Terug
Gepubliceerd op 23/07/2021

Besluitenlijst  Vast Bureau

wo 14/07/2021 - 16:00 raadzaal van het hoofdgemeentehuis, de Vierschaar 1 te Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 8 juli 2021

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 8 juli 2021 wordt goedgekeurd.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 13 juli 2021.

    • Consolidatie arbeidsongeval dd. 15 februari 2021

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van het arbeidsongeval van 15 februari 2021 overkomen aan een schoonmaakster waarbij er geen blijvende arbeidsongeschiktheid werd vastgesteld.

    • Mobiele telefonie – toewijzing mobiel toestel en/of data-abonnement

      Goedgekeurd

      Het Vast Bureau wijst een data-abonnement toe en gaat over tot de aankoop van een smartphone voor een medewerker.

    • verlof algemeen directeur

      Goedgekeurd

      Het college neemt kennis van het geplande verlof van de algemeen directeur en van de vervanging tijdens de verlofperiode.

    • Verkoop landbouwgronden OCMW - praktische afspraken openbare verkoop

      Goedgekeurd

      Het vast bureau besluit een voorstel aan het aangestelde notariskantoor te doen m.b.t. de timing en plaats van de fysieke openbare verkoop van de landbouwgronden OCMW.

Namens Vast Bureau,

Sonja Nuyttens
Algemeen directeur

Gino Devogelaere
Burgemeester - voorzitter