Thu 16/01/2025 - 14:30 Vergaderzaal 1 - Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
Het verslag van het college van burgemeester en schepenen van 9 januari 2025 wordt goedgekeurd.
Het college beslist om het voorstel groenplan in het omgevingdossier OMV_2024046245 voor zonevreemde functiewijziging van landbouw naar wonen met woningbijgebouwen + kantoor voor vrij beroep en uitbreiden woning, slopen bijgebouwen, herbouwen van twee bijgebouwen en heraanleg van verhardingen gelegen te Stientjesstraat 21 te 8570 Anzegem goed te keuren.
Het college beslist om de groenwaarborg van het omgevingsdossier met projectnummer OMV_2024098843 - 2024/174 terug te geven nadat door het gemeentebestuur vastgesteld werd dat de last in natura werd uitgevoerd.
Het college behandelt een verzoek van een notaris tot splitsing van percelen.
Het college behandelt een verzoek van een notaris tot splitsing van percelen.
Het college verleent/weigert een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2024003842 – O/2024/191 - herbestemming schipdeel Sint-Jan-de-Doperkerk tot publieke tuin gelegen De Vierschaar 2, 8570 Anzegem.
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2024003842
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: herbestemming schipdeel Sint-Jan-de-Doperkerk tot publieke tuin
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: De Vierschaar 2, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34002E0126/00B000
De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:
De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61
De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:
Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:
Koning Leopold III-laan 41
8200 Brugge
Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .
Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.
Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem.
Vermeld in het beroepschrift het volgende:
- je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
- de volgende referentie: Project OMV_2024003842
- de redenen waarom je beroep aantekent;
- een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
- of je gehoord wenst te worden.
Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.
Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2024127717 – O/2024/200 - Bijstelling verkaveling lot 1 gelegen Stampkotmolenerf 11, 8572 Anzegem.
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2024127717
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: Bijstelling verkaveling lot 1
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Stampkotmolenerf 11, 8572 Anzegem - kadastraal bekend: 34019A0678/00R00034019A0678/00K00034019A0678/00H00034019A0678/00M00034019A0678/00E00034019A0678/00C00034019A0678/00A00034019A0678/00G00034019A0678/00L00034019A0678/00F00034019A0678/00P00034019A0678/00S00034019A0678/00B00034019A0678/00D000
De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:
De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61
De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:
Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:
Koning Leopold III-laan 41
8200 Brugge
Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .
Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.
Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem.
Vermeld in het beroepschrift het volgende:
- je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
- de volgende referentie: Project OMV_2024127717
- de redenen waarom je beroep aantekent;
- een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
- of je gehoord wenst te worden.
Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.
Publiektoelichting
Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2024065912 – O/2024/107 - bijbouwen autobergplaats + renoveren veranda + aanleg zwembad. gelegen Kortestraat 4, 8570 Anzegem
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2024065912
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: bijbouwen autobergplaats + renoveren veranda + aanleg zwembad.
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Kortestraat 4, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 34002C0094/00C00034002C0091/00B00034002C0093/00C000
De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:
De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61
De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:
Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:
Koning Leopold III-laan 41
8200 Brugge
Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .
Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.
Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem.
Vermeld in het beroepschrift het volgende:
- je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
- de volgende referentie: Project OMV_2024065912
- de redenen waarom je beroep aantekent;
- een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
- of je gehoord wenst te worden.
Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.
Het college verleent een omgevingsvergunning voor het omgevingsproject OMV_2024138972 – O/2024/222 voor uitbreiden van een loods gelegen Stientjesstraat 9a, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 1e afdeling (Anzegem), sectie F, nrs. 0486X, 0486Y en 0484H2.
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2024138972
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen, kort samengevat: uitbreiden van een loods
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag: Stientjesstraat 9a, 8570 Anzegem - kadastraal bekend: 1e afdeling (Anzegem), sectie F, nrs. 0486X, 0486Y en 0484H2.
De overheid die de beslissing heeft genomen: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de beslissing ter inzage ligt:
De beslissing ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de beslissing ook raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61
De mogelijkheid en de modaliteiten om beroep tegen de genomen beslissing in te stellen:
Je kan, als betrokken publiek, een beroep instellen tegen deze beslissing als je gevolgen ondervindt of waarschijnlijk gevolgen ondervindt van deze beslissing of als je een belang hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
Je zendt hiertoe een beroepschrift per aangetekende brief (of tegen ontvangstbewijs) naar de Deputatie van West-Vlaanderen, op het volgende adres:
Koning Leopold III-laan 41
8200 Brugge
Je kan ook een beroep instellen via het omgevingsloket: www.omgevingsloket.be .
