Terug
Gepubliceerd op 22/09/2022

Besluitenlijst  Vast Bureau

wo 14/09/2022 - 16:00 Vergaderzaal 1 (voormalige zaal Escobox)- Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 7 september 2022

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 7 september 2022 wordt goedgekeurd.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 13 september 2022.

    • Vraag Fedasil tot creatie bijkomende opvangplaatsen

      Goedgekeurd

      Naar aanleiding van de verhoogde instroom van verzoekers om internationale bescherming stelt Fedasil de vraag aan OCMW's naar de creatie van nieuwe opvangplaatsen. Het Vast Bureau beslist hierop niet in te gaan.

    • Verwerkersovereenkomst i.k.v. gegevensdeling W13 en deelgenoten

      Goedgekeurd

      Het vast bureau sluit een verwerkersovereenkomst af i.k.v. de gegevensdeling met W13 en deelgenoten.

    • Aanpassing selectieprocedure deeltijds (8/38), tijdelijk maatschappelijk werker

      Goedgekeurd

      Het vast bureau wijzigt de selectieprocedure voor de tijdelijke, deeltijdse functie (8/38) van maatschappelijk werker.

    • Aanstelling 2 functies schoonma(a)k(st)er

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt 2 schoonma(a)k(st)ers aan (onbepaalde duur- deeltijds/voltijds).

Namens Vast Bureau,

Sonja Nuyttens
Algemeen directeur

Gino Devogelaere
Burgemeester - voorzitter