Wed 28/02/2024 - 16:30 Vergaderzaal 1 - Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
Het verslag van het college van burgemeester en schepenen van 21 februari 2024 wordt goedgekeurd.
Gelet op de klachten beslist het college om een schrijven te richten aan de organisatoren en te vragen om bij een volgende editie aandacht te hebben voor de veroorzaakte overlast evenals voor het voorzien in parkeerfaciliteiten.
Het college neemt kennis van de agenda gemeenteraad 12 maart 2024 zoals voorgesteld door de Voorzitter.
Het college keurt het gemeentelijk aandeel ten bedrage van 820.279,38 euro incl. BTW goed en machtigt Aquafin een overeenkomst te sluiten met Wegenbouw Ivan Vuylsteke.
Het college gunt de opdracht aan het maatwerkbedrijf met de economisch meest voordelige offerte (op basis van de prijs).
Het college gunt de opdracht aan de ondernemer met de economisch meest voordelige (op basis van de prijs) offerte.
Het college neemt kennis van het voorstel om het APV, deel afval, te updaten en beslist om dit voor te leggen aan de gemeenteraad.
Het college gaat in op de vraag van een landmeetbureau om toegang te krijgen tot de oude kerk in Vichte om deze als test volledig in te scannen.
Het college beslist om een jaarlijks onderhoud van de septische putten in te plannen voor het patrimonium.
Het college keurt, als budgetbeheerder, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.
De financieel directeur is in volle onafhankelijkheid verantwoordelijk voor de inning van de ontvangsten. Het college van burgemeester en schepenen viseert het dwangbevel en verklaart het uitvoerbaar waardoor de financieel directeur het kan uitvaardigen.
Het college beslist om aan opvanginitiatief Zeppelin van de zorggroep Heilig Hart toe te staan om in hun brandprocedure de sporthal van Anzegem als evacuatiepunt te voorzien.
Het college past de bestelbon aan voor het aankopen van een geluidsinstallatie met middelen van het noodfonds.
Het schepencollege neemt kennis van de afhandeling van de klacht tegen de Buitenschoolse Kinderopvang.
Het college heeft kennisgenomen van de gewijzigde datum en locatie voor de infoavond in de zomervakantie. Deze infoavond zal plaatsvinden op maandag 8 juli in de Mensinde in Tiegem, aanvang om 19u30.
De aanvraag 80u stage in KC Schildpad met ingang op woensdag 6 maart 2024 wordt goedgekeurd.
De stage zal plaats vinden tijdens de paasvakantie en op woensdagmiddagen.
Het college neemt kennis van de besluiten van de algemeen directeur inzake het dagelijks personeelsbeheer van 27 februari 2024.
Het college verklaart de voltijdse functie van technisch assistent (Groendienst) vacant.
Het college verlengt de werfreserve voor de functie van schoonmaker/schoonmaakster voor de duur van 6 maanden.
Het college van burgemeester en schepenen is akkoord met de inzet van een nieuwe wijkwerker binnen de Bibliotheek.
Het college aanvaardt het ontslag van een technisch assistent.
Het college voorziet één diplomauitreiking met receptie voor de tiener techniekacademie op 6 maart 2024 in Anzegem. De receptie in Vichte wordt geannuleerd wegens het bedrijfsbezoek. De kinderen krijgen echter allen hun diploma en een kleine attentie.
Het college gaat akkoord met het voorstel voor het bord voor de hondenloopzone.
Het college beslist in te schrijven op de subsidie-oproep van de provincie West-Vlaanderen 'digitaal informatiebeheer' via een samenwerkingsovereenkomst, samen met twee andere gemeenten om gezamenlijk in te tekenen op voormelde subsidie-oproep.
Het college gaat akkoord om externe expertise in te schakelen teneinde de applicaties mbt Technische en Financiële Diensten optimaal te laten functioneren in het gemeentepunt.
Het college beantwoordt de vraag van een raadslid voor de aanleg van een zebrapad aan NGP ter hoogte van de nieuwe bushaltes van de Lijn.