Het beroep moet worden ingesteld binnen een termijn van dertig dagen die ingaat de dag na de eerste dag van de aanplakking van de beslissing.
Bezorg gelijktijdig bij beveiligde zending (bij aangetekende brief, of tegen ontvangstbewijs, of via het omgevingsloket) een afschrift van het beroepschrift aan de vergunningsaanvrager en het college van burgemeester en schepenen van Anzegem.
Vermeld in het beroepschrift het volgende:
- je naam en adres en het feit dat je een beroep instelt als lid van het betrokken publiek;
- de volgende referentie: Project OMV_2024138972
- de redenen waarom je beroep aantekent;
- een omschrijving van de gevolgen die je ondervindt of waarschijnlijk ondervindt van deze beslissing of het belang dat je hebt bij de besluitvorming over de afgifte van de omgevingsvergunning.
- of je gehoord wenst te worden.
Stort een dossiertaks van 100 euro op de rekening van de deputatie (BE21 0910 13 13 1203). Het ingescande bewijs van betaling voeg je toe als bijlage bij het beroep.
De teksten waarvan dit een bondige samenvatting is, vind je in artikel 53 van het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning en in het bijhorende besluit van de Vlaamse Regering van 27/11/2015.
Het college keurt de schuldvordering van het architectenbureau voor de prestaties gepresteerd voor de stabiliteitsstudie van de dakgewelven i.k.v. de opdracht 'Begeleiding project site gemeentepunt' goed.
Het college keurt de schuldvordering van het architectenbureau voor de prestaties bouwcoördinatie van december 2024 i.k.v. de opdracht 'Begeleiding project site gemeentepunt' goed.
Het college keurt de schuldvordering van het architectenbureau voor de prestaties architect van december 2024 i.k.v. de opdracht 'Begeleiding project site nieuw gemeentepunt' goed.
Het college beslist de plaatsingsprocedure te starten, de aankondiging van opdracht op nationaal niveau te publiceren en keurt de limiettermijn voor het indienen van een offerte goed.
Het college keurt de technische beschrijving, de raming en gunningswijze goed en gunt de opdracht aan de economisch meest voordelige inschrijver (op basis van de prijs).
Het college gunt de opdracht aan de enige inschrijver (op basis van de prijs).
Het college gunt de opdracht aan de ondernemer met de economisch meest voordelige regelmatige offerte (op basis van de beste prijs-kwaliteitsverhouding).
Het college van burgemeester en schepenen keurt de schuldvorderingen van het advocatenkantoor voor het juridisch advies i.k.v. de verkoop grond kerkfabriek in Kaster (naast Stampkotmolenerf) goed.
Het college keurt de wijziging van de lastvoorwaarden en de limiettermijn voor het indienen van offertes goed.
Het college keurt vorderingsstaten 4 (meerwerken) - 5 (oktober 2024) - 5 (meerwerken) - 6 (november 2024) - 6 (meerwerken) voor de opdracht 'Verbouwen deelgemeentehuis Tiegem tot jeugdlokalen - Perceel 1 (Ruwbouw)' goed.
Het college keurt vorderingsstaat vorderingsstaat 6 (november 2024) voor de opdracht 'Verbouwen deelgemeentehuis Tiegem tot jeugdlokalen - Perceel 2 (Technieken)' goed.
Het college keurt, als budgetbeheerder, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.
Het college treft een schikking met telecomoperaturen omtrent geschillen inzake belasting masten en pylonen verschillende dienstjaren.
Het college beslist over de keuze van het type en aantal logo’s die voorzien dienen te worden op de 3 nieuwe elektrische dienstfietsen.
Het college keurt het bestek nr. 2025/665, de raming, de plaatsingsprocedure, de uit te nodigen ondernemers en de uiterste termijn voor het indienen van een offerte goed. Dit is voor de periode van 1 april 2025 tot en met 31 maart 2026. Het betreft een gezamenlijke opdracht met OCMW Anzegem.
