Terug
Gepubliceerd op 26/09/2025

Besluitenlijst  Vast Bureau

do 18/09/2025 - 09:00 Vergaderzaal 1 - Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 11 september 2025

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 11 september 2025 wordt goedgekeurd.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 16 september 2025.

    • Aanstellen van een beëdigd landmeter-expert voor opmaak schattingsverslagen en meetplannen – Goedkeuring verlenen mandaat aan gemeente, lastvoorwaarden en gunningswijze

      Goedgekeurd

      Het vast bureau verleent mandaat aan de gemeente Anzegem om voor rekening van OCMW Anzegem een gezamenlijke opdracht te organiseren voor een looptijd tot en met 31 december 2026, met de mogelijkheid de opdracht 2 keer met 1 jaar te verlengen, voor het aanstellen van een beëdigd landmeter-expert voor opmaak schattingsverslagen en meetplannen. Het vast bureau keurt de lastvoorwaarden, de raming en de gunningswijze goed.

    • Sluitingsdagen administratieve diensten 2026

      Goedgekeurd

      Het vast bureau bepaalt jaarlijks de sluitingsperiodes van de administratieve diensten.

    • Sluitingsdagen Poetsdienst en Maaltijdbedeling Sociaal Huis 2026

      Goedgekeurd

      Het college bepaalt jaarlijks de sluitingsperiodes van de Poetsdienst en maaltijdbedeling Sociaal Huis.

Namens Vast Bureau,

Pauline Everaert
Waarnemend algemeen directeur

Pauline Van Marcke
Burgemeester