Terug
Gepubliceerd op 17/07/2025

Besluitenlijst  Vast Bureau

do 10/07/2025 - 15:00 Vergaderzaal 1 - Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 3 juli 2025

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 3 juli 2025 wordt goedgekeurd.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 10 juli 2025.

    • Verder bejaardenwoning Sint-Arnolduslaan 6 als doorgangswoning Kracht.Wonen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau ging ermee akkoord om tijdelijk bejaardenwoning 6 als doorgangswoning in te zetten voor Kracht.Wonen en het bestaande reglement doorgangswoningen toe te passen en dit tot juli 2025.

    • Aktename beëindiging tewerkstelling artikel 60§7

      Goedgekeurd

      Het vast bureau beslist om het contract van een personeelslid i.k.v. art.60§7 wet M.I. te beëindigen.

Namens Vast Bureau,

Pauline Everaert
Waarnemend algemeen directeur

Pauline Van Marcke
Burgemeester