Terug
Gepubliceerd op 30/09/2021

Besluitenlijst  Vast Bureau

wo 22/09/2021 - 16:00 raadzaal van het hoofdgemeentehuis, de Vierschaar 1 te Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 15 september 2021

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 15 september 2021 wordt goedgekeurd.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

    • Aanstelling deeltijdse schoonma(a)k(st)ers voor de Poetsdienst (contract 6 maanden)

      Goedgekeurd

       Het vast bureau stelt een deeltijdse schoonmaakster aan vanuit de werfreserve.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 21 september 2021.

    • Aanstelling vrijwilliger - huiswerkondersteuner, administratieve en logistieke hulp

      Goedgekeurd

      Het Sociaal Huis stelt een vrijwilliger aan   in  het kader van 'huiswerkondersteuning, administratieve en logistieke hulp'.

    • Digitale integratie (diverse calls: e-inclusie - gemeente zonder gemeentehuis - Digibanken)

      Goedgekeurd

      Het vast bureau beslist te participeren in een regionaal project rond E-inclusie en digibanken.

Namens Vast Bureau,

Sonja Nuyttens
Algemeen directeur

Gino Devogelaere
Burgemeester - voorzitter