegen Kalkstraat 31, 8570 Anzegem.

          Referentie omgevingsloket: Project OMV_2024076622

          Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: regularisatie bijgebouw

          Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Kalkstraat 31, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34002C0176/00E000

          De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.

          De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:

          De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:

          Gemeentehuis Anzegem
          De Vierschaar 1 
          8570 Anzegem

          Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/ 
          (helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)

          Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61

          De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:

          Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.

          Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:

          Koning Leopold III-laan 41

          8200 Brugge

          Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .

          Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.

          Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem. 

          Vermeld in het beroepschrift het volgende:
          - je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
          - de volgende referentie: Project OMV_2024076622
          - de redenen waarom je beroep aantekent;
          - een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
          - of je gehoord wenst te worden.

          Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.

          De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.

        • Beslissing project OMV_2024019543 – O/2024/88 voor functiewijziging landbouw naar woning met woningbijgebouwen, gelegen Goed ter Motestraat 41 - 8570 Ingooigem (Anzegem), kadastraal gekend: 3e afdeling (Ingooigem), sectie B, nrs. 0391D, 0391C en 0389E.

          Goedgekeurd

          Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2024019543 – O/2024/88 Functiewijziging landbouw naar woning met woningbijgebouwen, gelegen Goed ter Motestraat 41 - 8570 Anzegem (Ingooigem), kadastraal gekend: 3e afdeling (Ingooigem), sectie B, nrs. 0391D, 0391C en 0389E.

          Referentie omgevingsloket: Project OMV_2024019543

          Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: functiewijziging landbouw naar woning met woningbijgebouwen

          Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Goed ter Motestraat 41, 8570 Ingooigem (Anzegem) - kadastraal bekend: 34018B0391/00D00034018B0391/00C00034018B0389/00E000

          De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.

          De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:

          De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:

          Gemeentehuis Anzegem
          De Vierschaar 1 
          8570 Anzegem

          Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/ 
          (helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)

          Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61

          De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:

          Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.

          Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:

          Koning Leopold III-laan 41

          8200 Brugge

          Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .

          Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.

          Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem. 

          Vermeld in het beroepschrift het volgende:
          - je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
          - de volgende referentie: Project OMV_2024019543
          - de redenen waarom je beroep aantekent;
          - een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
          - of je gehoord wenst te worden.

          Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.

          De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.

        • Beslissing project OMV_2024074883 – O/2024/124 voor herbouw van een eengezinswoning en nieuwbouw van een bijgebouw, gelegen Kasterstraat 13, 8572 Anzegem - kadastraal bekend: 4e afdeling (Kaster), sectie A, nr. 0118D2 en 1e afdeling (Anzegem), sectie E, nr. 0315T.

          Goedgekeurd

          Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2024074883 – O/2024/124 voor herbouw van een eengezinswoning en nieuwbouw van een bijgebouw, gelegen Kasterstraat 13, 8572 Anzegem - kadastraal bekend: 4e afdeling (Kaster), sectie A, nr. 0118D2 en 1e afdeling (Anzegem), sectie E, nr. 0315T.

          Referentie omgevingsloket: Project OMV_2024074883

          Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: herbouw van een eengezinswoning en nieuwbouw van een bijgebouw

          Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Kasterstraat 13, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34019A0118/02D00034002E0315/00T000

          De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.

          De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:

          De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:

          Gemeentehuis Anzegem
          De Vierschaar 1 
          8570 Anzegem

          Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/ 
          (helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)

          Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61

          De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:

          Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.

          Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:

          Koning Leopold III-laan 41

          8200 Brugge

          Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .

          Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.

          Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem. 

          Vermeld in het beroepschrift het volgende:
          - je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
          - de volgende referentie: Project OMV_2024074883
          - de redenen waarom je beroep aantekent;
          - een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
          - of je gehoord wenst te worden.

          Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.

          De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.

      • Zorg en welzijn

        • Huuraanvraag gemeentelijke bejaardenwoning Kortestraat/Ter Schabbe

          Goedgekeurd

          Het College beslist een aanvrager te noteren op de wachtlijst voor het huren van een gemeentelijke bejaardenwoning in de Kortestraat en Ter Schabbe.

  • C-punt

    • Devogelaere Gino, Burgemeester

      • Groenonderhoud- en parken

        • Onderhoud voetbalvelden 2023 - Verlenging 1 (Onderhoud voetbalvelden 2024) - Goedkeuring vorderingsstaat 3 (juli 2024) (Eindstaat)

          Goedgekeurd

          Het college keurt de vorderingsstaat 3 (juli 2024) (eindstaat) voor de opdracht "Onderhoud voetbalvelden 2023 - verlenging 1 (onderhoud voetbalvelden 2024)" goed.

    • Degroote Louis, Eerste schepen

      • Financiën

        • 8° editie Tiegem Rockt - kermis Tiegem - 14 september 2024

          Goedgekeurd

          Het college biedt - naar analogie met voorgaande jaren - de nodige logistieke en financiële ondersteuning aan bij de organisatie van Tiegem Rockt. Deze manifestatie vindt plaats op   14 september 2024.

        • Organisatie kermis Ingooigem 'Café De Zon' - 4 tot 6 oktober 2024

          Goedgekeurd

          Het college kent financiële en logistieke ondersteuning toe aan Oudleiders Chiro Ingooigem als overkoepelende instantie voor de organisatie van het kermisgebeuren Ingooigem (4-6 oktober).