Het college behandelt een verzoek van een notaris tot splitsing van percelen.
Het college behandelt een verzoek van een notaris tot splitsing van percelen.
Het college keurt een aanvraag goed tot afwijking op de geluidsnormen bij een muziekactiviteit op 27/04/2024.
Het college behandelt een verzoek van een notaris tot splitsing van percelen.
Het college keurt een aanvraag goed tot afwijking op de Vlaamse geluidsnormen bij een muziekactiviteit op 16/03/2024.
Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2023145578 – O/2023/243 - herbouwen bijgebouw gelegen Smeierstraat 2, 8572 Anzegem.
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2023145578
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: herbouwen bijgebouw
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Smeierstraat 2, 8572 Anzegem - kadastraal bekend: 34019A0456/00D000
De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:
De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61
De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:
Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:
Koning Leopold III-laan 41
8200 Brugge
Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .
Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.
Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem.
Vermeld in het beroepschrift het volgende:
- je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
- de volgende referentie: Project OMV_2023145578
- de redenen waarom je beroep aantekent;
- een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
- of je gehoord wenst te worden.
Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.
Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2023164568 – O/2023/269 - slopen woning en berging + bouwen garage gelegen Harelbekestraat 54, 8570 Anzegem.
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2023164568
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: slopen woning en berging + bouwen garage
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Harelbekestraat 54, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34038A0111/00Z000
De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:
De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61
De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:
Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:
Koning Leopold III-laan 41
8200 Brugge
Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .
Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.
Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem.
Vermeld in het beroepschrift het volgende:
- je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
- de volgende referentie: Project OMV_2023164568
- de redenen waarom je beroep aantekent;
- een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
- of je gehoord wenst te worden.
Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.
Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2023166597 – O/2023/264 - aanleg oprit en plaatsen carport met berging gelegen Holstraat 48, 8570 Anzegem.
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2023166597
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: aanleg oprit en plaatsen carport met berging
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Holstraat 48, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34002D0356/00W000
De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:
De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61
De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:
Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:
Koning Leopold III-laan 41
8200 Brugge
Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .
Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.
Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem.
Vermeld in het beroepschrift het volgende:
- je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
- de volgende referentie: Project OMV_2023166597
- de redenen waarom je beroep aantekent;
- een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
- of je gehoord wenst te worden.
Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.
Het college beslist een subsidieproject aan te vragen bij de provincie in het kader van "Gemeente voor de Toekomst" voor de organisatie van een klimaattafel in een wijk.
Het college kent een jaarvergunning 2024 toe voor het uitvoeren van korte, dringende werken aan Nv Anrob.
Het college kent een financieel ruggensteuntje toe aan de organisatie VZW Bedevaart naar de graven aan de IJzer.
Het college kent een geldelijke ondersteuning goed voor de organisatie van een stratenloop in het Schaliënhof.
Het college geeft toelating aan een student om een stage uit te voeren in het gemeentelijk onderwijs.
Wekelijks worden persberichten verspreid. Deze worden vooraf voorgelegd aan het college van burgemeester en schepenen ter goedkeuring.
Het college verleent inzage in het dossier Winvorm mbt aanstelling architect voor schip St-Janskerk.
Het college kent bij de heropening van een zaak een Anzegembon toe.
Op zondag 10 maart 2024 organiseren de Kasterse Old Tractor Friends een rondrit met landbouwvoertuigen met doortocht in Anzegem en met tractorwijding in de Zandstraat (Avelgem). Er wordt verzameld in de Zonnestraat. Van 9u tot 11u wordt de Zonnestraat afgesloten voor elke bestuurder in beide rijrichtingen, uitgezonderd organisatie en deelnemers. Er wordt een tijdelijk verkeersreglement voorzien.
Het college neemt kennis van de besluiten genomen door de burgemeester van maandag 19 februari 2024 tot en met zondag 25 februari 2024.
Raadsleden hebben het recht om bestuursdocumenten op te vragen. Het college neemt kennis van de poststukken die digitaal ontsloten worden naar de raadsleden.
