Terug
Gepubliceerd op 27/10/2022

Besluitenlijst  Vast Bureau

wo 19/10/2022 - 16:00 Zaal Escobox- Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 12 oktober 2022

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 12 oktober 2022 wordt goedgekeurd.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 18 oktober 2022.

    • Aanstelling vrijwilligers - huiswerkklas

      Goedgekeurd

      Kandidaat-vrijwilligers boden zich aan en werden bereid gevonden om vrijwilligerswerk uit te voeren als medewerker huiswerkklas bij het Sociaal Huis en worden geëngageerd via een vrijwilligersovereenkomst.

    • stopzetting opnameovereenkomst assistentiewoning

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau neemt kennis van de brief van een bewoner van de assistentiewoningen in residentie Heirweghe waarin deze vraagt om haar opnameovereenkomst te beëindigen, omwille van verhuis naar het rusthuis. Het Vast Bureau aanvaardt dit.

    • Uitbreiding contract schoonmaakster

      Goedgekeurd

      Het vast bureau breidt een arbeidscontract van een schoonmaakster uit met 4u/week voor onbepaalde duur.

    • Minimale levering aardgas

      Ter kennis genomen

      De OCMW raad van 12 november 2019 besliste om in te stappen in het systeem van de minimale levering aardgas.

      Het vast bureau neemt akte van het hernieuwde instappen in de minimale levering budgetmeter aardgas.  

Namens Vast Bureau,

Sonja Nuyttens
Algemeen directeur

Gino Devogelaere
Burgemeester - voorzitter