    • Van Marcke Pauline, Derde schepen

      • Feestelijkheden

        • Kermis Anzegem Dorp 2024 - opstellingsplan

          Goedgekeurd

          Het college keurt het opstellingsplan goed mbt de Kermis Anzegem Dorp 2024.

        • Kermis Anzegem Dorp 2024 - Vuuranimatie - zondag 1 september 2024

          Goedgekeurd

          Kermis Anzegem Dorp 2024 - zondag 1 september 2024 - toelating vuurspektakel om 21u30 mits naleven richtlijnen HVZ Fluvia mbt Evenementen buiten - Vuuranimatie

      • Personeel

        • Aanstelling vrijwilliger - gemachtigd opzichter

          Goedgekeurd

          Het college stelt een gemachtigd opzichter aan als vrijwilliger.

        • Aanvraag tot het volgen van vorming

          Goedgekeurd

          Het college keurt de deelname goed van de schepen aan een opleiding 'introductie omgeving'.

        • Aanstelling bijkomende vrijwilliger – Monitor speelpleinwerking en/of jeugdactiviteiten Buddy zomerwerking 2024

          Goedgekeurd

          De Jeugddienst organiseert jaarlijks tijdens de schoolvakanties en op sommige woensdagnamiddagen de meest uiteenlopende jeugdactiviteiten voor kleuters en lager schoolgaande kinderen uit Anzegem. Hiervoor wordt er beroep gedaan op monitoren die als vrijwilliger worden aangesteld. 

    • Vandererven Christophe, Vierde schepen

      • Communicatie & inspraak

        • Persberichten

          Goedgekeurd

          Wekelijks worden persberichten verspreid. Deze worden vooraf voorgelegd aan het college van burgemeester en schepenen ter goedkeuring.

      • Mobiliteit en verkeersveiligheid

        • Tijdelijk verkeersreglement - Kermis Anzegem Dorp 2024

          Goedgekeurd

          Kermis Anzegem Dorp 2024 - eerste weekend september - van vrijdag 30 augustus 2024 tem dinsdag 3 september 2024. Er wordt een tijdelijk verkeersreglement voorzien.

        • Doortocht-bepijling en tijdelijk verkeersreglement - Engeldreef - zondag 8 september 2024 - 30ste Prutsketochten - De Textieltrekkers Vichte

          Goedgekeurd

          Het college neemt kennis en geeft toelating voor de doortocht en bepijling van de 30ste editie van de Prutsketochten (9 wandelingen) vanuit het Gemeentepunt - De Textieltrekkers op zondag 8 september 2024. In de Engeldreef wordt extra parkeergelegenheid voorzien door het invoeren van eenrichtingsverkeer, vanaf de Heirbaan waarbij fietsers in beide rijrichtingen mogen rijden. Er wort een tijdelijk verkeersreglement voorzien.

    • Demets Davy, Vijfde schepen

      • Omgeving

        • Vergund geacht bijgebouw - Tiegemberg 5, 8573 Anzegem

          Goedgekeurd

          Het college neemt akte van het vergund geacht bijgebouw bij een woning gelegen Tiegemberg 5, 8573 Anzegem. 

      • Natuur en klimaat

        • Subsidies bewoonde zwaluwnesten 2024

          Goedgekeurd

          Het college keurt de subsidies voor het in stand houden van bewoonde zwaluwnesten van 2024 goed (16 dossiers, 380 euro in totaal).

  • D-punt

    • Degroote Louis, Eerste schepen

      • Erediensten

        • Kerkfabriek Sint-Petrus: kennisname notulen zitting van 18 juli 2024

          Ter kennis genomen

          Het college neemt kennis van de notulen van de kerkraad van 18 juli 2024 van de kerkfabriek Sint-Petrus.

        • Kerkfabriek Sint-Theresia: kennisname notulen zitting van 17 juli 2024

          Ter kennis genomen

          Het college neemt kennis van de notulen van de kerkraad van 17 juli 2024 van de kerkfabriek Sint-Theresia.

      • Financiën

        • Openbaarheid van bestuur

          Ter kennis genomen

          Het college neemt kennis van de beslissing van de Algemeen Directeur waarbij  ingegaan wordt op een vraag  tot openbaarheid van bestuur.

    • Van Marcke Pauline, Derde schepen

      • Administratieve organisatie

        • Kennisname burgemeesterbesluiten

          Ter kennis genomen

          Het college neemt kennis van de besluiten genomen door de burgemeester van maandag 12 augustus 2024 tot en met zondag 18 augustus 2024.

        • Inzage

          Ter kennis genomen

          Raadsleden hebben het recht om bestuursdocumenten op te vragen. Het college neemt kennis van de poststukken die digitaal ontsloten worden naar de raadsleden.

      • Personeel

        • Kennisgeving van de besluiten van de algemeen directeur inzake het dagelijks personeelsbeheer

          Goedgekeurd

          Het college neemt kennis van de besluiten van de algemeen directeur inzake het dagelijks personeelsbeheer van 20 augustus 2024.

Namens College van burgemeester en schepenen,

Sonja Nuyttens
Algemeen directeur

Gino Devogelaere
Burgemeester