Thu 20/02/2025 - 14:00 Vergaderzaal 1 - Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
Het verslag van het vast bureau van 13 februari 2025 wordt goedgekeurd.
Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.
Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 18 februari 2025.
Het vast bureau beslist de nieuwe personeelsleden uit te nodigen op de eedaflegging.
Het vast bureau verleent mandaat aan de gemeente om voor rekening van het OCMW Anzegem een plaatsingsprocedure voor een samengevoegde opdracht te organiseren tot aankopen en afvoeren op afroep van diverse bouwmaterialen voor kalenderjaar 2025 en mogelijke verlenging voor het kalenderjaar 2026. Het vast bureau keurt de lastvoorwaarden, de raming en de gunningswijze goed.
Het vast bureau neemt kennis van de tijdige, geldige kandidaturen voor de intern vacant geplaatste functie van deeltijds (20u) schoonmaker/schoonmaakster onbepaalde duur voor het onderhoud van patrimonium.
Het Vast Bureau beslist om een nieuwe vrijwilliger aan te stellen.
Het vast bureau stelt een maatschappelijk werker tijdelijk (projectbasis) aan.