Terug
Gepubliceerd op 17/05/2023

Besluitenlijst  Vast Bureau

wo 10/05/2023 - 16:00 Vergaderzaal 1 - Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 3 mei 2023

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 3 mei 2023 wordt goedgekeurd.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 9 mei 2023.

    • Leveren van maaltijden in het kader van de huis-aan-huisbedeling Sociaal Huis van 1 september 2023 tot en met 31 augustus 2025 – Goedkeuring starten procedure en lijst uit te nodigen firma’s

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau duidt de uit te nodigen ondernemers aan om tegen de vastgelegde limiettermijn een offerte in te dienen. 

    • Toelating geven tot het vernietigen van bestuursdocumenten

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau beslist om toelating te geven voor het vernietigen van bestuursdocumenten waarvan de administratief-juridische bewaartermijn is verstreken.

    • Jaarrekening 2022 - kennisgeving financiële kengetallen

      Ter kennis genomen

      Het Vast Bureau neemt kennis van het ontwerpschema ‘Staat van het financieel evenwicht op 31 december 2022’ van de geconsolideerde jaarrekening 2022 en van het gevolg op het financieel evenwicht van de integratie van die jaarrekening 2022 in de lopende meerjarenplanaanpassing na overdracht investeringskredieten.

    • Personeelsformatie

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de beperkte aanpassing van de personeelsformatie en verleent gunstig advies.

Namens Vast Bureau,

Sonja Nuyttens
Algemeen directeur

Gino Devogelaere
Burgemeester