Terug
Gepubliceerd op 18/01/2024

Besluitenlijst  Vast Bureau

wo 10/01/2024 - 16:00 Vergaderzaal 1 - Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 20 december 2023

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 20 december 2023 wordt goedgekeurd.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur (28 december 2023)

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 28 december 2023.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur (3 januari 2024)

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 3 januari 2024.

    • Regionale samenwerkingsovereenkomst VDAB - lokale besturen/W13: stand van zaken en actieplan 2024

      Ter kennis genomen

      Het Vast Bureau neemt kennis van het actieplan voor 2024. Dit n.a.v. de uitvoering van de samenwerkingsovereenkomst tussen VDAB West-Vlaanderen, de lokale besturen van onze regio en W13 die begin 2023 goedgekeurd werd door de OCMW-raad. 

    • Toetreding en Samenwerking Digitaal Vlaanderen in kader van digitaal tekenen en verzenden

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau gaat akkoord met de toetredings- en samenwerkingsovereenkomsten met Digitaal Vlaanderen in het kader van Digitaal tekenen en verzenden. Deze toetredings- en samenwerkingsovereenkomsten zorgen ervoor dat er met MAGDA kan gewerkt worden.

Namens Vast Bureau,

Sonja Nuyttens
Algemeen directeur

Gino Devogelaere
Burgemeester