Na onderzoek blijkt een voormalig inwoner daadwerkelijk de gemeente verlaten te hebben om zich te vestigen op een nieuw adres zonder de vereiste aangifte gedaan te hebben. De plaats van de nieuwe verblijfplaats kon niet vastgesteld worden.
Het college keurt het proces-verbaal van definitieve oplevering voor de opdracht “Aanleg voetpaden in de Paul Wielemans- en Vlaschaardstraat en maken plantvakken in rijweg” goed.
Het college beslist de plaatsingsprocedure te starten en keurt de lijst van de uit te nodigen ondernemers om tegen de vastgestelde limiettermijn een offerte in te dienen goed.
Langs de Schaagstraat staat een oude stal gedeeltelijk op openbaar domein. Het college beslist de eigenaar aan te manen het openbaar domein vrij te maken, zodat de aanleg en gebruik van het fietspad niet gehinderd worden.
Het College neemt kennis van een aantal noodzakelijke aankopen/herstellingen ten behoeve van de dagdagelijkse exploitatie van het zwembad .
Het college keurt de locatie voor het plaatsen van deelfietsen ter hoogte van Vichteplaats goed. Voor Vichte station en Anzegem station kan gebruik gemaakt worden van de bestaande fietsenstallingen.
KLJ TieKaKeWa vraagt toestemming om het Mensindepark en de zaal te gebruiken voor hun jaarlijkse KLJ café in de zomervakantie.
Op zaterdag 15 februari 2025 gaat in het Gemeentepunt de nieuwjaarsreceptie Jeugd door. Er wordt een afwijking geluidsnormen toegestaan van zaterdag 15 februari 2025 om 19u tot zondag 16 februari 2025 om 2u
Het college verleent toelating aan een inwoner voor het plaatsen van laadkabels over het voetpad thv zijn woning en dit voor het opladen van een elektrisch of hybride voertuig.
Om de vier jaar wordt door loting een lijst van gezworenen opgesteld uit de kiezerslijsten.
De omzendbrief betreffende het opmaken van de lijst van gezworenen van de federale overheidsdienst Justitie schrijft voor dat de gemeentebesturen in januari moeten overgaan tot de loting van de gezworenen.
Het college neemt kennis van de aanvraag van toneelgroep De Schietspoele Vichte om naar aanleiding van hun toneelvoorstellingen in zaal GC De Stringe op zaterdag 8, zondag 9, woensdag 12, vrijdag 14 en zaterdag 15 februari 2025 publiciteit te mogen voorzien langs de gemeentewegen en aan te brengen op de gemeentelijke rasters aan de invalswegen en verleent toelating.
Het college keurt de aankoop van concessies en naamplaatjes op de begraafplaatsen goed.
Het college neemt een beslissing na een hoorzitting met een personeelslid.
Het college geeft toelating aan een raadslid om een vorming te volgen.
Het college neemt kennis van de organisatie van het ondernemerscafé (nieuwjaarsreceptie) ism Unizo Aktiv'O op 30 januari 2025 om 19u30. bij Puntgaaf - Dragonderdreef 22 - 8570 Anzegem en verstrekt een financiële tussenkomst.
Wekelijks worden persberichten verspreid. Deze worden vooraf voorgelegd aan het college van burgemeester en schepenen ter goedkeuring.
Het college verleent toelating voor het uitvoeren van de werken op openbaar domein, aangevraagd door De Watergroep, onder de gebruikelijke voorwaarden.
Het college verleent toelating voor het uitvoeren van de werken op openbaar domein, aangevraagd door De Watergroep, onder de gebruikelijke voorwaarden.
Het college verleent toelating voor het uitvoeren van de werken op openbaar domein, aangevraagd door Fluvius Leie-Schelde, onder de gebruikelijke voorwaarden.
Het college verleent toelating voor het uitvoeren van de werken op openbaar domein, aangevraagd door Wyre BV, onder de gebruikelijke voorwaarden.
Het college verleent toelating voor het uitvoeren van de werken op openbaar domein, aangevraagd door Fluvius Leie-Schelde, onder de gebruikelijke voorwaarden.
Het college verleent toelating voor het uitvoeren van de werken op openbaar domein, aangevraagd door Fluvius Leie-Schelde, onder de gebruikelijke voorwaarden.
