Terug
Gepubliceerd op 02/12/2021

Besluitenlijst  Vast Bureau

wo 24/11/2021 - 20:00 raadzaal van het hoofdgemeentehuis, de Vierschaar 1 te Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 17 november 2021

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 17 november 2021 wordt goedgekeurd.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 23 november 2021.

    • Ontslag schoonmaakster

      Goedgekeurd

      Het vast bureau aanvaardt het ontslag van een schoonmaakster.

    • Aanstelling deeltijdse schoonma(a)k(st)er voor de Poetsdienst (contract 6 maanden)

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt een deeltijdse schoonmaakster aan (contract 6 maanden).

Namens Vast Bureau,

Sonja Nuyttens
Algemeen directeur

Gino Devogelaere
Burgemeester - voorzitter