Terug
Gepubliceerd op 07/02/2025

Besluitenlijst  Vast Bureau

do 30/01/2025 - 14:00 Vergaderzaal 1 - Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 23 januari 2025

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 23 januari 2025 wordt goedgekeurd.

    • Vacantverklaring deeltijdse uren schoonmaak - interne mobiliteit

      Goedgekeurd

      Het vast bureau verklaart intern een deeltijds contract (20u) onbepaalde duur vacant voor de functie van schoonmaker/schoonmaakster voor het onderhoud van patrimonium. Dit verloopt via een procedure van interne mobiliteit.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur

      Ter kennis genomen

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 28 januari 2025.

    • Agenda OCMW-raad 11 februari 2025: vaststelling

      Goedgekeurd mits aanpassing

      Het college neemt kennis van de agenda OCMW-raad 11 februari 2025 zoals voorgesteld door de Voorzitter.

    • Aanpassingswerken buurthuis in residentie Heirwege - Goedkeuring gunning

      Goedgekeurd

      Het vast bureau gunt de opdracht aan de ondernemer met de economisch meest voordelige offerte (op basis van de prijs).

    • Aanvragen jobschaduwen

      Ter kennis genomen

      Het VB neemt kennis van de e-mail waarin een aanvraag voor een jobschaduwdag ingediend werd voor 2 leerlingen van het Sint-Vincentiusinstituut te Anzegem, en dit binnen de Sociale Dienst van het OCMW van Anzegem.

Namens Vast Bureau,

Sonja Nuyttens
Algemeen directeur

Pauline Van Marcke
Aangewezen burgemeester