Het college neemt kennis van de melding van een vrijwilliger die zijn vrijwilligersengagement wenst stop te zetten.
Het college neemt kennis van de stakingsaanzegging van ACOD op 8 maart 2024.
Het college heeft kennisgenomen van de aanvraag van de bouwfirma Govaere voor het uitvoeren van nachtelijke werkzaamheden werf Ingooigemplaats 56 op 7 of 8 maart 2024. Er wordt toelating gegeven via een besluit van de burgemeester.
Het college neemt kennis van de beslissing van de Algemeen Directeur waarbij ingegaan wordt op de vraag om een kopie te ontvangen van de omgevingsvergunning OMV_2022038745.
Het college neemt kennis van het verslag van de gecoro van 7 december 2023.
Het college neemt kennis van de onvolledigheidsverklaring van de omgevingsaanvraag Project OMV_2024013303 – O/2024/18 Julie Decuypere, Sint-Dierikserf 2, 8570 Anzegem voor regularisatie carport, gelegen Sint-Dierikserf 2, 8570 Anzegem
Het college neemt kennis van het openbaar onderzoek voor het omgevingsproject OMV_2023173605 – O/2024/14 bouwen van een ééngezinswoning, gelegen Bietenstraat 15 - 8570 Anzegem
Kadastraal gekend: 6de afdeling, sectie B, nummer 0044H 2
Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen met als onderwerp: bouwen van een ééngezinswoning
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2023173605
Periode openbaar onderzoek: 28 februari 2024 tot en met 28 maart 2024
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen en milieuhandelingen, kort samengevat: bouwen van een ééngezinswoning
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Bietenstraat 15 8570 Anzegem
De overheid die bevoegd is voor de vergunningsaanvraag: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de aanvraag ter inzage ligt:
De aanvraag ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de aanvraag tijdens het openbaar onderzoek ook digitaal raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61
De mogelijkheid om standpunten, opmerkingen en bezwaren in te dienen over de vergunningsaanvraag:
De bezwaren of opmerkingen over de aanvraag kunnen aangetekend of tegen ontvangstbewijs worden ingediend bij het college van burgemeester en schepenen, De Vierschaar 1, 8570 Anzegem, of (bij voorkeur) digitaal via het omgevingsloket https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek (Project OMV_2023173605) vóór het einde van het openbaar onderzoek.
Het college neemt kennis van het openbaar onderzoek voor het omgevingsproject OMV_2023163920 – O/2023/281 functiewijziging van landbouw naar wonen en verbouwen woning, gelegen Wortegemsesteenweg 48 - 8570 Anzegem, kadastraal gekend: 1e afdeling, sectie D, nrs. 0033A en 0032C.
Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen met als onderwerp: functiewijziging van landbouw naar wonen en verbouwen woning
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2023163920
Periode openbaar onderzoek: 4 maart 2024 tot en met 2 april 2024
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: functiewijziging van landbouw naar wonen en verbouwen woning
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Wortegemsesteenweg 48 8570 Anzegem
De overheid die bevoegd is voor de vergunningsaanvraag: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de aanvraag ter inzage ligt:
De aanvraag ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de aanvraag tijdens het openbaar onderzoek ook digitaal raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61
De mogelijkheid om standpunten, opmerkingen en bezwaren in te dienen over de vergunningsaanvraag:
De bezwaren of opmerkingen over de aanvraag kunnen aangetekend of tegen ontvangstbewijs worden ingediend bij het college van burgemeester en schepenen, De Vierschaar 1, 8570 Anzegem, of (bij voorkeur) digitaal via het omgevingsloket https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek (Project OMV_2023163920) vóór het einde van het openbaar onderzoek.
Het college neemt kennis van het onderzoek scheidingsmuren of muren die in aanmerking komen voor gemene eigendom voor het omgevingsproject OMV_2024007999 – O/2024/15 voor herbouw van een eengezinswoning en nieuwbouw van een bureau, gelegen Kasterstraat 13, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 4e afdeling (Kaster), sectie A, nr. 0118D2 en 1e afdeling (Anzegem), sectie E, nr. 0315T.
