Terug
Gepubliceerd op 10/10/2025

Besluitenlijst  Vast Bureau

do 02/10/2025 - 14:00 Vergaderzaal 1 - Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 25 september 2025

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 25 september 2025 wordt goedgekeurd.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 30 september 2025.

    • Agenda OCMW-raad 14 oktober 2025: vaststelling

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de agenda OCMW-raad 14 oktober 2025 zoals voorgesteld door de Voorzitter.

    • Raamovereenkomst ‘Kantoormeubilair – oktober 2025’ – Goedkeuring instap

      Goedgekeurd

      Het vast bureau beslist deel te nemen aan de raamovereenkomst ‘Kantoormeubilair – oktober 2025’ van aankoopcentrale Creat (Farys), voor een periode van 4 jaar met ingang van 18 oktober 2025. 

    • Retributies 't Winkelke

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau keurt de tijdelijke tarieven en inningswijzen van de verkoop van goederen in de werking van de Sociale Kruidenier 't Winkelke goed. Deze tarieven gaan in van zodra 't Winkelke de deuren opent op de nieuwe locatie in het Buurthuis (Schaagstraat 1). 

Namens Vast Bureau,

Pauline Everaert
Waarnemend algemeen directeur

Pauline Van Marcke
Burgemeester