Terug
Gepubliceerd op 29/08/2025

Besluitenlijst  Vast Bureau

do 21/08/2025 - 14:00 Vergaderzaal 1 - Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 14 augustus 2025

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 14 augustus 2025 wordt goedgekeurd.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur (19 augustus 2025)

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 19 augustus 2025.

    • Aanpassing zitdagen mobiele dienstverlening Sociaal Huis

      Goedgekeurd

      Het vast bureau wijzigt het tijdstip mobiele dienstverlening vanuit Sociaal Huis voor Tiegem en Kaster van donderdagvoormiddag naar woensdagvoormiddag.

    • Aktename leegstand assistentiewoning 17

      Ter kennis genomen

      De assistentiewoning, gelegen Vichtsesteenweg 102 bus 17 - 8570 Anzegem staat momenteel leeg. Er wordt getracht deze weer te laten betrekken door bewoners. Er zijn voorlopig geen kandidaten op de wachtlijst.

    • W13 - bijdrage/financiering

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt het voorstel van bijdrageregeling van W13 voor de periode 2026-2031 goed alsook het voorstel voor de jaarlijkse factuur inzake Food Act 13.

Namens Vast Bureau,

Thijs Soens
Waarnemend algemeen directeur

Pauline Van Marcke
Burgemeester