Terug
Gepubliceerd op 22/10/2021

Besluitenlijst  Vast Bureau

wo 13/10/2021 - 20:00 raadzaal van het hoofdgemeentehuis, de Vierschaar 1 te Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 6 oktober 2021

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 6 oktober 2021 wordt goedgekeurd.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 12 oktober 2021.

    • Vacantverklaring 2 functies schoonma(a)k(st)er

      Goedgekeurd

      Het vast bureau verklaart 2 functies van schoonma(a)k(st)er vacant (bepaalde duur - 6 maanden) en publiceert de vacatures extern.

Namens Vast Bureau,

Sonja Nuyttens
Algemeen directeur

Gino Devogelaere
Burgemeester - voorzitter