Terug
Gepubliceerd op 21/11/2025

Besluitenlijst  Vast Bureau

do 13/11/2025 - 14:00 Vergaderzaal 1 - Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 6 november 2025

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 6 november 2025 wordt goedgekeurd.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 12 november 2025.

    • Mondelinge vragen OCMW-raad 14 oktober 2025

      Goedgekeurd

      Het vast bureau beantwoordt de mondeling gestelde vragen die op 14 oktober 2025 door de raadsleden werden gesteld.

    • Stopzetting opnameovereenkomst assistentiewoning 10

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau gaat akkoord om de opnameovereenkomst van een bewoner te beëindigen.

    • Huuraanvraag en toewijs assistentiewoning Heirwege

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau beslist een aanvrager te noteren op de wachtlijst voor het huren van een assistentiewoning in de Residentie Heirwege. Het Vast Bureau gaat over tot toewijs van een leegstaande assistentiewoning te residentie Heirwege.

Namens Vast Bureau,

Pauline Everaert
Waarnemend algemeen directeur

Pauline Van Marcke
Burgemeester