Het college neemt kennis van de stilzwijgende aktename door het Vlaams Omgevingsloket van project :
Referentie omgevingsloket: OMV_2024013999 (2024/25)
Voorwerp van de melding: exploiteren van een inrichting klasse 3 (ondergrondse propaangastank bij woning)
Ligging van het voorwerp van de melding: Neerbeekstraat 4, 8572 Anzegem
Naam van de aanvrager of exploitant: Eva Vanclooster, Neerbeekstraat 6, 8572 Anzegem
Beroepsmogelijkheid
U kan tegen de stilzwijgende aktename een verzoekschrift tot schorsing en/of vernietiging indienen bij de Raad voor Vergunningsbetwistingen op het volgende adres:
Raad voor Vergunningsbetwistingen
p/a Dienst van de Bestuursrechtscolleges
Koning Albert II-laan 35 bus 81
1030 Brussel
U doet dit op straffe van onontvankelijkheid per beveiligde zending (dit is per aangetekende brief of door neerlegging ter griffie) binnen een vervaltermijn van 45 dagen die ingaat de dag na de betekening van deze beslissing.
Het verzoekschrift wordt in vijfvoud ingediend, namelijk één origineel en vier afschriften (fotokopies of een digitale kopie). Gelijktijdig met de indiening van het verzoekschrift stuurt u een afschrift van het verzoekschrift ter informatie aan de verwerende partij (dit is de overheid die de beslissing genomen heeft).
U bent een rolrecht verschuldigd van:
- 200 euro bij het indienen van een verzoekschrift tot vernietiging;
- 100 euro bij het indienen van een verzoekschrift tot schorsing of tot schorsing wegens uiterst dringende noodzakelijkheid.
U betaalt het rolrecht binnen een termijn van 15 dagen, die ingaat de dag na deze van de betekening van het verzoek daartoe door de griffier van de Raad. Als het bedrag niet binnen de termijn van 15 dagen is gestort wordt het beroep niet-ontvankelijk verklaard.
Meer info
De procedure voor de Raad van Vergunningsbetwistingen wordt geregeld in
- het decreet van 4 april 2014 betreffende de organisatie en de rechtspleging van sommige Vlaamse bestuursrechtscolleges,
- het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning
- het besluit van de Vlaamse Regering van 16 mei 2014 houdende de rechtspleging voor sommige Vlaamse Bestuursrechtscolleges.
Meer info vindt u op de website van de Raad voor Vergunningsbetwistingen. (http://www.dbrc.be/vergunningsbetwistingen)
Het college neemt kennis van het openbaar onderzoek voor het omgevingsproject OMV_2024025699 – O/2024/38 functiewijziging van 1 kamer naar tattoozaak + aanleg parking, gelegen Borreberg 42 - 8570 Anzegem
Kadastraal gekend: 1ste afdeling, sectie C, nummer 0034D2 en 0034N
Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen met als onderwerp: functiewijziging van 1 kamer naar tattoozaak + aanleg parking
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2024025699
Periode openbaar onderzoek: 28 februari 2024 tot en met 28 maart 2024
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen en milieuhandelingen, kort samengevat: functiewijziging van 1 kamer naar tattoozaak + aanleg parking
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Borreberg 42 8570 Anzegem
De overheid die bevoegd is voor de vergunningsaanvraag: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de aanvraag ter inzage ligt:
De aanvraag ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de aanvraag tijdens het openbaar onderzoek ook digitaal raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61
De mogelijkheid om standpunten, opmerkingen en bezwaren in te dienen over de vergunningsaanvraag:
De bezwaren of opmerkingen over de aanvraag kunnen aangetekend of tegen ontvangstbewijs worden ingediend bij het college van burgemeester en schepenen, De Vierschaar 1, 8570 Anzegem, of (bij voorkeur) digitaal via het omgevingsloket https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek (Project OMV_2024025699) vóór het einde van het openbaar onderzoek.