Terug
Gepubliceerd op 24/07/2025

Besluitenlijst  Vast Bureau

wo 16/07/2025 - 14:00 Vergaderzaal 1 - Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 10 juli 2025

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 10 juli 2025 wordt goedgekeurd.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 15 juli 2025.

    • Interne aanstelling deeltijdse uren schoonmaak dienstenchequebedrijf

      Goedgekeurd

      Het vast bureau stelt een intern personeelslid bijkomend deeltijds (10u) aan voor onbepaalde duur in de functie van schoonmaak binnen het dienstenchequebedrijf. 

Namens Vast Bureau,

Pauline Everaert
Waarnemend algemeen directeur

Pauline Van Marcke
Burgemeester