Terug
Gepubliceerd op 27/06/2025

Besluitenlijst  Vast Bureau

do 19/06/2025 - 14:00 Vergaderzaal 1 - Gemeentepunt - Heirbaan 73 - 8570 Anzegem
    • Goedkeuring verslag zitting 12 juni 2025

      Goedgekeurd

      Het verslag van het vast bureau van 12 juni 2025 wordt goedgekeurd.

    • Goedkeuring bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen

      Goedgekeurd

      Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.

    • Rapportering delegatie aanstellingsbevoegdheid algemeen directeur en kennisname verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 17 juni 2025.

    • Raamovereenkomst ‘Schoonmaak- en hygiënische producten – september 2025’ – goedkeuring instap

      Goedgekeurd

      Het vast bureau beslist deel te nemen aan de raamovereenkomst ‘Schoonmaak- en hygiënische producten – september 2025’ van aankoopcentrale Creat (Farys), voor een periode van 4 jaar met ingang van 1 september 2025.

    • Aktename beëindiging tewerkstelling artikel 60§7

      Goedgekeurd

      Het vast bureau beslist om het contract van een personeelslid i.k.v. art.60§7 wet M.I. te beëindigen.

    • Consolidatie arbeidsongeval dd. 18 september 2024

      Goedgekeurd

      Het vast bureau neemt kennis van het arbeidsongeval van 18 september 2024 overkomen aan een medewerker waarbij geen blijvende arbeidsongeschiktheid werd vastgesteld.

Namens Vast Bureau,

Pauline Everaert
Waarnemend algemeen directeur

Pauline Van Marcke
Burgemeester