Het college verleent toelating voor het uitvoeren van de werken op openbaar domein, aangevraagd door Fluvius Leie-Schelde, onder de gebruikelijke voorwaarden.
Het college neemt kennis en geeft toelating voor de doortocht van de 'Lichtwandeling vormelingen' een initiatief van Voca Sint-Jan Anzegem op zaterdag 25 januari 2025.
Het college neemt kennis van een initiatief van de dienst Opgroeien en Ontwikkelen van de VVSG namelijk een ontbijtsessie voor mandatarissen over het uitwerken van een beleid rond buitenschoolse opvang en activiteiten (BOA) in de gemeente. De schepen bevoegd voor onder meer Kinderopvang en Sport neemt deel aan de sessie in Gent op 3 april. De schepen bevoegd voor onder meer Onderwijs en Personeel neemt deel aan de sessie in Roeselare op 6 mei.
Het college neemt kennis van de beslissing van de Algemeen Directeur waarbij ingegaan wordt op de vraag om een kopie te ontvangen van de bezwaren in een omgevingsdossier.
Het college neemt kennis van het onderzoek scheidingsmuren of muren die in aanmerking komen voor gemene eigendom voor het omgevingsproject OMV_2024169144 – O/2024/268 voor aanleg van een oprit.
Het college neemt kennis van het onderzoek scheidingsmuren of muren die in aanmerking komen voor gemene eigendom voor het omgevingsproject OMV_2024142568 – O/2024/217 voor bouwen van een tuinhuis.
Het college neemt kennis van het openbaar onderzoek voor het omgevingsproject OMV_2024163516 – O/2024/248 bouwen van een carport met berging, gelegen Lendedreef 48, 8570 Anzegem - Kadastraal gekend: 6de afdeling, sectie AA, nummer 0281P
Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen met als onderwerp: bouwen van een carport met berging
Referentie omgevingsloket: Project OMV_2024163516
Periode openbaar onderzoek: 20 januari 2025 tot en met 18 februari 2025
Voorwerp van de aanvraag: Het uitvoeren van stedenbouwkundige handelingen en milieuhandelingen, kort samengevat: bouwen van een carport met berging
Ligging van het voorwerp van de vergunningsaanvraag:
De overheid die bevoegd is voor de vergunningsaanvraag: Het college van burgemeester en schepenen Anzegem.
De plaats waar de aanvraag ter inzage ligt:
De aanvraag ligt ter inzage bij de cluster Omgeving (dienst Ruimtelijke Ordening), op volgend adres:
Gemeentehuis Anzegem
De Vierschaar 1
8570 Anzegem
Je kan de aanvraag tijdens het openbaar onderzoek ook digitaal raadplegen op https://omgevingsloketinzage.omgeving.vlaanderen.be/
(helpdesk digitaal omgevingsloket: mail naar helpdesk.omgevingsvergunning@dxc.com of bel naar 015/45.45.91)
Er dient een afspraak gemaakt te worden voor inzage. Dit kan via https://www.anzegem.be/afspraak of via het nummer 056 69 44 61
De mogelijkheid om standpunten, opmerkingen en bezwaren in te dienen over de vergunningsaanvraag:
De bezwaren of opmerkingen over de aanvraag kunnen aangetekend of tegen ontvangstbewijs worden ingediend bij het college van burgemeester en schepenen, De Vierschaar 1, 8570 Anzegem, of (bij voorkeur) digitaal via het omgevingsloket https://www.omgevingsloket.be/omvPubliek/?openbaaronderzoek (Project OMV_2024163516) vóór het einde van het openbaar onderzoek.
Het college neemt kennis van de besluiten genomen door de burgemeester van maandag 6 januari 2025 tot en met zondag 12 januari 2025.
Raadsleden hebben het recht om bestuursdocumenten op te vragen. Het college neemt kennis van de poststukken die digitaal ontsloten worden naar de raadsleden.
Het college neemt kennis van de besluiten van de algemeen directeur inzake het dagelijks personeelsbeheer van 14 januari 2025.
Het college neemt kennis van het verslag van het vakbondoverleg van 7 januari 2025.
Het college neemt kennis van de teksten voor Aktiv februari 2025.