Wed 10/04/2024 - 16:00 Trouwzaal van het hoofdgemeentehuis, De Vierschaar 1 te Anzegem
Het verslag van het vast bureau van 26 maart 2024 wordt goedgekeurd.
Het vast bureau keurt, als verantwoordelijke voor het financieel beheer van het OCMW, de voorgelegde bestelbonnen - aanrekeningen - vorderingen goed.
Het vast bureau neemt kennis van de tijdige, geldige en volledige kandidaturen voor de deeltijdse/voltijdse functie van schoonma(a)k(st)er (onbepaalde duur). De selectiejury wordt aangepast.
Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 2 april 2024.
Het vast bureau neemt kennis van de verslagen dagelijks personeelsbeheer algemeen directeur van 10 april 2024.
Het vast bureau neemt kennis van het arbeidsongeval van 25 augustus 2023 overkomen aan een poetsvouw waarbij er geen blijvende arbeidsongeschiktheid, maar wel restletsels werden vastgesteld.
Het Vast Bureau beantwoordt de vraag van een OCMW-raadslid omtrent de afhandeling dossier plaatsen personenlift in de gemeentelijke assistentiewoningen Ter Heirweghe.
Het vast bureau neemt kennis van het jaarverslag 2023 van de functionaris gegevensbescherming.